Είναι γεγονός πως οι διατροφικές μας συνήθειες αλλάζουν με τα χρόνια, καθώς αλλάζουν οι προτιμήσεις. Είσαι όμως σίγουρη πως ό,τι τρως σου προσφέρει τις απαραίτητες βιταμίνες που χρειάζεται ο οργανισμός σε κάθε στάδιο της ζωής;

Το youweekly.gr σου προτείνει τρόφιμα που χρειάζεται να προσλαμβάνει το σώμα σου σε κάθε δεκαετία:

Εφηβεία

Η ανάγκη να δείχνουμε όμορφες μεγαλώνει στο μεταίχμιο της παιδικής ηλικίας και της ενηλικίωσης. Τότε είναι όμως η στιγμή που χρειάζεται να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη δίαιτα για να αναπτυχθεί το σώμα σου φυσιολογικά.

Η ενδυνάμωση των οστών, που είναι απαραίτητη κατά την εφηβεία, γίνεται με την πρόσληψη ασβεστίου. Τα φυλλώδη λαχανικά, οι ξηροί καρποί και τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι τροφές πλούσιες σε ασβέστιο. Το γάλα αμυγδάλου είναι επίσης μια νόστιμη και εναλλακτική επιλογή. Πηγή ασβεστίου είναι ακόμα τα φρέσκα σύκα.

diatΑπαράιτητη τροφή στο στάδιο της εφηβείας είναι τα καλά λιπαρά Ωμέγα 3, που βρίσκονται στα λιπαρά ψάρια και στους σπόρους λιναριού.

Οι φυτικές ίνες και ο ψευδάργυρος βοηθούν στην καταπολέμηση της ακμής, που ταλαιπωρεί πολλούς εφήβους. Οι πρωτεϊνες του αυγού και του κοτόπουλου είναι πολύ σημαντικές για την ανάπτυξη του οργανισμού, ενώ, επιπλέον, επτά μερίδες φρούτων και λαχανικών επιβάλλεται να συνοδεύουν τα γεύματα των εφήβων.

Δεκαετία 20-30

Είναι η δεκαετία που οι περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να ξεφαντώνουν και υιοθετούν έναν ξέφρενο τρόπο ζωής. Η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε βιταμίνη Β βοηθά το σώμα να εξισορροπήσει τις συνέπειες της κατανάλωσης αλκοόλ. Τέτοιες τροφές είναι τα μανιτάρια, τα αυγά, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και τα ψάρια. Η κατανάλωση σιδήρου είναι επίσης απαραίτητη, καθώς εξαιτίας της περιόδου χάνεται μεγάλη ποσότητα αίματος από το σώμα. Ο ηλιόσπορος, οι ξηροί καρποί, το ψάρι και το μοσχάρι είναι πηγές σιδήρου.

diat1

 

 

 

 

 

 

 

 

Για τις εργαζόμενες άνω των 25, το μαγνήσιο συμβάλει στην αποβολή του άγχους που επιφέρουν οι σύγχρονοι ρυθμοί ζωής. Πλούσια σε μαγνήσιο είναι τα φασόλια, το αβοκάντο, η μαύρη σοκολάτα και τα δημητριακά ολικής άλεσης.

diat2Δεκαεία 30-40

Είναι η δεκαετία που οι περισσότερες γυναίκες αποφασίζουν να κάνουν παιδί. Η δίαιτα που πρέπει να ακολουθήσει μια γυναίκα για να τη βοηθήσει σε μελλοντική εγκυμοσύνη πρέπει να είναι πλούσιο σε φυλικό οξύ, που περιέχεται στο σπανάκι, στα σπαράγγια, στα φασόλια και στα εσπεριδοειδή.

diat3

Δεκαετία 40-50

Τα επίπεδα ενέργειας των γυναικών σε αυτή τη δεκαετία είναι μειωμένα, εξαιτίας της μειωμένης παραγωγής του αντιοξειδωτικού CoQ10. Δύο μερίδες σαρδέλα ή σκουμπρί, το μοσχάρι και οι ξηροί καρποί βοηθούν στη συγκέντρωση και στην παραγωγή ενέργειας από τον οργανισμό.

 

diat4Εμμηνόπαυση

Η σωστή διατροφή που μπορεί να ακολουθεί μαι γυναίκα κατά τη διάρκεια της εμμηνόπαυσης είναι ικανή να τη βοηθήσει να αμβλύνει τα συμπτώματα. Τροφές που περιέχουν φυτοοιστρογόνα δρούν ως οιστρογόνα στο σώμα. Το σουσάμι, τα ρεβύθια, η σόγια και τα παράγωγά της, καθώς και οι σπόροι λιναριού είναι καλές επιλογές για τη δίαιτα της εμμηνόπαυσης.

diat5

Μετά την εμμηνόπαυση

Όταν η περίοδος σταματά, οι απαιτήσεις του οργανισμού για σίδηρο αυξάνονται. Η ηλικία όμως επιβάλλει να μειωθεί η κατανάλωση συκωτιού και οργανικού κρέατος και να αυξηθεί η πρόσληψη σιδήρου από τα λαχανικά. Τα δημητριακά ολικής άλεσης, οι γλυκοπατάτες, τα αυγά, τα φασόλια και οι ξηροί καρποί θα βοηθήσουν έτσι ώστε να μείνει σε φυσιολογικά επίπεδα η πίεση του αίματος και να μειωθεί ο κίνδυνος του διαβήτη.

fiat6

Διαβάστε ακόμα στο youweekly.gr:

Περίσσεψε κιμάς; 3 τέλειες συνταγές να τον αξιοποιήσεις!

Οι αγαπημένοι μας celebrities απελευθερώνουν τα άγρια ένστικτά τους και απολαμβάνουν τα παγωτά Magic Double της Algida

Πώς να διατηρήσετε το ψωμί σας φρέσκο -Τροποι για να το καταφέρετε

Τα καλύτερα μας σήμερα:

 

loading...