Παρασκευή, 18 Ιουνίου 2021 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

5 στυλάτα athletic looks της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου

Θα σε βάλουν αμέσως σε sporty mood

Σπυροπούλου τένις
COPY THE LOOK 02.06.2021 15:30
Από Youweekly Team

Την βλέπουμε και την ξαναβλέπουμε και δεν πιστεύουμε στα μάτια μας, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου άλλαξε... δραματικά την εμφάνισή της, χάνοντας περίπου 10 κιλά, δημιουργώντας ένα ζηλευτό κορμί, λίγο πριν από την επάνοδό της στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Πώς το πέτυχε αυτό; Με σωστή διατροφή, χωρίς στερήσεις, μάλιστα η ίδια λέει ότι "έχασα τα κιλά τρώγοντας", αλλά και με άσκηση, ιδιαίτερα με το τένις που της αρέσει πολύ.

Σπυροπούλου κολάν

Πέρα όμως από τις νέες συνήθειές της που τη βοήθησαν να αδυνατίσει, εμείς στεκόμαστε και στα αθλητικά της looks που είναι εντυπωσιακά και της ταιριάζουν γάντι. Είτε στη φύση για τρέξιμο είτε στα κορτ για τένις, η Κωνσταντίνα φροντίζει να αναδεινύει πλέον τα δυνατά της σημεία μέσα από τα ρούχα της και να γίνεται πέραν το δέον... ζηλευτή. Με την καλή έννοια πάντα.

Τα αγαπημένα sporty looks της Κωνσταντίνας

Η όμορφη παρουσιάστρια συνηθίζει να επιλέγει στενά κομμάτια που αναδεικνύουν τη θηλυκότητα και το καλογυμνασμένο της κορμί, δίνοντας έμφαση σε κολάν και σορτσάκια, ενώ η μεγάλη της αδυναμία είναι οι μίνι κλος φουστίτσες (δες εδώ πώς θα επιλέξεις τη σωστή φούστα με βάση τον σωματότυπό σου) που απογειώνουν το κοριτσίστικο στυλ της.

Σπυροπούλου με φούξια σετ

Όσον αφορά στα χρώματα, συνήθως την βλέπουμε με γήινους τόνους (με έμφαση στο χακί) αλλά και με μαύρο και ροζ, που αποτελούν γερά χαρτιά για τις sporty εμφανίσεις της. Τα sneakers δεν βγαίνουν από τα πόδια της, αφού θέλει να προπονείται καθημερινά, είτε στη φύση είτε με προπονητή, απολαμβάνοντας τους καρπούς των κόπων της πάνω στο σώμα της.

Σπυροπούλου σετ αθλητικό

Σπυροπούλου στο τένις

Σπυροπούλου γαλάζιο sporty σετ

Σπυροπούλου τένις ροζ φούστα

Τα διατροφικά της tips για ζηλευτό κορμί

Για να διατηρήσει το νεόκοπο κορμί της, μέσω του οποίου αναδεικνύει πλέον ό,τι κι αν φορέσει, ακολουθεί ένα υγιεινό διατροφολόγιο που περιλαμβάνει καθημερινά:

Το πρωινό της έχει 1 ποτήρι γάλα με 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι και 1 κουταλιά της σούπας δημητριακά ή 1 ομελέτα με 1 φρυγανιά με μέλι.

Για μεσημεριανό επιλέγει πρωτεΐνες, όπως λευκό ψάρι ή στήθος κοτόπουλου, ενώ για βραδινό πράσινη σαλάτα ή ντάκο με γιαούρτι αντί για τυρί ή κόκκινο κρέας ή λευκό ψάρι, όλα με φρέσκια σαλάτα.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Color blocking με sporty κομμάτια! Το απογείωσε η Chiarra Ferragni

Tie-Dye: Η τάση του ξεβαμμένου και πώς θα τη φορέσεις

Share