Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Θες να φαίνεσαι πιο ψηλή και πιο αδύνατη; Ακολούθησε αυτήν την άσκηση!

Απόκτησε το σώμα που ποθείς!

μπαλέτο
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 19.06.2019 13:40

Θες κι εσύ να φαίνεσαι πιο ψηλή και πιο αδύνατη; Δεν έχεις τίποτα άλλο να κάνεις παρά να ακολουθήσεις αυτήν την άσκηση!

Ξεκίνα αυτό το είδος γυμναστικής και θα δεις τεράστια διαφορά στο σώμα σου.

Όλες θα γίνουμε wannabe μπαλαρίνες και υπάρχει λόγος! Η επιστροφή στο μπαλέτο δεν είναι τυχαία, μιας και οι ντελικάτες κινήσεις βοηθούν στην καλύτερη ισορροπία και στην επιμήκυνση των μυών.

Οπότε, καταφέρνεις και να δείχνεις πιο ψηλή και αδύνατη ενώ και οι θερμίδες που καις είναι ιδανικές για ένα πιο αδύνατο σώμα.

Βέβαια, πρέπει να θυμάσαι πως με το μπαλέτο το σώμα κουράζεται υπερβολικά αφού η κάθε κίνηση μπορεί να διαρκεί πολύ και κινδυνεύεις από τραυματισμούς.

Οπότε, ξεκίνα δειλά δειλά μπαλέτο ενηλίκων, κάνε τις ασκήσεις μέχρι το σημείο εκείνο που δεν κινδυνεύεις και δεν καταπονείς το σώμα σου και με τον καιρό και την εξάσκηση μπορείς να γίνεις μια πρίμα μπαλαρίνα.

Λίπος στα μπράτσα: 3 απλές και εύκολες ασκήσεις για σφιχτά και δυνατά μπράτσα!

Οι γυναίκες συνηθίζουμε να συσσωρεύουμε λίπος στα μπράτσα. Αν θέλεις κι εσύ σφιχτά και δυνατά μπράτσα ακολούθησε αυτές τις 3 απλές και εύκολες ασκήσεις!

Αναμφίβολα όλες οι γυναίκες που δεν ασχολούμαστε και πολύ με την γυμναστική έχουμε λίπος στα χέρια μας όσο καλή διατροφή κι αν κάνουμε Ένα γλυκό που θα φας η ζάχαρη που περιέχει θα πάει να σταθεί εκεί, στο μπρατσάκι.

Μάλιστα, σε αντίθεση με τους κοιλιακούς σου, που κερδίζουν στο κρυφτό τους χειμερινούς μήνες, τα χέρια σου πρέπει να είναι έτοιμα να τα αποκαλύψεις όλο το χρόνο – ειδικά τις γιορτές! Δες τις αποδεδειγμένες στρατηγικές και ασκήσεις για να χάσεις λίπος από τα μπράτσα και να αποκτήσεις καλλίγραμμα, σέξι χέρια.

Έχει αποδειχθεί πως τα μπράτσα είναι μια βασική λιπαποθήκη μας. «Οι γυναίκες τείνουν να αποθηκεύουν λίπος γύρω από τα ισχία, τους μηρούς και το επάνω μέρος των χεριών τους» εξηγεί η Ζίνα Τασούλα, master trainer fitness professional tae box, Pilates και personal trainer. Τα καλά νέα είναι πως οι περιοχές όπου τείνει να αποθηκεύει περισσότερο λίπος το σώμα είναι σημεία από όπου –με τις κατάλληλες ασκήσεις– μπορεί να φύγει και πιο γρήγορα το λίπος.

Για να διαπιστώσεις πόσο λίπος έχεις στα μπράτσα σου, δοκίμασε αυτό: Μπες σε θέση πλήρους push-up και μετά πιάσε με το αριστερό σου χέρι το πίσω μέρος του δεξιού μπράτσου, στο σημείο ανάμεσα στην κορυφή του ώμου και του αγκώνα. Αν μπορείς να πιάσεις πάνω από 2,5 εκατοστά σάρκας, είναι ώρα να αρχίσει να λιώνει το λίπος!

Και πόσο χαλαρά είναι; Μη δοκιμάσεις την κίνηση που κάνουμε όταν χαιρετάμε από μακριά. Η χαλάρωση σε αυτή την κίνηση είναι φυσιολογική, καθώς ένας χαλαρός μυς είναι από τη φύση του μαλακός. Αν όμως είσαι στη θέση «σανίδα» (σκίτσο) και δεν παρατηρείς ούτε ίχνος καμπύλης στο πίσω μέρος των χεριών σου ή δεν μπορείς να σηκώσεις το βάρος του σώματός σου προς τα πάνω, έχεις μερικές επαναλήψεις (ή αεροβική!) να κάνεις.

Μάθε τους τρικεφάλους
Πρόκειται για το μυ στο πίσω μέρος του μπράτσου που βρίσκεται κάτω από το λίπος που προσπαθείς να ξεφορτωθείς. Βάλε το αριστερό σου χέρι στο πίσω μέρος του δεξιού μπράτσου. Αυτός είναι ο τρικέφαλος. Το «τρι-» αντιστοιχεί στις τρεις κεφαλές του, τη μακρά που εκφύεται από την ωμοπλάτη, την έξω και την έσω που εκφύονται από το βραχιόνιο οστό. Οι τρεις κεφαλές λειτουργούν μαζί για να εκτείνουν τον πήχη, να δώσουν δηλαδή δύναμη στο χέρι και να δημιουργούν ορμή κάθε φορά που σπρώχνεις κάτι. Τώρα, χάρη σε έρευνα από το American Council on Exercise, γνωρίζουμε τις ασκήσεις που τονώνουν την περιοχή.

Για τη σέξι γράμμωση φρόντισε να πιάνεις με διαφορετικούς τρόπους τα βαράκια –με τις παλάμες προς τα πάνω, με τις παλάμες αντικριστά, με τις παλάμες προς τα κάτω–, για να δουλεύεις τους μυς από διαφορετικές γωνίες.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Οι καλύτερες ασκήσεις για το σημείο πάνω από τα γόνατα

Τέλεια σφιχτά πόδια και γλουτοί με μια άσκηση σε 1 λεπτό (video)

Διαβάστε περισσότερα θέματα γυμναστικής στο Youweekly.gr!

TAGS
Share