Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

6 τρόποι να μην πάρεις βάρος τις γιορτές, σύμφωνα με τη γνώμη του ειδικού!(Βίντεο)

6 τρόποι να μην πάρεις βάρος τις γιορτές, σύμφωνα με τη γνώμη του ειδικού!(Βίντεο)
Woman's Style 29.11.2018 14:46
Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη

ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Ονομάζομαι Νατάσα Σπυρίδη, είμαι φαρμακοποιός και έχω αποφοιτήσει από τη σχολή δημοσιογραφίας του Αντ1. Ολοι γύρω μου έβρισκαν πάντα πολύ αντιφατικές τις δύο αυτές επιλογές μου! Σκεφτόμουν πώς η αντίφαση αυτή θα μπορούσε να έχει ένα δημιουργικό αποτέλεσμα. Αποφάσισα λοιπόν, να φτιάξω αυτή τη στήλη για να μετάφέρω με τρόπο άμεσο και εύκολο όλα όσα διάβασα, αλλά και έμαθα τόσα χρόνια, ως επαγγελματίας στο χώρο της υγείας. Όλα όσα με ρώτανε οι φίλοι μου, η οικογενειά μου, οι πελάτες για θέματα υγείας, ομορφιάς, άσκησης, καλής ψυχολογίας. Σε όλα αυτά, η Νατάσα είναι εδώ!

Το "μότο" μου είναι <<Κανείς δεν είναι σαν εσένα και αυτή είναι η δυναμή σου>>.
Πιστεύω στην μοναδικότητα του καθενός από εμάς και θα ήθελα με τις συμβουλές μου να βοηθήσω ο καθένας μας να βγάλει την καλύτερη εκδοχή του εαυτού του. Φροντίζοντας σωστά το "μέσα", δημιουργούμε ένα ακόμη καλύτερο "έξω".

Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη
ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Σίγουρα, την περίοδο των εορτών αγχώνεσαι και εσύ μήπως πάρεις βάρος!

Δικαιολογημένα! Αφού όλοι ενδίδουν σε γευστικές αμαρτίες και σε Χριστουγεννιάτικες λιχουδιές.Υπάρχουν όμως κάποια tips για να μην πάρεις βάρος ή να πάρεις όσο το δυνατόν λιγότερο...Διαβάστε παρακάτω...

Σύμφωνα με τη γνώμη του γιατρού Μιχάλη Μαρκόπουλου υπάρχει η χρυσή τομή για να ευχαριστηθείς το φαγοπότι των εορτών χωρίς να αυξηθεί το βάρος σου σημαντικά.

1.Προτίμησε πρωινές ώρες για τα Χριστουγεννιάτικα γλυκίσματα. Η λύση δε βρίσκεται στο καθόλου, αλλά στη σωστή ώρα της ημέρας. Αυτό σημαίνει, ότι μπορείς να φας τα μελομακάρονα, τους κουραμπιέδες ή τις δίπλες σου αλλά είναι προτιμότερο να τα καταναλώσεις μέχρι το μεσημέρι.

2.Φάε πολύ σαλάτα πριν το κυρίως γεύμα. Η σαλάτα θα προκαλέσει κορεσμό στο στομάχι σου και θα σου κόψει την όρεξη για μεγάλες θερμιδικές ατασταλείες.

Δείτε ακόμη: Η έλλειψη ποιας βιταμίνης μπορεί να προκαλέσει πονοκέφαλο;

3.Ξεχωριστά ο υδατάνθρακας απ' την πρωτεΐνη. Αν έχεις την επιλογή, μην ανακατεύεις τις κατηγορίες των τροφών. Είναι προτιμότερο να φας τον υδατάνθρακα(μακαρόνια, πατάτες, ρύζι) το μεσημέρι ακόμα και αν είναι ένα πιάτο πλούσιο σε θερμίδες και την πρωτεΐνη (κρέας, ψάρι) το βράδυ για να μην πάρεις βάρος.

4.Μην αγχώνεσαι, απόλαυσε το. Όσο αγχώνεσαι για τις θερμίδες και τα κιλά, τόσο πιο πολύ παχαίνεις. Και αυτό δεν είναι μύθος! Το στομάχι κάνει πιο αργές κινήσεις και η έκκριση κορτιζόλης μειώνουν το μεταβολισμό. Έτσι, τρως- δεν καις τα περιττά λίπη και αυτά αποθηκεύονται πιο εύκολα στον οργανισμό.

5.Για αλκοόλ προτίμησε το κρασί. Το κρασί έχει αντιοξειδωτικά και τις λιγότερες θερμίδες απ' τα αλκοολούχα ποτά, ειδικότερα το κόκκινο. Τα υπόλοιπα αλκοολούχα είναι πλούσια σε ζάχαρη και σε μεγάλη ποσότητα είναι επικίνδυνα για να αυξήσουν σημαντικά το βάρος σου.

6.Τον ελεύθερο χρόνο, κινήσου. Μην παρασυρθείς απ' τη γνωστή νοοτροπία, όλα στα άκρα! Τι εννοώ; Αν έφαγες παραπάνω, βγες για περπάτημα τον ελεύθερο χρόνο σου, ανέβα τις σκάλες και μην πάρεις ασανσέρ, κινήσου στο χώρο για να έχεις ξύπνιο το μεταβολισμό σου να κάψει τις περιττές θερμίδες που θα πάρεις και να μην αποθηκευτούν σαν λίπος!

Σύμφωνα με το Μιχάλη Μαρκόπουλου (Εδώ θα το βρεις) δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο! Αυτές ήταν οι συμβουλές του, ακολουθησέ τες και δε θα χάσεις!

Καλές γιορτές και γευστικές αμαρτίες με υγεία!!!!

Νατάσα Σπυρίδη

Περιμένω τη γνώμη σου ΕΔΩ

Share