Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Μεγαλώστε το στήθος σας χωρίς...πλαστικό! Φυσικοί τρόποι για ένα μεγάλο στήθος!

Μυστικά που δεν γνώριζες!

Μεγαλώστε το στήθος σας χωρίς...πλαστικό! Φυσικοί τρόποι για ένα μεγάλο στήθος!

Μεγαλώστε το στήθος σας χωρίς...πλαστικό! Αυτοί είναι οι φυσικοί τρόποι για ένα μεγάλο στήθος, που τόσο πολύ επιθυμείς!

Τα στήθη αναπτύσσονται φυσιολογικά από την έναρξη της εφηβείας. Παρά το γεγονός ότι το μέγεθος των μαστών εξαρτάται κυρίως από το DNA, και άλλοι παράγοντες, όπως το βάρος, η μυϊκή μάζα και η ηλικία, επηρεάζουν την εμφάνισή τους.

Αν θέλετε το στήθος σας να μεγαλώσει γρήγορα, ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες για να το ενισχύσετε με φυσικό τρόπο:

Αύξηση βάρους

Πάρτε βάρος, αν είστε πολύ αδύνατες. Ο μαστός αποτελείται από λιπώδη ιστό. Οι γυναίκες που έχουν λιγότερο από το 17 τοις εκατό σωματικού λίπους πρέπει να αυξήσουν το σωματικό λίπος υγιώς για να αυξηθεί το στήθος και για κανονική έμμηνο ρύση και ωορρηξία. Αντί για λιπαρά τρόφιμα καταναλώστε τροφές, όπως το φυστικοβούτυρο, τα καρύδια, το τυρί, το αβοκάντο, το γιαούρτι, τα μούσλι και τα φρούτα. Καταναλώστε 5 μικρότερα γεύματα αντί για 3 μεγαλύτερα γεύματα. Αποφύγετε την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων, αναψυκτικών και ζάχαρης. Θέλεις μεγαλύτερο στήθος; Κάνε contouring!

Άσκηση

Κάντε προπόνηση δύναμης!

Η καρδιαγγειακή άσκηση θα κάψει το περιττό λίπος, ενώ η προπόνηση δύναμης θα βοηθήσει στην οικοδόμηση των μυών του στήθους και θα φαίνεται μεγαλύτερο. Κάντε προπόνηση για 30 λεπτά 3 φορές την εβδομάδα.

Κάντε τις παρακάτω ασκήσεις στο στήθος:

Σηκώστε (2,2 kg) βάρη σε κάθε χέρι.

Λυγίστε τα γόνατά σας. Τοποθετήστε το βάρος σε κάθε χέρι. Σηκώστε τα χέρια σας απευθείας πάνω από τους ώμους σας. Οι παλάμες σας θα πρέπει να βρίσκονται η μία απέναντι στην άλλη όταν βρίσκονται στον αέρα.

Κατεβάστε κάτω τα χέρια σας προς τα κάτω αργά μέχρι οι αγκώνες σας να ακουμπήσουν το πάτωμα δίπλα στη μέση σας.

Επαναλάβετε 12 φορές αργά. Κάντε 3 σετ των 12 με 30 δευτερόλεπτα περιόδους ανάπαυσης ενδιάμεσα.

Αλλάξτε τη θέση των χεριών σας, έτσι ώστε οι παλάμες να αντικρίσουν τα πόδια σας και επαναλάβετε την άσκηση. Μπορείτε, επίσης. να χρησιμοποιήσετε 4.5 kg βάρος σε κάθε χέρι για αυτή την παραλλαγή της άσκησης.

Κάντε συσπάσεις στο στήθος.

Σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά στο πλάτος των ισχίων σας.

Πιάστε τα άκρα μιας πετσέτας με το κάθε χέρι σε κάθε άκρο της.

Κρατήστε τα χέρια σας ευθεία μπροστά σας.

Σφίξτε τους κοιλιακούς μυς σας και προσπαθήστε να τραβήξετε την πετσέτα σε αντίθετες κατευθύνσεις με κάθε χέρι.

Κρατήστε τη σύσπαση για 30 δευτερόλεπτα έως 1 λεπτό. Επαναλάβετε 3 φορές.

Αυξήστε την ποσότητα του χρόνου που οι μύες σας συσπούνται κάθε δεύτερη μέρα.



-Κάντε ασκήσεις στον πάγκο με βάρη

Ξαπλώστε σε ένα πάγκο με κλίση προς τα πίσω.

Σηκώστε 2,2 kg) βάρος σε κάθε χέρι.

Με ένα βάρος σε κάθε χέρι, επεκτείνετε προς τα επάνω παράλληλα τα χέρια σας από τους ώμους σας. Οι παλάμες σας θα πρέπει να κοιτάνε προς το κάτω μέρος του σώματος σας, και όχι να είναι απέναντι μεταξύ τους.

Σηκώστε τα βάρη μέχρι να ακουμπήσουν σχεδόν μπροστά από το στήθος σας. Σταματάτε εκεί και χαμηλώνεται αργά στην αρχική θέση τα χέρια σας.

Κάντε 3 σετ των 12 επαναλήψεων.

Κάντε pushups

Ξαπλώστε σε ένα στρώμα γυμναστικής. Τοποθετήστε τα χέρια σας ακριβώς κάτω από τους ώμους σας.

Πιέστε τον εαυτό σας να τοποθετηθεί σε μια θέση ώστε το σώμα σας να είναι ίσιο σαν σανίδα. Το βάρος σας θα πρέπει να στηρίζεται σε χέρια και τα πόδια σας, με μια ευθεία γραμμή που εκτείνεται μεταξύ των ώμων σας και των αστραγάλων σας.

Εάν δεν έχετε μεγάλη δύναμη στο άνω μέρους του σώματος, τροποποιήσετε τη θέση κάμψης, έτσι ώστε να στηρίζεστε στα γόνατά σας.

Χαμηλώστε το σώμα σας όσο μπορείτε λυγίζοντας τους αγκώνες σας. Σταματήστε πριν φτάσετε στο πάτωμα.

Σηκώστε τον εαυτό σας πίσω επάνω. Κάντε το αργά, ξοδεύοντας 2 έως 3 δευτερόλεπτα για κάθε κίνηση.

Κάντε 2 σετ των 10 και αυξήσετε τον αριθμό των επαναλήψεων που κάνετε κάθε εβδομάδα.

Σταματήστε να φοράτε σουτιέν

Αν δεν φοράτε σουτιέν αυξάνεται η ελαστικότητα του στήθους τους και μπορεί να μεγαλώσει. Μην φοβάστε αν δεν φοράτε σουτιέν δεν θα κρεμάσει το στήθος σας.

Αν είστε στην εφηβεία, υπάρχουν αρκετές ενδείξεις για να σας βοηθήσουν να προβλέψετε αν τα στήθη σας θα μεγαλώσουν

Κοιτάξτε τη μητέρα σας και τα μεγέθη των μαστών των γιαγιάδων σας. Αν οι περισσότερες γυναίκες στην οικογένειά σας έχουν μεγαλύτερα στήθη, είναι πιθανό να αποκτήσετε μεγαλύτερο στήθος μετά την εφηβεία.

Κοιτάξτε το στήθος σας στον καθρέφτη. Παρατηρήστε αν η περιοχή γύρω από τις θηλές καταλαμβάνει περισσότερο από ό, τι το υπόλοιπο του ιστού του μαστού. Αν ισχύει αυτό, τότε το στήθος σας είναι ακόμα στο στάδιο της ανάπτυξης και θα γίνει μεγαλύτερο.

Κάντε αυτο-μασάζ το στήθος σας

Η ενεργοποίηση των ορμονών που εκκρίνονται μεγαλώνει τους μαστούς. Μην ασκείτε, όμως μεγάλη πίεση στα στήθη σας. Το τραύμα στο στήθος μπορεί να προκαλέσει καρκίνο.

Το καλοκαίρι να εκθέτετε τους μαστούς σας στον ήλιο

Κάντε ηλιοθεραπεία γυμνόστηθες για τουλάχιστον είκοσι λεπτά τις κατάλληλες ώρες για ηλιοθεραπεία.

Βάλτε σε CD ένα μωρό κλαίει κάθε δύο ώρες

Το αντανακλαστικό παραγωγής γάλακτος είναι κωδικοποιημένο σε κάθε γυναίκα και θα τονώσει την υπεραιμία του μαστού και θα προκαλέσει αύξηση των μαστών.

Ενεργοποιήστε τα οιστρογόνα

Τα οιστρογόνα προκαλούν στο σύστημα των γαλακτοφόρων πόρων να αυξηθούν και να διαφοροποιηθούν ενώ αναστέλλουν την γαλουχία (προσοχή, όμως τα αντισυλληπτικά μπορεί να προκαλέσουν καρκίνο μαστού).

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Έχεις τριχοφυΐα στο στήθος; Μάθε τώρα τι σημαίνει αυτό για την υγεία σου!

Έχεις μεγάλο στήθος; 24 tips που θα σε κάνουν να αποκτήσεις σαγηνευτικό στιλ!

Διαβάστε περισσότερα Beauty Secrets στο Youweekly.gr

Share