Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Αποκλειστικό! Οι 7 εύκολες ασκήσεις της Μαριάντας Πιερίδη για το σπίτι ώστε να μην χάσεις την φόρμα σου!

Αναλυτικά όλα τα βήματα!

Αποκλειστικό! Οι 7 εύκολες ασκήσεις της Μαριάντας Πιερίδη για το σπίτι ώστε να μην χάσεις την φόρμα σου!
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ 08.04.2020 13:40
Αρθρογράφος: Youweekly Team
YOUWEEKLY TEAM

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Η Μαριάντα Πιερίδη μοιράστηκε με το περιοδικό YOU - αποκλειστικά - 7 ασκήσεις γυμναστικής που κάνει στο σπίτι της για να μην χάνει την φόρμα της εν όψη καραντίνας.

Ξέχασε τη Μαριάντα Πιερίδη του hit «Βάλε φαντασία». Πλέον η όμορφη μαμά του 6χρονου Νικόλα βάζει το κολάν και το κορμάκι της και γυμνάζεται ανελλιπώς, ξεκινώντας σχεδόν καθημερινά τη μέρα της με yoga που ενίοτε τη «σπάει» με ασκήσεις αεροβικής για φουλ ενέργεια και διάθεση. Εμείς τής ζητήσαμε να μας δώσει το δικό της πρόγραμμα προπόνησης ώστε να μη χάσουμε τη φόρμα μας τώρα που μένουμε σπίτι και εκείνη δεν μας χάλασε το χατίρι!

Από τη ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ για το περιοδικό YOU

«Μετά από πολλές μέρες αποχής από τη γυμναστική, ήρθε η ώρα να ξαναβρώ τον εαυτό μου! Έχω τεράστια ανάγκη να περπατήσω και να τρέξω, να νιώσω αυτή την αίσθηση ευφορίας που προκαλούν οι ενδορφίνες όταν απελευθερώνονται στο σώμα με την έντονη άσκηση, κάτι που μέσα στο σπίτι είναι αδύνατον να γίνει!» λέει η Μαριάντα στο YOU. Και συνεχίζει να μας εξηγεί:

«Διάλεξα αυτές τις ασκήσεις γιατί ενεργοποιούν όλο το σώμα και δεν χρειάζεται να κάνω πολλές, αφού κάνουν τη διπλή δουλειά (και παραπάνω) από τον παλαιομοδίτικο τρόπο εκγύμνασης! Αποφάσισα, λοιπόν, να ξεκινήσω με 5 λεπτά σχοινάκι, με μικρά διαλείμματα ενδιάμεσα, (μου φάνηκαν αιώνας), ενώ συνέχισα με δυναμικές ασκήσεις για τους γλουτούς, τους κοιλιακούς αλλά και για όλο σώμα! Στο τέλος έκανα για άλλα 2 λεπτά σχοινάκι και ολοκλήρωσα με διατάσεις! Σας στέλνω όλη μου την αγάπη και τη θετική μου ενέργεια. Καλή αρχή και καλή δύναμη!».

Σχοινάκι

Κάνω σκοινάκι και προσπαθώ η κίνηση να γίνεται κυρίως από τους καρπούς και όχι από όλο το χέρι. Κρατάω σταθερούς τους ώμους, προσέχω οι αγκώνες να μην είναι πολύ μακριά από το σώμα μου και δεν πηδάω πολύ ψηλά. Προσγειώνομαι στις μύτες των ποδιών με τις φτέρνες να μην πατούν σχεδόν καθόλου στο δάπεδο.

Μαριάντας Πιερίδη ασκήσεις γυμναστικής

Κάνω 5 λεπτά με διάλειμμα 5 δευτερολέπτων ανά λεπτό.

Άσκηση για γλουτούς

Σε ένα χαλάκι (mat) πατάω σε όρθια στάση με ευθυγραμμισμένα κεφάλι και κορμό. Φέρνω το δεξί πόδι μπροστά ελαφρώς λυγισμένο και το αριστερό πίσω τεντωμένο να πατάει με τις μύτες σε ένα χαμηλό σκαμπό.

Χαμηλώνω τον κορμό με το δεξί και αριστερό πόδι σε βαθύ κάθισμα και προσέχω να κρατάω κεφάλι και κορμό σε μια ευθεία. Σηκώνομαι σιγά σιγά στην αρχική μου θέση.

Μαριάντας Πιερίδη καθίσματα
Κάνουμε 3 σετ των 10 σε κάθε πόδι.

Άσκηση για γλουτούς

Ξαπλώνω μπρούμυτα σε ένα τραπεζάκι περνώντας τα χέρια στα μπροστινά πόδια του τραπεζιού. Τα πόδια μου είναι ελαφρώς λυγισμένα και ανοιγμένα, με ενωμένους τους αστραγάλους, μερικά εκατοστά πάνω από το δάπεδο.

Χωρίς να ανασηκώσω τον κορμό και κρατώντας τη λεκάνη μου σταθερή σηκώνω τα πόδια ψηλά, κρατώντας τα ελαφρώς λυγισμένα και ανοιγμένα, με ενωμένους τους αστραγάλους.

Μαριάντας Πιερίδη
Κάνουμε 3 σετ των 10.

Άσκηση για την κοιλιά

Ξαπλώνω στο πλάι με τα πόδια τεντωμένα πατώντας με τις μύτες των ποδιών σε ένα χαμηλό σκαμπό. Ακουμπώ στο mat στο ένα χέρι με τον αγκώνα μου και το άλλο το περνάω στο πίσω μέρος του κεφαλιού με τον αγκώνα προς τα έξω.

Μαριάντας Πιερίδη ασκήσεις για την πλάτη

Λυγίζω το ένα πόδι φέρνοντας και το λυγισμένο χέρι μπροστά και ξεκινάω τους κοιλιακούς μου.

Κάνουμε 3 σετ των 10 από κάθε πλευρά.

Άσκηση για την κοιλιά

Ξαπλώνω μπρούμυτα με τα δύο πόδια τεντωμένα και τις μύτες των ποδιών στο δάπεδο. Σηκώνω λίγο τον κορμό και στηρίζομαι στα δύο μου χέρια. Τα κρατάω τεντωμένα με τις παλάμες ανοιχτές.
Ανασηκώνω τη λεκάνη από το έδαφος όσο πιο ψηλά μπορώ και φέρνω τα πόδια όσο πιο πολύ μπορώ πιο κοντά στο σώμα μου.

Μαριάντας Πιερίδη ασκήσεις για τους μηρούς

Κάνουμε 3 σετ των 5.

Άσκηση για όλο το σώμα

Ξαπλώνω μπρούμυτα στο mat, παίρνω τα βαράκια, περνάω τα χέρια μου πίσω λίγα εκατοστά πάνω από την πλάτη και τα τεντώνω. Σηκώνω ελαφρά το πάνω μέρος του κορμού μαζί με το κεφάλι και τα πόδια μου. Κρατάω τη λεκάνη σταθερή. Τεντώνω χέρια και πόδια σαν θα θέλω να τα επιμηκύνω.

Ξαπλώνω μπρούμυτα στο mat, παίρνω τα βαράκια και τεντώνω τα χέρια μπροστά. Σηκώνω ελαφρά το πάνω μέρος του κορμού μαζί με το κεφάλι και τα πόδια. Κρατάω τη λεκάνη μου σταθερή. Τεντώνω χέρια και πόδια σαν θα θέλω να τα επιμηκύνω.

Μαριάντας Πιερίδη ασκήσεις για πλάτη

Άσκηση για όλο το σώμα

Ξαπλώνω μπρούμυτα με τα δύο πόδια τεντωμένα και τις μύτες των ποδιών σε ένα χαμηλό σκαμπό με τον κορμό παράλληλα με το έδαφος. Στηρίζομαι στο mat με τεντωμένα χέρια και ανοιχτές παλάμες και ανασηκώνω τον κορμό.

Γυρίζω ελαφρώς τον κορμό στο πλάι, σηκώνομαι και τεντώνω το ένα χέρι ψηλά προς τα πάνω. Οι παλάμες μου είναι ανοιχτές και ο κορμός πάντα ευθεία γραμμή.

Μαριάντας Πιερίδη ασκήσεις για σιλουέτα

Κάνουμε 2 σετ των 5 επαναλήψεων από κάθε πλευρά

Δες ωστόσο εδώ και την γυμναστική που κάνει η Ελένη Μενεγάκη

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου επιλέγει την πιο fun γυμναστική εν μέσω καραντίνας

Αυτή τη γυμναστική επιλέγει η Αθηνά Οικονομάκου για να διατηρεί τη σιλουέτα της

Share