Λατρεύεις τα ντόνατς κανέλας αλλά κάθε φορά σκέφτεσαι τις θερμίδες; Εμείς σου βρήκαμε την πιο light συνταγή για λαχταριστά ντόνατς κανέλας με ελάχιστες θερμίδες!

Υλικά συνταγής:

Αλεύρι: 2 1/2 κούπες
Ξερή μαγιά: 1 1/2 κουταλάκι
Ζεστό γάλα: 1 κούπα
Λιωμένο βούτυρο: 1 + 3 κουταλιές σούπας
Κανέλα: 1 + 1/2 κουταλάκι
Ζάχαρη: 1 κούπα και 2 κουταλιές σούπας

Οδηγίες:
1. Ανακατεύετε μαζί το αλέυρι, το 1 κουταλάκι κανέλα, την μαγιά και τις 2 κουταλιές ζάχαρη. Κάνετε στο κέντρο μια λακκούβα και ρίχνετε μέσα το ζεστό γάλα και την 1 κουταλιά βούτυρο. Ζυμώνετε για 10 περίπου λεπτά. Λαδώνετε ένα μπολ και βάζετε την ζύμη, σκεπάζετε και αφήνετε σε ζεστό μέρος να φουσκώσει για 1 περίπου ώρα.

2. Πατάτε την ζύμη να ξεφουσκώσει, την ζυμώνετε 3 – 4 λεπτά και την ανοίγετε σε αλευρωμένη επιφάνεια σε φύλλο, 1,5 – 2 εκ. πάχος. Με κουπ πατ στρογγυλό κόβετε δίσκους και με μικρότερο κουπ πατ, ανοίγετε μια τρύπα στο κέντρο. Βάζετε τα ντόνατς σε ταψί στρωμένο με λαδόχαρτο. Σκεπάζετε και αφήνετε να φουσκώσουν για 25 – 30 λεπτά.

3. Προθερμαίνετε το φούρνο στους 200 βαθμούς (πάνω – κάτω αντιστάσεις) ή στους 190 (με αέρα) και ψήνετε τα ντόνατς, μέχρι να ροδίσουν ελαφρά, 12 – 15 περίπου λεπτά.

4. Βγάζετε από το φούρνο. Ανακατεύετε την 1 κούπα ζάχαρη με το 1/2 κουταλάκι κανέλα. Με πινέλο περνάτε τα ντόνατς με το υπόλοιπο λιωμένο βούτυρο και τα βουτάτε στη ζάχαρη.

govastileto.gr

loading...