Κυριακή, 21 Απριλίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Οι 2 top ασκήσεις για τη χαλάρωση στα μπράτσα!

Είναι οι ιδανικές!

Οι 2 top ασκήσεις για τη χαλάρωση στα μπράτσα!
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 09.01.2019 14:44

Η χαλάρωση στα μπράτσα, ιδίως στα κάτω μέρος τους, είναι ένα πρόβλημα που απασχολεί πολλές γυναίκες και που μάλιστα εντείνεται ιδιαίτερα με το πέρασμα των χρόνων.

Οι αιτίες που το προκαλούν είναι δύο αλλά, ευτυχώς, αντιμετωπίζονται σχετικά εύκολα. Διαβάστε παρακάτω...

Δείτε ακόμη: Κατερίνα Καινούργιου - Νάσος Αναστασόπουλος: Full in love! Τα καυτά φιλιά σε νυχτερινό κέντρο!
Η πρώτη και η πιο βασική αιτία για τη χαλάρωση στα μπράτσα είναι το περίσσιο σωματικό βάρος. Το σημείο αυτό είναι μία από τις αγαπημένες λιποαποθήκες του σώματος.

Είναι λοιπόν αυτονόητο ότι μια διατροφή κατάλληλη για μείωση του σωματικού λίπους είναι απαραίτητη για να εξαφανίσεις το πρόβλημα. Διάβασε εδώ συμβουλές για να μειώσεις αποτελεσματικά το λίπος!

Η δεύτερη αιτία είναι η έλλειψη γυμναστικής στον τρικέφαλο. Ο μυς αυτός δύσκολα ασκείται με τις καθημερινές κινήσεις και χρειάζεται να τον γυμνάζουμε μία με δύο φορές την εβδομάδα με ειδικές ασκήσεις!

Δείτε ακόμη: Φαίη Σκορδά: Την "τσακώσαμε" με γοητευτικό νεαρό στο πλευρό της!

Αυτές είναι οι βασικές ασκήσεις τρικεφάλων:
Εκτάσεις τρικέφαλου καθιστές:

1.Κάθισε σε μία καρέκλα. Σήκωσε το ένα χέρι πάνω από το κεφάλι, λυγισμένο, με το βαράκι να βρίσκεται στο ύψος περίπου του σβέρκου. Με το άλλο χέρι πιάσε το εσωτερικό του μπράτσου και ακινητοποίησε το. Τέντωσε το χέρι και φέρε το βαράκι προς τα πάνω. Επέστρεψε αργά στην αρχική θέση, ελέγχοντας την κίνηση. Εκπνοή κατά την προσπάθεια, εισπνοή κατά την επάνοδο στην αρχική θέση. Κάνε 20 επαναλήψεις και άλλαξε χέρι. Συνέχισε για άλλα 2 σετ.

Βυθίσεις τρικέφαλων

2.Ακούμπησε τις παλάμες σε μία καρέκλα ή μια γερή προεξοχή. Στηρίξου στα χέρια και στις φτέρνες. Διατήρησε τον κορμό ίσιο και το κεφάλι ψηλά. Λύγισε ελαφρά τα χέρια βυθίζοντας τον κορμό κάθετα προς τα κάτω.

Share