Εύκολη και γρήγορη συνταγή με πολλά ω-3 λιπαρά οξέα που προστατεύουν τον οργανισμό σας από τις φλεγμονές, διατηρούν σε καλή κατάσταση την εγκεφαλική λειτουργία και χαρίζουν λαμπερό δέρμα!
Θα χρειαστείτε

2 φιλέτα σολομού (170 γρ το καθένα)
1 κ.σ. βασιλικός (5 γρ)
1 ντομάτα, κομμένη σε λεπτές φέτες
1 κ.σ. ελαιόλαδο (15 ml)
2 κ.σ. τυρί παρμεζάνα τριμμένη (10 γρ)

Οδηγίες

Προθερμάνετε τον φούρνο στους 190ο C. Σε μία κόλλα ψησίματος τοποθετήστε τα φιλέτα σολομού. Πασπαλίστε με τον βασιλικό και τοποθετήστε την ντομάτα πάνω στα φιλέτα. Περιχύστε το ελαιόλαδο και πασπαλίστε το τυρί.

Ψήστε τα φιλέτα στον προθερμασμένο φούρνο μέχρι ο σολομός να σκουρύνει και το τυρί να έχει γίνει χρυσαφένιο-καστανό, για περίπου 20 λεπτά.

Σερβίρετε άμεσα.

omorfamystika.gr

loading...