Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2018 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Η δίαιτα της θάλασσας: Χάστε -3 κιλά με τη δίαιτα με ψάρια και θαλασσινά

Η δίαιτα της θάλασσας: Χάστε -3 κιλά με τη δίαιτα με ψάρια και θαλασσινά

Μια υγιεινή δίαιτα με ψάρια και τα θαλασσινά, που θα σας βοηθήσει να χάσετε κιλά ενώ παράλληλα υπόσχεται να μειώσει και τη χοληστερόλη.

ΔΕΥΤΕΡΑ

Πρωινό: 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα

Δεκατιανό: Μια μπανάνα

Μεσημεριανό: Μια μικρή μερίδα σαρδέλες ψητές και πράσινη σαλάτα

Σνακ: 1 φλιτζάνι φρουτοσαλάτα

Βραδινό: Κρύα σούπα ντομάτας με ελάχιστο ωμό λάδι

Δείτε ακόμη: Δες τι μπορείς να πάθεις αν πιείς κόκα κόλα ληγμένη...ακόμα και μετά από 23 χρόνια

ΤΡΙΤΗ

Πρωινό: 1 φλιτζάνι άπαχο γάλα και 1 φλιτζάνι δημητριακά Δεκατιανό: 10-15 ανάλατα αμύγδαλα

Μεσημεριανό: Μια μερίδα σολομός στη σχάρα με χόρτα

Σνακ: Ένα γιαούρτι και ένα φρούτο

Βραδινό: Σαλάτα ζυμαρικών με 1 φλιτζάνι πένες, ένα μικρό τόνο νερού, ντοματίνια και λίγο ελαιόλαδο

ΤΕΤΑΡΤΗ

Πρωινό: 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα

Δεκατιανό: 1 γιαούρτι με μέλι

Μεσημεριανό: Μια μερίδα ψάρι ψητό στη σχάρα με λίγο λαδολέμονο και μια μερίδα βραστά λαχανικά

Σνακ: 1 μικρό φρούτο

Βραδινό: 1 μπιφτέκι βοδινό στη σχάρα με μια μικρή ωμή σαλάτα

ΠΕΜΠΤΗ

Πρωινό: 1 φέτα ψωμί και ένα κομμάτι τυρί φέτα

Δεκατιανό: 10 -15 ανάλατα αμύγδαλα

Μεσημεριανό: Σαλάτα με όσπρια (1 φλιτζάνι) και 1 πιπεριά πράσινη, 5 – 6 ντοματίνια, φρέσκο δυόσμο, 1 κομμάτι φέτα και λίγο ελαιόλαδο

Σνακ: 20 ρόγες σταφύλι

Βραδινό: Ένα τοστ με τυρί και γαλοπούλα

Δείτε ακόμη: Μυρίζει το αίμα της περιόδου σου; Αυτοί είναι οι λόγοι που πρέπει να πας κατευθείαν στο γυναικολόγο!

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Πρωινό:1 φλιτζάνι άπαχο γάλα και 1 φλιτζάνι δημητριακά

Δεκατιανό: 1 μικρή μπανάνα

Μεσημεριανό: 1 μικρή λιβανέζικη πίτα, 1 μικρό τόνο νερού τονάκι, 1 κουταλάκι μουστάρδα, μαρούλι

Σνακ: 2 σύκα

Βραδινό: Τόνος στη σχάρα και σαλάτα

ΣΑΒΒΑΤΟ

Πρωινό:1 φέτα ψωμί και ένα κομμάτι τυρί φέτα

Δεκατιανό: 1 γιαούρτι με μέλι

Μεσημεριανό: Ένας ντάκος με 1 παξιμάδι κριθαρένιο, 1κομμάτι φέτα, αγγουράκι, ντομάτα, λάδι, ξίδι

Σνακ : 20 ρόγες σταφύλι

Βραδινό: 1 μπιφτέκι βοδινό στη σχάρα και σαλάτα

Δείτε ακόμη: Η Επιστήμη μίλησε: Αυτό είναι το ιδανικό βάρος για το ύψος σου! Αναλυτικοί πίνακες...

ΚΥΡΙΑΚΗ

Πρωινό: 1 φλιτζάνι φρουτοσαλάτα

Δεκατιανό: 3 φρυγανιές σικάλεως, 1 κομμάτι τυρί

Μεσημεριανό: Μια μερίδα σαρδέλες στη σχάρα και μια σαλάτα με διάφορα χόρτα, λίγο ελαιόλαδο και λεμόνι

Σνακ: 1 μπανάνα

Βραδινό: 5 – 6 μεγάλες γαρίδες, σαλάτα με λίγο ελαιόλαδο.

Share