Είσαι έτοιμη για L.A. με αυτό το σορτσάκι από τα Bershka

Τολμάς να το κάνεις δικό σου;

Αρθρογράφος: Νεφέλη Ντατσοπούλου
Νεφέλη Ντατσοπούλου
Youweekly Editor
Είσαι έτοιμη για L.A. με αυτό το σορτσάκι από τα Bershka

Η νέα συλλογή των Bershka, είναι γεμάτη εκπλήξεις και αυτό που έχουμε να σου πούμε από τη σύντομη βόλτα που κάναμε στο κατάστημα, είναι, ότι αν αποφασίσεις να κάνεις δικό σου αυτό το τζιν σορτσάκι, θα είσαι έτοιμη να φύγεις για L.A.

Μπορεί να μην είσαι μεγάλη φαν του μπάσκετ, πόσο μάλλον του ΝΒΑ, πρέπει ωστόσο να παραδεχθείς ότι τα σχέδια και τα χρώματα των Los Angeles Lakers είναι στιλάτα και ιδανικά ακόμα και για γυναικεία ρούχα.

Φέτος το καλοκαίρι λοιπόν, το Bershka αποφάσισε να κάνει τη διαφορά και να δοκιμάσει να φέρει στα κομμάτια του, εικόνες από το ΝΒΑ και τις ομάδες της λίγκας. Το ρούχο που ξεχωρίσαμε είναι φυσικά αυτό το πολύ ξεχωριστό σορτσάκι με το σήμα των Lakers.

Για μία πιο extra πινελιά στο look σου, δοκίμασε να συνδυάσεις το σορτσάκι με αυτά τα υπέροχα λευκά mules από τα Bershka.

Bershka τζιν σορτσάκι ΝΒΑ

Το συγκεκριμένο σορτσάκι κοστίζει 29,99€ και μπορείς αν θέλεις να το κάνεις δικό σου εδώ.

Λίγα λόγια για τα Bershka, όπου θα βρεις το τζιν σορτσάκι

Η Bershka γεννιέται το 1998 ως νέα επωνυμία του Ομίλου Inditex.

Η Bershka παρουσιάζεται ως σημείο αναφοράς για την μόδα που απευθύνεται σε αυτό το ολοένα και πιο απαιτητικό κοινό και, μέσα σε 2 μόνο χρόνια, φτάνει τα 100 καταστήματα θεμελιώνοντας έτσι το κύρος της επωνυμίας. Σήμερα, μετά από 18 χρόνια, η αλυσιδα έχει πάνω από 1000 καταστήματα σε πάνω από 70 αγορές, με πωλήσεις οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 9% των συνολικών εσόδων του ομίλου.

Τα καταστήματα της Bershka ανά τον κόσμο διακρίνονται για τη στρατηγική τους θέση και την προσεγμένη αρχιτεκτονική τους.

Οι εγκαταστάσεις γίνονται χώροι πρωτοπορίας, με ευρυχωρία και προσεγμένη εικόνα που περιλαμβάνει από τις βιτρίνες έως και τη διαρρύθμιση των ενδυμάτων στο εσωτερικό τους Η Bershka επιλέγει τις καλύτερες εμπορικές ζώνες σε κάθε πόλη και εγκαθίσταται στις πιο διακεκριμένες περιοχές των κύριων εμπορικών πυρήνων. Συχνά επιλέγονται μοναδικά κτήρια, τα οποία ανακαινίζονται και προσαρμόζονται στην εικόνα της επωνυμίας και στη φιλοσοφία της Bershka από το στούντιο αρχιτεκτονικής της.

TAGS