Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Δίαιτα: 6 επιστημονικά tips που δεν έχετε ακούσει ξανά

Αλλά πρέπει να γνωρίζετε!

Δίαιτα: 6 επιστημονικά tips που δεν έχετε ακούσει ξανά
DIET NEWS 16.07.2019 15:28

Η απώλεια βάρους είναι πάντα ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα, ενώ σίγουρα πρέπει να γνωρίζετε και μερικά επιστημονικά tips, που θα σας βοηθήσουν ιδιαίτερα.

Σίγουρα έχετε ακούσει χιλιάδες φορές τις γνωστές συμβουλές περί αδυνατίσματος. Πόσα από αυτά όμως ισχύουν και πόσα είναι απλά μύθος;

Διαβάστε τα πιο νέα επιστημονικά tips για δίαιτα που δεν έχετε ακούσει ξανά!

Σταματήστε να μετράτε θερμίδες

Ερευνητές από το Pomona College των ΗΠΑ διαπίστωσαν ότι τα ωμά ή μη επεξεργασμένα τρόφιμα και αυτά που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ίνες, καθώς και το κρέας που δεν είναι παραμαγειρεμένο, απαιτούν μεγαλύτερη προσπάθεια από τον οργανισμό για να απορροφηθούν και μας δίνουν λιγότερες θερμίδες τελικά. Εστιάστε, λοιπόν, σε αυτά τα τρόφιμα.

Κρατήστε μακριά τα κακά βακτήρια

Έρευνα από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Βόρειας Καρολίνας δείχνει ότι τα άτομα που δυσκολεύονται να χάσουν βάρος έχουν μεγαλύτερη συγκέντρωση συγκεκριμένων βακτηρίων στο έντερό τους, που «ελκύουν» κατά κάποιον τρόπο τις θερμίδες από τα φαγητά. Τα βακτηρία αυτά τρέφονται από τα επεξεργασμένα, πολύ λιπαρά, αλατισμένα, γλυκά τρόφιμα, οπότε καλό θα είναι να τα αποφεύγετε.

Κόψτε τη γυμναστική στο μισό

Επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης ανακάλυψαν ότι όσοι γυμνάζονταν 30΄ τη μέρα έχαναν περισσότερο βάρος από όσους πέρναγαν 60΄ στο γυμναστήριο. Πώς δικαιολογείται αυτό; Όσοι γυμνάζονταν για λιγότερη ώρα ήταν πιο ξεκούραστοι και στη συνέχεια μπορούσαν να κάνουν και άλλα πράγματα.

Μη χουζουρεύετε τα Σαββατοκύριακα

Δεν είναι μόνο η ποσότητα του ύπνου που παίζει ρόλο, αλλά και το πότε τον απολαμβάνουμε. Μία νέα αμερικανική έρευνα δείχνει ότι όσοι ακολουθούν σταθερό ωράριο ύπνου έχουν περισσότερα κιλά από όσους διατηρούν ένα σταθερό πρόγραμμα.

Το στομάχι δεν ξέρει να μετράει

Ο Αμερικανός δρ. Brian Wansink από το Πανεπιστήμιο Κορνέλ ανακάλυψε ότι οι πολύ μικρές ποσότητες από σνακ μπορούν να ικανοποιήσουν την ανάγκη μας για junk food όσο και ποσότητες 10 φορές μεγαλύτερες. Τρώτε λοιπόν μικρές ποσότητες και ασχοληθείτε για 15 λεπτά με κάτι άλλο.

Κάντε τα όλα γρήγορα

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Γιούτα διαπίστωσαν ότι όσοι δεν πάνε στο γυμναστήριο καίνε περισσότερες θερμίδες αν θέσουν ως στόχο να κάνουν τα πάντα γρηγορότερα.

H super χημική δίαιτα: Χάστε 7 κιλά σε 7 μέρες!

Όσες θέλετε να χάσετε γρήγορα κιλά και να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά σε μόνο επτά μέρες, μπορείτε να ακολουθήσετε την παρακάτω χημική δίαιτα.

Πρόκειται για μια εύκολη και πολύ αποτελεσματική δίαιτα, που δεν σας αφήνει να πεινάτε και έχει θεαματικά αποτελέσματα σε πολύ σύντομα χρονικό διάστημα! Εύκολα, γρήγορα και πάνω από όλα τρώγοντας υγιεινά!


Πρώτη μέρα

Η πρώτη μέρα είναι ίσως και η πιο σημαντική μέρα από όλες. Αν καταφέρετε να την ολοκληρώσετε χωρίς να παρεκκλίνετε, τότε σίγουρα θα καταφέρετε να φτάσετε στον στόχο των 7 ημερών. Την πρώτη μέρα λοιπόν, μπορείτε να τρώτε ό,τι και όσο φρούτα θέλετε εκτός από μπανάνες! Μπορείτε να τρώτε, πεπόνια, φράουλες, ακτινίδια, πορτοκάλια, σταφύλια κ.λ.π. Θα πρέπει επίσης να πιείτε από 8-12 ποτήρια νερό. Αν νιώθετε πείνα, απλά καταναλώστε ένα φρούτο που σας αρέσει! Δεν επιτρέπεται επίσης κανένα λαχανικό βραστό ή ωμό!

Δεύτερη μέρα

Τη δεύτερη μέρα μπορείτε να καταναλώσετε όσα λαχανικά ωμά ή βραστά θέλετε. Μπορείτε να φάτε αγγουράκια, βραστά κολοκυθάκια, μπρόκολο, κουνουπίδι, μαρούλια, πιπεριές και καρότα. Μπορείτε να τα συνδυάσετε ή να τα φάτε μεμονωμένα. Ακόμη μπορείτε να φάτε και πατάτες βραστές ή ψητές. Το λάδι και το αλάτι επιτρέπονται ενώ δεν θα πρέπει να ξεχάσετε τα 8-12 ποτήρια νερό. Τα φρούτα απαγορεύονται.

Τρίτη μέρα

Την τρίτη μέρα, μπορείτε να φάτε όσα φρούτα και λαχανικά θέλετε τόσο από την πρώτη μέρα όσο και τη δεύτερη. Θα πρέπει να θυμάστε να πίνετε 8-12 ποτήρια νερό.

Τέταρτη μέρα

Την τέταρτη μέρα δεν μπορείτε να καταναλώσετε ούτε φρούτα ούτε λαχανικά όπως τις πρώτες τρεις μέρες. Επιτρέπεται να φάτε μόνο 8-10 μπανάνες και να πιείτε μέχρι 3 ποτήρια γάλα. Μην ξεχνάτε το νερό. 8-12 ποτήρια νερό απαραιτήτως!

Πέμπτη μέρα

Την πέμπτη μέρα, μπορείτε να καταναλώσετε μία κούπα ρύζι και 6-7 ντομάτες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αυτή τη μέρα σημαντικό είναι να πιείτε 12-15 ποτήρια νερό.

Έκτη μέρα

Την προτελευταία μέρα της δίαιτάς σας, μπορείτε να καταναλώσετε μέσα στη μέρα 1 κούπα ρύζι και να καταναλώσετε ό,τι λαχανικά θέλετε από την ομάδα της δεύτερης μέρας. Μην ξεχνάτε το νερό!

Έβδομη μέρα

Την έβδομη και τελευταία μέρα, μπορείτε να φάτε μία κούπα ρύζι, ό,τι λαχανικά θέλετε και να πιείτε αρκετούς φυσικούς χυμούς φρούτων. Σίγουρα αυτή η μέρα θα είναι πολύ εύκολη μιας και μπορείτε να καταναλώσετε ό,τι λαχανικά θέλετε και να γευτείτε νόστιμους φυσικούς χυμούς.

Στο τέλος της δίαιτας, θα παρατηρήσετε ότι θα έχετε ξεφορτωθεί τα περιττά κιλά σας, ενώ θα νιώθετε ευεξία. Σίγουρα θα έχετε χάσει 4-5 κιλά καθώς και περισσότερα (καθώς οργανισμός με οργανισμό διαφέρει και η απώλεια των κιλών εξαρτάται και από την ποσότητα θερμίδων που κατανάλωνε κάποιος πριν αρχίσει τη δίαιτα).

Μη συνεχίζετε τη δίαιτα για δεύτερη εβδομάδα. Κάντε μια παύση και αρχίστε μία με δύο εβδομάδες μετά!

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Βραδυνές λιγούρες; Αυτά τα 7 tips θα σε βοηθήσουν να τις αντιμετωπίσεις!

Βαρέθηκες να μετράς θερμίδες; Η νέα δίαιτα που ανατρέπει τα δεδομένα!

Διαβάστε περισσότερα diet news στο Youweekly.gr!

Share