Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Με αυτό το μυστικό θα διώξεις τις ραγάδες από το στήθος σου!

Ραγάδες τέλος!

Ραγάδες

Θέλεις τόσο πολύ να φορέσεις βαθύ ντεκολτέ αλλά οι ραγάδες που έχεις στο στήθος δεν σε αφήνουν να το κάνεις; Έχουμε το απόλυτο μυστικό για να τις διώξεις!

Ραγάδες Stop με αυτή την συνταγή!

Υλικά
1 κεσεδάκι γιαούρτι
3 κουταλιές της σούπας μέλι
1 αβγό

Εκτέλεση και εφαρμογή
Ανακάτεψε καλά στο μίξερ το γιαούρτι, το μέλι και το αβγό.
Άπλωσε το μείγμα στο στήθος σου, κατά προτίμηση πριν ξαπλώσεις το βράδυ για ύπνο και άφησέ το να δράσει για 10 λεπτά.
Ξεβγάλε με χλιαρό νερό. Για καλύτερα αποτελέσματα, επαναλάμβανε τη θεραπεία μία φορά την εβδομάδα.

Κυτταρίτιδα τέλος! 6 tips για να την εξαφανίσεις!

Αντίο όψη φλοιού πορτοκαλιού!

Πες τέλος στην κυτταρίτιδα μια για πάντα! Εφάρμοσε αυτά τα 6 tips για να την εξαφανίσεις!

Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές και εξαφάνισε την κυτταρίτιδα και την όψη φλοιού πορτοκαλιού:

Απόφυγε:

Τα μαγειρεμένα λίπη
τα κορεσμένα λίπη
τις τροφές που περιέχουν τρανς λιπαρά (φυτικά έλαια στα οποία έχει προστεθεί υδρογόνο).

Περιόρισε:

Τις βιομηχανικά κατεργασμένες τροφές που περιέχουν πολλά πρόσθετα
το λευκό ψωμί
τους επεξεργασμένους σπόρους
τα γλυκά και τα αναψυκτικά που περιέχουν επεξεργασμένη ζάχαρη
τα Ω-6 (ηλιέλαιο).

Αναζήτησε:

Τη βιταμίνη P. Εντοπίζεται στους κόκκινους καρπούς, όπως το φραγκοστάφυλο και τα βατόμουρο
τη βιταμίνη Ε (ωμά αμύγδαλα, καρύδια, αβοκάντο και αβγό)
τα Ω-3 (σολομός, σαρδέλα)
τα ισχυρά αντιοξειδωτικά μεταλλικά στοιχεία σελήνιο, ψευδάργυρο και πυρίτιο, που επιδρούν άμεσα στο κολλαγόνο
τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία που λαμβάνεις από τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά.

2. Περπάτησε περισσότερο
Οι ειδικοί δίνουν έμφαση στην ήπια άσκηση, παροτρύνοντας τον κόσμο να βγαίνει έξω συχνά, έστω και για έναν απλό περίπατο. Όσο κινείσαι, τα πόδια σου λειτουργούν σαν αντλία για τα αγγεία, με αποτέλεσμα να τονώνουν την κυκλοφορία.

3. Γυμνάσου
Τονωμένοι μύες, σώμα γεμάτο ενέργεια και σωστή κυκλοφορία σημαίνουν δραστικό κάψιμο του λίπους και μειωμένες τοξίνες. Στις πλέον «αντικυτταριδικές» αθλητικές δραστηριότητες συγκαταλέγονται η κολύμβηση, η ποδηλασία, το βάδην, το μπάσκετ, το βόλεϊ και ο χορός. Ταυτόχρονα, υιοθέτησε διάφορες μικροαλλαγές για την περαιτέρω δραστηριοποίησή σου, όπως το να ανεβαίνεις από τις σκάλες, να προτιμάς τις μικρές ανηφόρες, να κινείσαι ενώ τηλεφωνείς ή να στέκεσαι όρθια στο μετρό ή το λεωφορείο.

4. Η όψη φλοιού πορτοκαλιού γίνεται παρελθόν: Πέταξε τα πολύ εφαρμοστά ρούχα
Οτιδήποτε εμποδίζει την κυκλοφορία του αίματος, όπως τα στενά κολάν, οι βερμούδες ποδηλασίας, τα πολύ εφαρμοστά τζιν, ακόμη και τα στενά εσώρουχα, δεν κάνουν τίποτα παραπάνω από το να δημιουργούν τις κατάλληλες προϋποθέσεις για εμφάνιση και ανάπτυξη της κυτταρίτιδας.

5. Η όψη φλοιού πορτοκαλιού γίνεται παρελθόν: Κόψε το κάπνισμα
Έχει αποδειχθεί πως οι ιστοί της επιδερμίδας μιας συστηματικής καπνίστριας δεν οξυγονώνονται σωστά, ευνοώντας τη συσσώρευση ρύπων και τοξινών, που φυλακίζουν τα λιποκύτταρα. Ο βαθμός επικινδυνότητας εμφάνισης κυτταρίτιδας μεγαλώνει όταν το τσιγάρο συνοδεύεται από καφέ και αλκοόλ, προκαλώντας μεγαλύτερη κατακράτηση υγρών.

6. Η όψη φλοιού πορτοκαλιού γίνεται παρελθόν: Απόλαυσε ένα μασάζ
Η ήπια χειρομάλαξη των προβληματικών περιοχών, δύο φορές την εβδομάδα –συχνά με τη βοήθεια αιθέριων ελαίων– συμβάλλει τόσο στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας όσο και στην πρόληψή της.

Μπορείς, επίσης, να καταφεύγεις συχνά πυκνά σε ένα ειδικευμένο ινστιτούτο αναζητώντας λεμφικό μασάζ από μια έμπειρη αισθητικό, ώστε να ενεργοποιείται η κυκλοφορία του αίματος της λέμφου, χάρη στην οποία διασπάται ο λιπώδης ιστός, και να διευκολύνεται η αποβολή των τοξινών.

Τα αποτελέσματα είναι ορατά σε περιοχές του σώματος όπου η κλασική γυμναστική δεν προσφέρει σημαντικά οφέλη, όπως το πίσω μέρος των γονάτων και το εσωτερικό των μηρών.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Θέλεις πιο juicy χείλη; Με αυτό το τρικ θα τα αποκτήσεις!

Μαύρισμα με φυσικό τρόπο; Μάθε ποιες τροφές θα σου χαρίσουν σοκολατένιο κορμί!

Διαβάστε περισσότερα Beauty Secrets στο Youweekly.gr

Share