Το αέρινο ψηλόμεσο παντελόνι από τα Zara είναι το όνειρο κάθε γυναίκας

Το ρούχο που δε θα θες να βγάλεις από πάνω σου

Αρθρογράφος: Νεφέλη Ντατσοπούλου
Νεφέλη Ντατσοπούλου
Youweekly Editor
Το αέρινο ψηλόμεσο παντελόνι από τα Zara είναι το όνειρο κάθε γυναίκας

Είναι σίγουρο, πως αυτό το αέρινο παντελόνι που βρήκαμε για εσένα στη νέα κολεξιόν των καταστημάτων Zara, αποτελεί το όνειρο της κάθε γυναίκας. Αν θέλεις κι εσύ να το κάνεις δικό σου θα πρέπει να βιαστείς καθώς είναι limited edition.

Εμείς μόλις το είδαμε τρέξαμε να το αγοράσουμε και θα σου προτείναμε να κάνεις κι εσύ το ίδιο μιας και είναι ένα πολύ ξεχωριστό ρούχο που θα σε κάνει να μαγνητίσεις όλα τα βλέμματα πάνω σου.

Αν πάλι θέλεις να πας σε κάτι πιο κλασικό, τότε θα σου προτείναμε να ρίξεις μια ματιά σε αυτά τα τζιν που έχουν φέρει στη νέα κολεξιόν τα Zara.

Zara ψηλόμεσο παντελόνι

Κοστίζει 59.95€ και μπορείς να το κάνεις δικό σου εδώ.

Λίγα λόγια για τα ZARA όπου θα βρεις το αέρινο παντελόνι

Η Zara είναι εμπορική εταιρεία ένδυσης που ανήκει στον ισπανικό όμιλο Inditex, μαζί με άλλα γνωστά σήματα όπως Massimo Dutti, Pull and Bear, Stradivarius και Bershka. Ο όμιλος έχει την έδρα του στην πόλη Λα Κορούνια της επαρχίας της Γαλικίας, στην Ισπανία, όπου και άνοιξε το πρώτο κατάστημα Ζάρα το 1975.

Σήμερα τα Ζάρα είναι πιθανότατα η πιο γοργά αναπτυσσόμενη αλυσίδα στον κόσμο, με 2.000 καταστήματα σε 60 χώρες (τριπλάσιος αριθμός από αυτόν του 2000). Τον Μάρτιο του 2006 ο όμιλος ξεπέρασε τη Σουηδική H&M και έγινε έτσι η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής της Ευρώπης στα καταστήματα μόδας. Ο όρος Zara δεν έχει κάποια έννοια στα ισπανικά.

Η εταιρεία χρησιμοποιεί ένα μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο που τους επέτρεψε να ανταγωνιστούν τα άλλα ποιοτικά σήματα με σχετικά χαμηλές τιμές.

Για παράδειγμα, αναφέρεται ότι στα Ζάρα χρειάζονται μόνο δύο εβδομάδες για το σχεδιασμό και τη διάθεση ενός νέου προιόντος, ενώ το σύνηθες χρονικό διάστημα του κλάδου είναι περίπου εννέα μήνες. Τα καταστήματα Ζάρα λανσάρουν κάθε χρόνο περίπου 10.000 νέα σχέδια. Η αλυσίδα επίσης, σε αντίθεση με τα καθιερωμένα, έχει αντισταθεί στην τάση για μεταφορά των γραμμών παραγωγής σε χώρες με χαμηλό κόστος εργασίας.

Η πιο ανορθόδοξη όμως στρατηγική που εφαρμόζεται είναι αυτή των μηδενικών δαπανών για διαφήμιση, αντίθετα η εταιρεία επενδύει ένα μέρος των κερδών της στη δημιουργία νέων καταστημάτων.

TAGS