Παρασκευή, 21 Ιουνίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

6+1 τροφές για να ζήσεις μέχρι τα 100!

6+1 τροφές για να ζήσεις μέχρι τα 100!
Woman's Style 02.10.2018 17:54
Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη

ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Ονομάζομαι Νατάσα Σπυρίδη, είμαι φαρμακοποιός και έχω αποφοιτήσει από τη σχολή δημοσιογραφίας του Αντ1. Ολοι γύρω μου έβρισκαν πάντα πολύ αντιφατικές τις δύο αυτές επιλογές μου! Σκεφτόμουν πώς η αντίφαση αυτή θα μπορούσε να έχει ένα δημιουργικό αποτέλεσμα. Αποφάσισα λοιπόν, να φτιάξω αυτή τη στήλη για να μετάφέρω με τρόπο άμεσο και εύκολο όλα όσα διάβασα, αλλά και έμαθα τόσα χρόνια, ως επαγγελματίας στο χώρο της υγείας. Όλα όσα με ρώτανε οι φίλοι μου, η οικογενειά μου, οι πελάτες για θέματα υγείας, ομορφιάς, άσκησης, καλής ψυχολογίας. Σε όλα αυτά, η Νατάσα είναι εδώ!

Το "μότο" μου είναι <<Κανείς δεν είναι σαν εσένα και αυτή είναι η δυναμή σου>>.
Πιστεύω στην μοναδικότητα του καθενός από εμάς και θα ήθελα με τις συμβουλές μου να βοηθήσω ο καθένας μας να βγάλει την καλύτερη εκδοχή του εαυτού του. Φροντίζοντας σωστά το "μέσα", δημιουργούμε ένα ακόμη καλύτερο "έξω".

Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη
ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Ποιες είναι οι τροφές που μπορούν να αυξήσουν το προσδόκιμο ζωής;

Υπάρχουν τρόφιμα που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και προστατεύουν τον οργανισμό απ' τις ελεύθερες ρίζες που ευθύνονται για τη γήρανση των κυττάρων. Διαβάστε παρακάτω...

Αν θες να θωρακίσεις τον εαυτό σου, πρέπει να εντάξεις στο διατροφολόγιο σου τα παρακάτω:

1.Καρύδια, είναι πλούσια σε καλά λιπαρά που βοηθούν στη σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος και της καρδιάς.

2.Λεμόνια, είναι πλούσια σε φλαβονοειδή που καταστέλλουν την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων και ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

3.Μπρόκολο, είναι πλούσιο σε βιταμίνη K που συμβάλλει στην υγεία των οστών ενώ παράλληλα ενισχύει την άμυνα του οργανισμού.

Δείτε ακόμη: 5 λόγοι να περιορίσεις τα γαλακτοκομικά απ' τη διατροφή σου. Εσύ, ήξερες πως σε επιβαρύνουν;

4.Μαύρη σοκολάτα, είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά (φλαβονοειδή) σε αντίθεση με τη σοκολάτα γάλακτος. Προτίμησέ την σκέτη, χωρίς φρούτα και ξηρούς καρπούς.

5.Αβοκάντο, είναι πλούσιο σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Μειώνει το κίνδυνο καρδιακής προσβολής.

6.Σκόρδο, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα ενώ παράλληλα καθαρίζει τον οργανισμό απ' τις τοξίνες και τους επιβλαβείς οργανισμούς.

7.Ελαιόλαδο, είναι πλούσιο σε καλά λιπαρά και φλαβονοειδή. Βοηθάει στην καλή λειτουργία της καρδιάς και στα αιμοφόρα αγγεία (να είναι ελαστικά και ισχυρά).

Νατάσα Σπυρίδη Φαρμακοποιός

Περιμένω τις απορίες σου ΕΔΩ

Share