Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Τα Do's & Dont's για τους διαβητικούς εν μέσω καραντίνας

Όλα όσα πρέπει να προσέξετε

Τα Do's & Dont's για τους διαβητικούς εν μέσω καραντίνας
HEALTH NEWS 08.04.2020 15:10
Αρθρογράφος: Χρύσα Καραβαράκη
ΧΡΥΣΑ ΚΑΡΑΒΑΡΑΚΗ

YOUWEEKLY EDITOR

Δώστε μεγάλη προσοχή γιατί σας αφορά! Βρήκαμε τα Do's & Dont's για τους διαβητικούς εν μέσω καραντίνας που πρέπει να προσέξουν αυτές τις κρίσιμες μέρες. Διαβάστε παρακάτω για να σώσετε την υγεία σας.

Δεδομένου ότι πολλοί διαβητικοί χρησιμοποιούν την καθημερινή σωματική άσκηση για να διατηρήσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, αυτή η περίοδος μπορεί να δημιουργήσει ανησυχία, ένταση και κατάθλιψη.

Ας δούμε τα Do's

  • Ακολουθήστε τη μέχρι τώρα διατροφή σας με σύνεση και διατηρήστε ένα ισορροπημένο σχέδιο διατροφής.
  • Φάτε μια υπολογισμένη ποσότητα θερμίδων. Αυτό θα βοηθήσει να χάσετε ή να αυξήσετε το βάρος σύμφωνα με την απαίτηση και να διατηρήσετε το σωματικό βάρος κοντά στο ιδανικό / επιθυμητό.
  • Στο μέτρο του δυνατού, προσπαθήστε να τρώτε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες (δημητριακά ολικής αλέσεως, όσπρια και όλα τα πράσινα λαχανικά) καθώς και χόρτα και λαχανικά.
  • Φάτε τα φρούτα.
  • Φάτε μια δίαιτα χαμηλή σε γλυκαιμικό δείκτη που βοηθά να κρατήσει τα σάκχαρα στο αίμα στο κανονικό εύρος. Έλαιο μουστάρδας, αραβοσιτέλαιο, ηλιέλαιο, αραχιδέλαιο, έλαιο ρυζιού και τσίλι.
  • Παρακολουθήστε όλο το φαγητό που τρώτε σε μια μέρα.
  • Βεβαιωθείτε ότι τρώτε τροφή την κατάλληλη στιγμή, σωστά ποσά και με τη σωστή συχνότητα.
  • Πίνετε αρκετές ποσότητες νερού.
  • Κοιμηθείτε εγκαίρως, και αυτή την περίοδο.

Ας δούμε τα Dont's για τους διαβητικούς εν μέσω καραντίνας

  • Δεν πρέπει να παραλείψετε ένα γεύμα, υποθέτοντας ότι μπορεί να γίνει με την κατανάλωση επιπλέον φαγητού στο επόμενο γεύμα. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα και επίσης διακυμάνσεις γλυκόζης αίματος που οδηγούν σε μικροαγγειακές επιπλοκές.
  • Μην τρώτε λευκό ψωμί, τσιπ και αρτοσκευάσματα, τα οποία αυξάνουν γρήγορα το σάκχαρο στο αίμα.
  • Αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα καθώς θα είναι πλούσια σε αλάτι και λάδι.
  • Περιορίστε τηγανητά και λιπαρά τρόφιμα.
  • Περιορίστε τα εξευγενισμένα και αμυλούχα τρόφιμα, όπως το λευκό ψωμί, τις πατάτες, τα μεταποιημένα τρόφιμα και τα κρέατα.

Ωστόσο εμείς σας έχουμε και το άγνωστο φρούτο που "θεραπεύει" διαβήτη έως όγκους! Δώστε προσοχή γιατί μπορεί να σας σώσει.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Μήλο: Μην βγάζεις τη φλούδα! Τα 3+1 οφέλη για την διατροφή σου!

Ασθένειες που δεν πρέπει να αγνοούμε! Μπορούν να μας σκοτώσουν μέσα σε 1 μόνο ημέρα!

TAGS
Share