Πέμπτη, 18 Αυγούστου 2022 | Επικοινωνία

Πώς θα μπεις στο περσινό σου σορτσάκι: Η χημική δίαιτα για να χάσεις σε 7 ημέρες 7 κιλά

Τι πρέπει να προσέχεις

Πώς θα μπεις στο περσινό σου σορτσάκι: Η χημική δίαιτα για να χάσεις σε 7 ημέρες 7 κιλά
Από Youweekly Team

Φίλη, καταλαβαίνουμε το άγχος σου! Ήρθε καλοκαίρι και θες να έχεις το τέλειο (σύμφωνα με τα δικά σου κριτήρια πάντα) σώμα για μπικίνι κι αν και είμαστε τις άποψης πως κάθε body είναι bikini body, είμαστε εδώ για σένα που θες να χάσεις γρήγορα και εύκολα τα περιττά κιλά!

Αν δεν μπορείς να αρκεστείς στην χημική δίαιτα του ενός μήνα (δες εδώ πόσα κιλά μπορείς να χάσεις με αυτήν) σου έχουμε κάτι ακόμα καλύτερο! Σε 7 ημέρες μείον 7 κιλά! Μπορεί να σου φαίνεται αδύνατο αλλά δεν είναι...

Το πλάνο διατροφής για 7 ημέρες

Πρώτη μέρα

Η πρώτη μέρα είναι ίσως και η πιο σημαντική μέρα από όλες. Αν καταφέρετε να την ολοκληρώσετε χωρίς να παρεκκλίνετε, τότε σίγουρα θα καταφέρετε να φτάσετε στον στόχο των 7 ημερών. Την πρώτη μέρα λοιπόν, μπορείτε να τρώτε ό,τι και όσο φρούτα θέλετε εκτός από μπανάνες! Μπορείτε να τρώτε, πεπόνια, φράουλες, ακτινίδια, πορτοκάλια, σταφύλια κ.λ.π. Θα πρέπει επίσης να πιείτε από 8-12 ποτήρια νερό. Αν νιώθετε πείνα, απλά καταναλώστε ένα φρούτο που σας αρέσει! Δεν επιτρέπεται επίσης κανένα λαχανικό βραστό ή ωμό!

Δεύτερη μέρα

Τη δεύτερη μέρα μπορείτε να καταναλώσετε όσα λαχανικά ωμά ή βραστά θέλετε. Μπορείτε να φάτε αγγουράκια, βραστά κολοκυθάκια, μπρόκολο, κουνουπίδι, μαρούλια, πιπεριές και καρότα. Μπορείτε να τα συνδυάσετε ή να τα φάτε μεμονωμένα. Ακόμη μπορείτε να φάτε και πατάτες βραστές ή ψητές. Το λάδι και το αλάτι επιτρέπονται ενώ δεν θα πρέπει να ξεχάσετε τα 8-12 ποτήρια νερό. Τα φρούτα απαγορεύονται.

Τρίτη μέρα

Την τρίτη μέρα, μπορείτε να φάτε όσα φρούτα και λαχανικά θέλετε τόσο από την πρώτη μέρα όσο και τη δεύτερη. Θα πρέπει να θυμάστε να πίνετε 8-12 ποτήρια νερό.

Τέταρτη μέρα

Την τέταρτη μέρα δεν μπορείτε να καταναλώσετε ούτε φρούτα ούτε λαχανικά όπως τις πρώτες τρεις μέρες. Επιτρέπεται να φάτε μόνο 8-10 μπανάνες και να πιείτε μέχρι 3 ποτήρια γάλα. Μην ξεχνάτε το νερό. 8-12 ποτήρια νερό απαραιτήτως!

Πέμπτη μέρα

Την πέμπτη μέρα, μπορείτε να καταναλώσετε μία κούπα ρύζι και 6-7 ντομάτες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αυτή τη μέρα σημαντικό είναι να πιείτε 12-15 ποτήρια νερό.

Έκτη μέρα

Την προτελευταία μέρα της δίαιτάς σας, μπορείτε να καταναλώσετε μέσα στη μέρα 1 κούπα ρύζι και να καταναλώσετε ό,τι λαχανικά θέλετε από την ομάδα της δεύτερης μέρας. Μην ξεχνάτε το νερό!

Έβδομη μέρα

Την έβδομη και τελευταία μέρα, μπορείτε να φάτε μία κούπα ρύζι, ό,τι λαχανικά θέλετε και να πιείτε αρκετούς φυσικούς χυμούς φρούτων. Σίγουρα αυτή η μέρα θα είναι πολύ εύκολη μιας και μπορείτε να καταναλώσετε ό,τι λαχανικά θέλετε και να γευτείτε νόστιμους φυσικούς χυμούς.

Στο τέλος της δίαιτας, θα παρατηρήσετε ότι θα έχετε ξεφορτωθεί τα περιττά κιλά σας, ενώ θα νιώθετε ευεξία. Σίγουρα θα έχετε χάσει 4-5 κιλά καθώς και περισσότερα (καθώς οργανισμός με οργανισμό διαφέρει και η απώλεια των κιλών εξαρτάται και από την ποσότητα θερμίδων που κατανάλωνε κάποιος πριν αρχίσει τη δίαιτα).

Μη συνεχίζετε τη δίαιτα για δεύτερη εβδομάδα. Κάντε μια παύση και αρχίστε μία με δύο εβδομάδες μετά!

Τι επιβάλλεται να ξέρεις για τις χημικές δίαιτες

χημική δίαιτα για καλοκαίρι

Tι είναι η χημική δίαιτα;

Ως χημική ή κετογονική δίαιτα μπορεί να χαρακτηριστεί ένα υποθερμιδικό διατροφικό πρόγραμμα, εμπλουτισμένο με πρωτεΐνες και λίπη, αλλά με ελάχιστους υδατάνθρακες. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός των τροφών αυτών, επιφέρει στον οργανισμό κάποιες χημικές αντιδράσεις, που ονομάζονται κέτωση και προκαλούν την απότομη απώλεια βάρους.

Είναι αποτελεσματική ή επικίνδυνη;

Αναμφισβήτητα, η μέθοδος αυτή αποτελεί μια εγγυημένη λύση για γρήγορη απώλεια βάρους, αφού τα αποτελέσματα είναι εμφανή από τις πρώτες κιόλας μέρες. Ωστόσο, αποτελεί μια δίαιτα αρκετά επώδυνη για το σώμα μας, αλλά και επικίνδυνη για την υγεία μας. Η διαδικασία της κέτωσης που δημιουργεί, ενδεχομένως να οδηγήσει σε διατάραξη της οξεοβασικής ισορροπίας και κατ' επέκταση σε κετοξέωση, μία κατάσταση άκρως επικίνδυνη για την υγεία που μπορεί να καταλήξει ακόμα και σε θάνατο σε ορισμένες περιπτώσεις.

Μετά θα πάρω πίσω τα κιλά και με το παραπάνω;

Οι περισσότεροι από εμάς κάνουμε το ίδιο λάθος: θεωρούμε πως όταν φτάνουμε στο στόχο μας η δίαιτα τελείωσε και επιστρέφουμε στις παλιές... κακές συνήθειες, με συνοπτικές διαδικασίες. Ωστόσο, θα πρέπει να καταλάβεις, πως το στάδιο της συντήρησης είναι απαραίτητο σε μια δίαιτα και αν απλά το προσπεράσεις, τα αποτελέσματα θα είναι απογοητευτικά. Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την συγκεκριμένη δίαιτα. Αν καταφέρεις να συνεχίσεις ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής και μετά το τέλος της, θα μπορέσεις μετά από κάποιο διάστημα να σταθεροποιήσεις το βάρος σου. Είναι όμως εύκολο για εσένα, να απαρνηθείς έτσι απλά, φαγητά που τόσο καιρό έχεις στερηθεί και να μην πέσεις στην παγίδα αυτή; Αν ναι, τότε μπορείς να κάνεις την προσπάθειά σου.

Τι προβλήματα μπορεί να δημιουργήσουν;

Οι χημικές δίαιτες περιλαμβάνουν ως επί το πλείστον λίπη, οπότε είναι πιθανό να ευθύνονται για διάφορα καρδιοαγγειακά νοσήματα, όταν ακολουθούνται για μεγάλο χρονικό διάστημα. Παράλληλα, η απουσία αρκετών φυτικών ινών, οδηγεί σε προβλήματα δυσκοιλιότητας. Επιπλέον, η έλλειψη υδατανθράκων από το διατροφικό πρόγραμμα μπορεί να οδηγήσει σε ζαλάδες, διαταραχές του νευρικού συστήματος, αδυναμία συγκέντρωσης και αίσθημα κόπωσης. Για τους λόγους αυτούς είναι απαραίτητο να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό γιατρό, προτού αποφασίσεις να την ξεκινήσεις.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Μείον 20 κιλά σε 31 ημέρες: Η χημική δίαιτα που τα τελευταία χρόνια κάνει θραύση πριν το καλοκαίρι

Μείον 5 κιλά σε 4 εβδομάδες πριν το καλοκαίρι: Πρόγραμμα διατροφής με μακαρόνια, παϊδάκια και...

Share