Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Diet question:Ποια στιγμή της ημέρας δεν πρέπει να τρως φρούτα;

Diet question:Ποια στιγμή της ημέρας δεν πρέπει να τρως φρούτα;
Woman's Style 12.12.2018 17:35
Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη

ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Ονομάζομαι Νατάσα Σπυρίδη, είμαι φαρμακοποιός και έχω αποφοιτήσει από τη σχολή δημοσιογραφίας του Αντ1. Ολοι γύρω μου έβρισκαν πάντα πολύ αντιφατικές τις δύο αυτές επιλογές μου! Σκεφτόμουν πώς η αντίφαση αυτή θα μπορούσε να έχει ένα δημιουργικό αποτέλεσμα. Αποφάσισα λοιπόν, να φτιάξω αυτή τη στήλη για να μετάφέρω με τρόπο άμεσο και εύκολο όλα όσα διάβασα, αλλά και έμαθα τόσα χρόνια, ως επαγγελματίας στο χώρο της υγείας. Όλα όσα με ρώτανε οι φίλοι μου, η οικογενειά μου, οι πελάτες για θέματα υγείας, ομορφιάς, άσκησης, καλής ψυχολογίας. Σε όλα αυτά, η Νατάσα είναι εδώ!

Το "μότο" μου είναι <<Κανείς δεν είναι σαν εσένα και αυτή είναι η δυναμή σου>>.
Πιστεύω στην μοναδικότητα του καθενός από εμάς και θα ήθελα με τις συμβουλές μου να βοηθήσω ο καθένας μας να βγάλει την καλύτερη εκδοχή του εαυτού του. Φροντίζοντας σωστά το "μέσα", δημιουργούμε ένα ακόμη καλύτερο "έξω".

Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη
ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Τα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες και μικροθρεπτικά συστατικά!

Θα σε εντυπωσίαζα, αν σου έλεγα πως μπορεί και αυτά να σε επιβαρύνουν, αν τα καταναλώσεις τη "λάθος"στιγμή; Διαβάστε παρακάτω...

Τα φρούτα έχουν φυσικά σάκχαρα, υδατάνθρακες που χρησιμοποιεί το σώμα μας για να παράγει ενέργεια.

Οι υδατάνθρακες αποθηκεύονται ως γλυκογόνο στους μυς ή στο συκώτι. Τα αμυλούχα, όπως η πατάτα και το ρύζι, είναι υδατάνθρακες που αποθηκεύονται στους μυς ενώ οι υδατάνθρακες απ' τα φρούτα αποθηκεύονται στο συκώτι.

Δείτε ακόμη: Beauty question: 2+1 εύκολοι τρόποι να αποκτήσω λαμπερό δέρμα τώρα τις γιορτές!

Είναι σημαντικό μετά την άσκηση να μην καταναλώνουμε φρούτα, γιατί εμποδίζουμε τη διαδικασία αναπλήρωσης του γλυκογόνου στους μυς.

Αντιθέτως, μπορούμε να καταναλώνουμε άφοβα τα φρούτα μας το πρωί ή πριν τη γυμναστική! Έτσι και δε σαμποτάρουμε τη διαδικασία αναπλήρωσης των μυών και παίρνουμε βιταμίνες και ενέργεια για όλη τη διάρκεια της ημέρας και την σωστή διεκπεραίωση της αθλητικής μας δραστηριότητας!

Νατάσα Σπυρίδη

Περιμένω τη γνώμη σου ΕΔΩ

Share