Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Οι 5 τροφές που προτείνουν όλοι οι διαιτολόγοι και πρέπει να προσθέσεις στη διατροφή σου τώρα!

Οι 5 τροφές που προτείνουν όλοι οι διαιτολόγοι και πρέπει να προσθέσεις στη διατροφή σου τώρα!
Woman's Style 31.10.2018 12:24
Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη

ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Ονομάζομαι Νατάσα Σπυρίδη, είμαι φαρμακοποιός και έχω αποφοιτήσει από τη σχολή δημοσιογραφίας του Αντ1. Ολοι γύρω μου έβρισκαν πάντα πολύ αντιφατικές τις δύο αυτές επιλογές μου! Σκεφτόμουν πώς η αντίφαση αυτή θα μπορούσε να έχει ένα δημιουργικό αποτέλεσμα. Αποφάσισα λοιπόν, να φτιάξω αυτή τη στήλη για να μετάφέρω με τρόπο άμεσο και εύκολο όλα όσα διάβασα, αλλά και έμαθα τόσα χρόνια, ως επαγγελματίας στο χώρο της υγείας. Όλα όσα με ρώτανε οι φίλοι μου, η οικογενειά μου, οι πελάτες για θέματα υγείας, ομορφιάς, άσκησης, καλής ψυχολογίας. Σε όλα αυτά, η Νατάσα είναι εδώ!

Το "μότο" μου είναι <<Κανείς δεν είναι σαν εσένα και αυτή είναι η δυναμή σου>>.
Πιστεύω στην μοναδικότητα του καθενός από εμάς και θα ήθελα με τις συμβουλές μου να βοηθήσω ο καθένας μας να βγάλει την καλύτερη εκδοχή του εαυτού του. Φροντίζοντας σωστά το "μέσα", δημιουργούμε ένα ακόμη καλύτερο "έξω".

Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη
ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Αν θες να χάσεις βάρος και βλέπεις ότι η ζυγαριά έχει κολλήσει, δοκίμασε να βάλεις στο διαιτολόγιο σου 5 τροφές που θα σε γεμίσουν ενέργεια, θα αυξήσουν το μεταβολισμό σου και θα θωρακίσουν την υγεία σου.

Αυτές είναι οι 5 τροφές που προτείνουν όλοι οι διαιτολόγοι...Διαβάστε παρακάτω...

1.Λαχανικά : είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και σε βιταμίνες A, C, E ,K. Τα λαχανικά προκαλούν κορεσμό και δεν πεινάς για αρκετές ώρες αφού τα καταναλώσεις ενώ παράλληλα αυξάνουν το μεταβολισμό! Οι βιταμίνες τους βοηθούν το ανοσοποιητικό και είναι απαραίτητες για ένα λαμπερό δέρμα.

2.Αυγό: είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και έχει ελάχιστες θερμίδες. Παράλληλα, έχει λουτείνη και ζεάξανθινη που βοηθούν στην υγεία των ματιών και χολίνη που βοηθάει στη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου.

Δείτε ακόμη: 5 σπουδαίοι λόγοι για να πιεις κόκκινο κρασί απόψε!

3.Σαρδέλες( ή σολομός) : είναι πλούσιες σε ω3 λιπαρά και βοηθούν τον οργανισμό να καίει λίπος ευκολότερα. Παράλληλα, βοηθούν στη σωστή λειτουργία της καρδιάς και του νευρικού συστήματος. Είναι πλούσιες σε βιταμίνη D και ασβέστιο που είναι απαραίτητα για γερά οστά.

4.Καρύδια: είναι καλή πηγή πρωτεϊνών και φυτικών ινών και ικανοποιούν γρήγορα την πείνα. Το τέλειο σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας.

5.Δαμάσκηνα: έχουν λίγες θερμίδες και είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά που βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης. Έχουν ίνες που βοηθούν στη σωστή πέψη και αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τους επιβλαβείς οργανισμούς και προστατεύουν απ' τη γήρανση.

Νατάσα Σπυρίδη

Share