Σάββατο, 16 Νοεμβρίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Χημική δίαιτα με μακαρόνια: Χάσε έως και 5 κιλά την βδομάδα!

Κι όμως γίνεται!

Χημική δίαιτα με μακαρόνια: Χάσε έως και 5 κιλά την βδομάδα!

Χάσε έως και 5 κιλά την βδομάδα με αυτή την σούπερ χημική δίαιτα με μακαρόνια!

Μπορείτε να χάσετε κιλά τρώγοντας ζυμαρικά; Κι όμως ναι! Συνδυάζοντας τα σωστά!

Πρόκειται για μια δίαιτα με μειωμένη περιεκτικότητα σε ζωικές πρωτεΐνες και κορεσμένα λιπαρά, που δίνει έμφαση στην κατανάλωση «καλών» αμυλούχων υδατανθράκων, πλούσιων σε φυτικές ίνες και ανθεκτικό άμυλο. Και το κυριότερο: Υπόσχεται απώλεια βάρους: 1-2 κιλά εβδομαδιαίως.

Ενδεικτικό εβδομαδιαίο πρόγραμμα

Έφαγες τα πάντα το καλοκαίρι; Η δίαιτα 2 ημερών για να επανέλθεις!

Δευτέρα
Πρωινό
Μια μικρή φρουτοσαλάτα με γιαούρτι.

Σνακ
Μια μικρή χούφτα αμύγδαλα.

Μεσημεριανό
Μια μικρή μερίδα όσπρια και σαλάτα μπρόκολο ή κουνουπίδι με λαδολέμονο

Σνακ
1 μικρό φρούτο

Βραδινό
Μια μερίδα μακαρόνια με τόνο και μια σαλάτα με λάχανο καρότο και μια κουταλιά λαδολέμονο

Τρίτη
Πρωινό
Ένα μπολ βρόμη αναμεμιγμένο με ακτινίδιο και λίγο γιαούρτι

Σνακ
Ένα φρούτο

Μεσημεριανό
Μια μερίδα αρακάς με πατάτα, κρεμμύδι, καρότα και άνηθο +

Σνακ
Γιαούρτι

Βραδινό
Ρύζι ατμού με γαρίδες, σαλάτα με δύο κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο.

2 μικρά μπιφτέκια και μπρόκολα και καρότα στον ατμό με λαδολέμονο

Τετάρτη

Πρωινό

Δύο φέτες ψωμί ολικής άλεσης, μισό κουταλάκι μαργαρίνη λάιτ, ένα κουταλάκι μέλι και ρόφημα της αρεσκείας σας χωρίς ζάχαρη.

Σνακ
Δύο φρούτα
Μεσημεριανό
Μακαρόνια με κιμά και σαλάτα με τρία κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο.

Σνακ
Δύο μεγάλα καρότα
Βραδινό
Ένα τοστ με ψωμί σικάλεως και τυρί, σαλάτα με δύο κουταλιές του γλυκού ελαιόλαδο.

Πέμπτη
Πρωινό
Δημητριακά αναμεμιγμένα με φρέσκα φρούτα και καφέ ή τσάι

Σνακ
Ένα φρούτο

Μεσημεριανό
Σπανακόρυζο ή λαχανόρυζοκαι ένα βραστό αβγό

Σνακ
Γιαούρτι

Βραδινό
Σαλάτα με λάχανο, μαρούλι, κρεμμυδάκια, φασόλια, καλαμπόκι, γαλοπούλα και λαδολέμονο και μια φέτα ψωμί.

Παρασκευή
Πρωινό
Ψωμί με ταχίνι ή φυτική μαργαρίνη και μέλι και ένα ρόφημα

Σνακ
Λίγα καρύδια

Μεσημεριανό
Μια μικρή μερίδα φακές σούπα και μια σαλάτα με λάχανο, καρότο, καλαμπόκι και λαδολέμονο

Σνακ
Μπανάνα

Βραδινό
Μια μερίδα μακαρόνια με σάλτσα πέστο και μια καροτοσαλάτα με λαδόξιδο

Σάββατο
Πρωινό
Ένα ατομικό φραντζολάκι ψωμί ολικής άλεσης με ένα κομμάτι άπαχο τυρί. Ρόφημα χωρίς ζάχαρη.

Σνακ
Δύο φρούτα

Μεσημεριανό
Μια μερίδα φάβα με κρεμμύδι και δύο κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο, μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης, ένα κομμάτι άπαχο τυρί, σαλάτα με ένα κουταλάκι ελαιόλαδο.

Σνακ
Φρουτοσαλάτα.

Βραδινό
Μακαρονάδα με σάλτσα ντομάτα και τριμμένη παρμεζάνα, σαλάτα με δύο κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο.

Κυριακή
Πρωινό
Δημητριακά πρωινού αναμεμιγμένα με ξερά φρούτα και καφές ή τσάι

Σνακ
Μαύρη σοκολάτα

Μεσημεριανό
Μια μερίδα κοτόπουλο, σαλάτα με λάχανο, μαρούλι, καρότο και λαδολέμονο

Σνακ
Ένα φρούτο

Βραδινό
Μακαρόνια με γαρίδες, σαλάτα με δύο κουταλάκια του γλυκού ελαιόλαδο.

Cico diet: Φάε ό,τι θες και χάσε κιλά! Αναλυτικό πρόγραμμα...

Για εσένα που ψάχνεις την καλύτερη δίαιτα για να ακολουθήσεις και να χάσεις το περιττό βάρος που επιθυμείς, η cico diet είναι άψογη! Φάε ό,τι θες και χάσε κιλά με το αναλυτικό πρόγραμμα!

Μέχρι εδώ σου ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό. Ναι, με αυτή τη δίαιτα μπορείς να φας μπέργκερ, μπορείς να φας μακαρόνια με κιμά και βασικά ό,τι τραβάει η όρεξή σου.

Τέρμα το ψητό κοτόπουλο με σαλάτα, το γιαούρτι για βραδινό και ένα μήλο στη δουλειά. H Cico diet έχει αρχίσει να αποκτά όλο και περισσότερη φήμη στο διαδίκτυο και όσοι την έχουν δοκιμάσει μιλούν για σίγουρα αποτελέσματα.

Κάπου εδώ υπάρχει και το «αλλά». Η μία και μοναδική προϋπόθεση στην cico diet είναι ότι πρέπει να μετράς τις θερμίδες.

Aμέτρητες φορές έχουμε ακούσει και έχουμε διαβάσει για τις θερμίδες και το ρόλο που αυτές παίζουν στη διατήρηση ή την αύξηση του βάρους μας.

Κάθε μέρα το σώμα σου χρειάζεται ενέργεια για να λειτουργήσει. Και σε τι μεταφράζεται αυτή η ενέργεια; Μα φυσικά σε θερμίδες! Το σύνολο των θερμίδων που έχει ανάγκη ο οργανισμός καθημερινά ονομάζεται βασικός μεταβολισμός. Είναι το σύνολο της ενέργειας που πρέπει να χρησιμοποιήσει ο οργανισμός μας για να καλύψει πλήρως όλες εκείνες τις λειτουργίες που γίνονται εν αγνοία μας, προκειμένου να διατηρηθούμε στη ζωή.

Ας αφήσουμε όμως τη θεωρία και να περάσουμε στην πράξη.

Η Cico diet το μόνο που σου ζητά είναι να μετράς τις θερμίδες που καταναλώνεις ημερησίως και με αυτόν τον τρόπο μπορείς να έχεις τον έλεγχο στα χέρια σου χωρίς να στερηθείς τροφές που τόσο αγαπάς.

Οι υποστηρικτές της CICO diet τονίζουν ότι δεν έχει σημασία το τι τρως, αρκεί να δημιουργείς ένα ημερήσιο περιορισμό των θερμίδων.

Δηλαδή, για να χάσεις βάρος πρέπει απλά να καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες από ό,τι καις κάθε μέρα με τις δραστηριότητες που κάνεις κατά τη διάρκεια του 24ωρου (γράψιμο, οδήγηση, περπάτημα, μαγείρεμα κλπ.) και τις ζωτικές λειτουργίες του οργανισμού σου (όπως αναπνοή, η διατήρηση της θερμοκρασίας τους σώματος).

Εχετε στο νου σου πως ένας ορισμένος αριθμός θερμίδων καίγεται, ακόμη και αν δεν κάνεις απολύτως τίποτα καθώς η καρδιά, τα νεφρά, οι πνεύμονες, οι αδένες εργάζονται. Φυσικά, όσο πιο κουραστική εργασία κάνεις, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψεις.

Ο πυρήνας της cico diet είναι ένας: «calories in, calories out», που σημαίνει ότι πρέπει να υπολογίζεις τις θερμίδες.

Κάπου εδώ όμως ήρθε η στιγμή να αποκαλύψουμε και το μειονέκτημα αυτής της δίαιτας. Το σώμα μας και ο οργανισμός μας έχει την ικανότητα να προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες που του επιβάλλουμε. Το κακό με τις θερμιδικές δίαιτες είναι ότι αντιλαμβάνεται την απότομη και ακραία αλλαγή και για λόγους επιβίωσης προτιμά να καίει λιγότερο και στην ουσία να σβήνει κάποιες από τις μηχανές του προκειμένου να μας προστατέψει.

Αλλα το πιο σημαντικό πρόβλημα με την νοοτροπία της Cico diet είναι πως δεν πρέπει μόνο να εστιάζουμε στο αριθμό των θερμίδων που καταναλώνουμε, αλλά και στην ποιότητά τους που λαμβάνουμε από τις τροφές.

Δεν είναι όλες οι θερμίδες το ίδιο για τον οργανισμό μας. Για παράδειγμα, 300 θερμίδες από muffin βατόμουρου που παρασκευάζεται με αλεύρι και ζάχαρη δεν επηρεάζει το σώμα σου με τον ίδιο τρόπο που κάνουν 300 θερμίδες από τη μαγειρευμένη βρώμη γεμάτη με αμύγδαλα και βατόμουρα.

Προτίμησε λοιπόν καλής ποιότητας πρωτεΐνες όπως το άπαχο κρέας, το ψάρι, το αυγό και κατανάλωσέ τα με σύνεση, προτίμησε αγνό παρθένο ελαιόλαδο, απέφυγε τις πολλές γαρνιτούρες με πατάτες-ρύζι, συνόδευσε το γεύμα σου με λαχανικά και σαλάτες, περιόρισε τα γλυκά και αντικατέστησε μερικά με φρούτα ή ξερά φρούτα και φυσικούς χυμούς και θα δεις το βάρος σας να κατεβαίνει.

Η διατροφή και η δίαιτα δεν θέλουν κόπο, αλλά τρόπο!

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Δίαιτα 20 ημερών: Χάσε 5 κιλά χωρίς να πεινάσεις!

Η δίαιτα που κάνει το λίπος παρελθόν! Χάσε 10 κιλά σε 13 ημέρες!

Διαβάστε περισσότερα θέματα διατροφής στο youweekly.gr

Share