Μέχρι το τέλος του 2022... - «Πόλεμος» στην αγορά με τον ΑΒ Βασιλόπουλο

Η ανακοίνωση που προκάλεσε χαμό

Νέα δεδομένα δημιουργούνται στην αγορά από τις γνωστές αλυσίδες σούπερ μάρκετ, όπως τον ΑΒ Βασιλόπουλο, οι οποίες επιχειρούν να συμβιβαστούν με τις επιταγές της εποχής του ηλεκτρονικού εμπορίου, επεκτείνοντας τις δικές τους δραστηριότητες.

Το μεγάλο στοίχημα για το μικρό και ακόμη όχι κερδοφόρο ηλεκτρονικό καλάθι, είναι η ταχύτητα παράδοσης της παραγγελίας, μιας και οι ψηφιακοί ανταγωνιστές των παραδοσιακών λιανέμπορων, οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες παραγγελιοληψίας και διανομής, υπόσχονται παραδόσεις ειδών παντοπωλείου σε χρόνους-αστραπή... διαβάστε περισσότερα στο athensmagazine.gr

Expand player

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Έκτακτη εξέλιξη στα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος

Προβλήματα με προϊόντα στα ΑΒ Βασιλόπουλος - Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές