Βάλε κάτω από την γλώσσα σου ένα κουταλάκι μαγειρική σόδα! Θα τρελαθείς με το αποτέλεσμα μια ημέρα μετά

Δεν φαντάζεσαι τι κάνει!

Βάλε κάτω από την γλώσσα σου ένα κουταλάκι μαγειρική σόδα και θα τρελαθείς με το αποτέλεσμα μια ημέρα μετά.

Ότι η μαγειρική σόδα είναι φάρμακο το γνωρίζατε! Τι θα συμβεί όμως αν βάλετε ένα κουταλάκι κάτω από την γλώσσα σας; Διαβάστε αναλυτικά

Οι πέτρες στους νεφρούς είναι σκληρά, μεταλλικά κατάλοιπα και συνήθως πονάνε. Οι πέτρες αυτές δεν προκαλούνται από μία και μοναδική αιτία.

Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες όπως η κληρονομικότητα, η παχυσαρκία ή η αφυδάτωση που επηρεάζουν κατά πολύ.

Παρόλο που ίσως είναι δύσκολη η ανίχνευση των αιτιών τους, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχουν ορισμένες φυσικές θεραπείες που μπορείτε να δοκιμάσετε για να συμβάλετε στη θεραπεία των νεφρών σας, χρησιμοποιώντας απλά, χειροποίητα υλικά.

Όταν οι νεφροί δεν λειτουργούν σωστά

Η επίσημη ονομασία της μαγειρικής σόδας είναι διττανθρακικό νάτριο. Το διττανθρακικό νάτριο παράγεται στον οργανισμό με φυσικό τρόπο και είναι απαραίτητο για τη σωστή του λειτουργία. Ωστόσο, σε κάποιους ανθρώπους, οι νεφροί αδυνατούν από μόνοι τους να διατηρήσουν το απαιτούμενο επίπεδο του διττανθρακικού νατρίου. Όταν συμβαίνει αυτό, το αίμα γίνεται πολύ όξινο και επηρεάζεται η υγεία σας!

Πώς βοηθάει η μαγειρική σόδα;

Η μαγειρική σόδα μπορεί να επιβραδύνει την εξέλιξη των νεφροπαθειών όταν συνδυάζεται με ένα σωστό πλάνο θεραπείας και έτσι, η διάλυση των πετρών γίνεται πιο αποτελεσματική. Αυτό συμβαίνει επειδή, όταν καταναλώνεται από το στόμα, το διττανθρακικό νάτριο κυκλοφορεί στον οργανισμό μέσω του αίματος. Ακόμη και εάν οι νεφροί αδυνατούν να διατηρήσουν το επίπεδο του νατρίου, ο οργανισμός το λαμβάνει μέσω της μαγειρικής σόδας. Αρχίστε, διαλύοντας μισό κουταλάκι του γλυκού σόδας κάτω από τη γλώσσα σας. Την επόμενη μέρα, αναμείξτε 1,5 λίτρο (ή απλώς πάνω από 6 φλιτζάνια) νερού με ένα κουταλάκι του γλυκού μαγειρικής σόδας και μισό κουταλάκι του γλυκού αλάτι. Πίνετε αυτό το μείγμα καθημερινά.

Άλλες θεραπείες

Η σόδα είναι μόνο μία από τις επιλογές σας. Στις εναλλακτικές λύσεις περιλαμβάνονται και οι εξής:

– Ρίζα πικραλίδας. Η ρίζα πικραλίδας καθαρίζει τους νεφρούς και ενισχύει τη σωστή λειτουργία τους.

– Κόκκινα φασόλια. Τα κόκκινα φασόλια συμβάλουν στην καταπράυνση του πόνου που προκαλείται από τις πέτρες. Βράστε τα και καταναλώστε τα υγρά τους μέσα στην ημέρα.

–Χυμός ροδιού. Οι καυστικές ιδιότητες του ροδιού ίσως είναι ο λόγος που το καθιστούν αποτελεσματικό στη θεραπεία των νεφρών.

– Μαγνήσιο. Το μαγνήσιο συμβάλει στη συρρίκνωση των πετρών στους νεφρούς.

Η μαγειρική σόδα συμβάλει στην υγεία των νεφρών. Μιλήστε στο γιατρό σας για τη διαταραχή σας.

Εντωμεταξύ δείτε τι συνέβη όταν ποντίκια έφαγαν μαγειρική σόδα! Θα πάθετε σοκ

"Βόμβα" από τους γιατρούς! Η μαγειρική σόδα "σκοτώνει" τον καρκίνο!

Η μαγειρική σόδα "σκοτώνει" τον καρκίνο! Τα κύτταρα περνάνε σε μια κατάσταση αδράνειας καθώς οι ιστοί ξεμένουν από οξυγόνο και γίνονται όλο και πιο όξινοι. Έπεσε "βόμβα" από τους γιατρούς!

Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Cell, αυτή η αδράνεια, που πιστεύεται ότι είναι κύρια αιτία αντίστασης στα φάρμακα και υποτροπής του καρκίνου, μπορεί ενδεχομένως εύκολα να αναστραφεί όταν προκαλείται από οξύτητα.

Η παρατήρηση αυτή μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στη βελτίωση πολλών αντικαρκινικών θεραπειών.

Οι ερευνητές του Αντικαρκινικού Ινστιτούτου Ludwig περιγράφουν λεπτομερώς πως, εις ανταπόκριση στην οξύτητα, τα κύτταρα απενεργοποιούν έναν καίριας σημασίας μοριακό διακόπτη, τον mTORC, σε συνήθεις καταστάσεις, υπολογίζοντας τη διαθεσιμότητα των θρεπτικών συστατικών πριν πάρουν τα κύτταρα το πράσινο φως να αναπτυχθούν και να πολλαπλασιαστούν.

Αυτό το γεγονός απενεργοποιεί την κυτταρική παραγωγή πρωτεϊνών, διαταράσσοντας τη μεταβολική τους δραστηριότητα και τον κιρκαδιανό ρυθμό εξωθώντας τα κύτταρα σε μια κατάσταση ηρεμίας.

«Στους όγκους που μελετήσαμε σε ποντίκια παρατηρήσαμε δραστηριότητα του mTORC σε σημεία χωρίς οξυγόνο. Αλλά, όταν προσθέσαμε μαγειρική σόδα στο νερό που έπιναν τα πειραματόζωα, ολόκληρος ο όγκος «φωτίστηκε» από τη δραστηριότητα του mTORC. Εικάζουμε λοιπόν ότι ξυπνώντας αυτά τα κύτταρα ο όγκος μπορεί να γίνει πιο ευαίσθητος στη θεραπεία», εξηγεί ο καθηγητής Τσι Βαν Ντανγκ, επιστημονικός διευθυντής του Αντικαρκινικού Ινστιτούτου Ludwig και ερευνητής στο Ινστιτούτο Wistar.

«Η μαγειρική σόδα έχει διαπιστωθεί και στο παρελθόν ότι ενισχύει την ανοσοθεραπεία του καρκίνου», προσθέτει ο Δρ Ρόμπερτ Γκιλλις από το Αντικαρκινικό Κέντρο H. Lee Moffitt και ένας εκ των συγγραφέων της μελέτης. Ωστόσο, ο μηχανισμός δράσης της επί του καρκίνου παρέμενε ασαφής.

Στην παρούσα μελέτη ο Δρ Νταγκ και οι συνεργάτες του ανακάλυψαν τον μηχανισμό αυτό στη συμπεριφορά των λυσοσωμάτων, κυττταρικά οργανίδια που μοιάζουν με σάκκους και «χωνεύουν» τις πρωτεΐνες, και στα οποία κατευθύνεται ο mTORC όταν είναι έτοιμος να αναλάβει δράση.

Οι ερευνητές απέδειξαν ότι σε όξινες καταστάσεις οι πρωτεϊνικοί κινητήρες προωθούν τα λυσοσώματα που μεταφέρουν τον mTOR μακριά από την περιοχή γύρω από τον πυρήνα, όπου βρίσκονται συνήθως. Έτσι διαχωρίζεται ο mTOR από μια πρωτεΐνη που απαιτείται για την ενεργοποίησή της, την RHEB, η οποία συνεχίζει να βρίσκεται στη γύρω περιοχή.

Χωρίς λοιπόν ένα από τα βασικά σηματοδοτικά μηνύματα ο mTORC παραμένει αδρανής αναστέλλοντας τη σύνθεση των πρωτεϊνών – συμπεριλαμβανομένων των συστατικών του μοριακού ρολογιού του κυττάρου – μαζί με μεγαλύτερη μεταβολική δραστηριότητα.

«Τα κύτταρα δεν θέλουν να παράγουν πρωτεΐνες ή άλλα βιομόρια όταν βρίσκονται υπό πίεση. Θέλουν να επιβραδύνουν και ξυπνάνε μόνο όταν τα πράγματα έχουν επιστρέψει στο φυσιολογικό», εξηγεί ο Δρ Νταγκ.

Και υποστηρίζει ότι η μαγειρική σόδα μπορεί να αναστρέψει όλη αυτή την ιστορία αφού όταν χορηγήθηκε στο νερό των πειραματόζωων εξουδετέρωσε προς έκπληξη όλων την οξύτητα των υποξυγονικών δεσμίδων στους όγκους. Αυτό έστειλε τα λυσοσώματα πίσω στην πυρηνική περιφέρεια των κυττάρων – όπου περίμενε η RHEB – και αποκατέστησαν τη δραστηριότητα του mTOR.

Τέλος, οι επιστήμονες παρατήρησαν ότι η ενεργοποίησης των Τ-κυττάρων που είναι κύριας σημασίας για τις ανοσοθεραπείες ήταν επίσης μειωμένη σε όξινες καταστάσεις.