Οι εταιρίες οι οποίες έχουν τουλάχιστον 30% των ηγετικών τους θέσεων κατειλημμένες από γυναίκες είναι σύμφωνα με την έρευνα τουλάχιστον 15% πιο κερδοφόρες από αυτές που δεν έχουν καθόλου γυναίκες σε θέσεις μάνατζερ.

Δείτε ακόμη: Γυναίκες vs άντρες: Οι διαφορές των δυο φύλων με μια δόση χιούμορ!

Η νέα έρευνα η οποία έγινε από το Ινστιτούτο Πίτερσον, έδειξε μερικά ιδιαίτερα ενδιαφέροντα στοιχεία σε ότι αφορά την σχέση μεταξύ της διάρθρωσης των ηγετικών στελεχών μιας εταιρίας και την κερδοφορία της. Η έρευνα εξέτασε στοιχεία από τουλάχιστον 22.000 εταιρίες σε 91 χώρες, και έφθασε στο συμπέρασμα ότι αν στις κορυφαίες θέσεις μιας εταιρίας υπάρχει ένα ποσοστό τουλάχιστον 30% σε γυναίκες, η εταιρία αυτή θα παρουσιάσει μεγαλύτερο κέρδος έως και 15% από μία αντίστοιχη η οποία ανδροκρατείται.

Η έρευνα μιλά για στελέχωση των εταιριών σε υψηλές θέσεις, όπως οικονομικοί διευθυντές και γενικά σε θέσεις που είναι λίγο κάτω από την κορυφή της πυραμίδας. Εκεί είτε υπάρχει γυναίκα αρχηγός είτε άνδρας, δεν κάνει και μεγάλη διαφορά, καθώς η έρευνα εντοπίζει την συνεισφορά των γυναικών στο αμέσως επόμενο στάδιο της ιεραρχίας.

Η έρευνα υποστηρίζει ότι οι γυναίκες σε θέσεις υπεύθυνες και ηγετικές είναι συνδεδεμένες με ανώτερες οικονομικές επιδόσεις για την εταιρία. Η έρευνα μελέτησ 13.000 κερδοφόρες εταιρίες, με ένα μέσο όρο κέρδους το 6,4% και παρατήρησε ότι το περιθώριο αυτό ανέβηκε κατά 1% σε απόλυτα νούμερα (ή 15% σε σχετική απόδοση) αν τις υπεύθυνες θέσεις της εταιρίας κάλυπταν γυναίκες σε ποσοστό μία προς δύο άνδρες.

Αυτό το φαινόμενο έγινε ακόμα πιο εντυπωσιακό όταν συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα και εταιρίες χωρίς κέρδος. Από τις 22.000 εταιρίες που είχαν κέρδος κοντά στο 3%, αυτές που πήραν γυναίκες σε υψηλόβαθμες θέσεις ενίσχυσαν τα κέρδη τους κατά 6 ολόκληρες ποσοστιαίες μονάδες. Μάλιστα η έρευνα υποστηρίζει ότι όσο περισσότερες γυναίκες βρίσκονταν σ’ αυτές τις θέσεις ευθύνης, τόσο πιο μεγάλο ήταν το ενδεχόμενο να παρουσιάσουν κερδοφορία.

Όμως τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης μελέτης δεν έδειξαν ποιό είναι το κρίσιμο σημείο όπου αυτή η τάση παύει να ισχύει. Και αυτό γιατί δεν υπήρξε στην έρευνα κάποιος σημαντικός αριθμός εταιριών με πλειοψηφία γυναικών σε θέσεις κλειδιά, έτσι ώστε να μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα για το τι γίνεται σ’ αυτή την περίπτωση.

Δείτε ακόμη: Αυτές είναι οι γυναίκες «στρίγγλες» του ζωδιακού- Προσέξτε πώς θα τις συμπεριφερθείτε…

loading...