Σε δύο χρώματα η πιο must ψηλόμεση φούστα από τα Bershka

Κάν' την δική σου μόνο με 9,99€

Αρθρογράφος: Νεφέλη Ντατσοπούλου
Νεφέλη Ντατσοπούλου
Youweekly Editor
Σε δύο χρώματα η πιο must ψηλόμεση φούστα από τα Bershka

Η πιο must ψηλόμεση φούστα, κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στο online κατάστημα του Bershka και μάλιστα, βρίσκεται σε τρομερή προσφορά. Θα τη βρεις σε δύο μοναδικές αποχρώσεις, τις οποίες δεν πρέπει με τίποτα να χάσεις φέτος το καλοκαίρι.

Και ποια γυναίκα δε θα ήθελε να έχει στη συλλογή της μία φούστα που να μπορεί να τη φορέσει πρωί βράδυ, χειμώνα - καλοκαίρι. Τα Bershka έχουν και πάλι τη λύση για εσένα και μάλιστα στην καλύτερη τιμή, αφού στο διαδικτυακό κατάστημά τους θα βρεις τις πιο μοναδικές εκπτώσεις.

Αν ψάχνεις πάλι ένα ρούχο για να συνδυάσεις τη συγκεκριμένη φούστα, τότε θα σου προτείναμε να ρίξεις μια ματιά σε αυτό το φλοράλ τοπάκι που θα σε "τρελάνει"!

Το καλύτερο απ' όλα είναι η τιμή της μιας και η συγκεκριμένη φούστα, βρίσκεται σε έκπτωση και κοστίζει μόλις 9,99€. Εμείς μόλις την είδαμε τρέξαμε να την αγοράσουμε και θα σου προτείναμε να κάνεις κι εσύ το ίδιο μιας και είναι το ρούχο που δεν πρέπει να λείπει από τη συλλογή σου.

Bershka denim φούστα

Θα τη βρεις εδώ.

Λίγα λόγια για τα Bershka, όπου θα βρεις την ψηλόμεση φούστα

Η Bershka γεννιέται το 1998 ως νέα επωνυμία του Ομίλου Inditex

Η Bershka παρουσιάζεται ως σημείο αναφοράς για την μόδα που απευθύνεται σε αυτό το ολοένα και πιο απαιτητικό κοινό και, μέσα σε 2 μόνο χρόνια, φτάνει τα 100 καταστήματα θεμελιώνοντας έτσι το κύρος της επωνυμίας. Σήμερα, μετά από 18 χρόνια, η αλυσιδα έχει πάνω από 1000 καταστήματα σε πάνω από 70 αγορές, με πωλήσεις οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 9% των συνολικών εσόδων του ομίλου.

Τα καταστήματα της Bershka ανά τον κόσμο διακρίνονται για τη στρατηγική τους θέση και την προσεγμένη αρχιτεκτονική τους.

Οι εγκαταστάσεις γίνονται χώροι πρωτοπορίας, με ευρυχωρία και προσεγμένη εικόνα που περιλαμβάνει από τις βιτρίνες έως και τη διαρρύθμιση των ενδυμάτων στο εσωτερικό τους Η Bershka επιλέγει τις καλύτερες εμπορικές ζώνες σε κάθε πόλη και εγκαθίσταται στις πιο διακεκριμένες περιοχές των κύριων εμπορικών πυρήνων. Συχνά επιλέγονται μοναδικά κτήρια, τα οποία ανακαινίζονται και προσαρμόζονται στην εικόνα της επωνυμίας και στη φιλοσοφία της Bershka από το στούντιο αρχιτεκτονικής της.

TAGS