Δευτέρα, 16 Ιουλίου 2018 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Τι να φας μετά την άσκηση για να δεις γρήγορα αποτελέσματα στο σώμα σου!

Τι να φας μετά την άσκηση για να δεις γρήγορα αποτελέσματα στο σώμα σου!
My Body 12.07.2018 17:45
Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη

ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Ονομάζομαι Νατάσα Σπυρίδη, είμαι φαρμακοποιός και έχω αποφοιτήσει από τη σχολή δημοσιογραφίας του Αντ1. Ολοι γύρω μου έβρισκαν πάντα πολύ αντιφατικές τις δύο αυτές επιλογές μου! Σκεφτόμουν πώς η αντίφαση αυτή θα μπορούσε να έχει ένα δημιουργικό αποτέλεσμα. Αποφάσισα λοιπόν, να φτιάξω αυτή τη στήλη για να μετάφέρω με τρόπο άμεσο και εύκολο όλα όσα διάβασα, αλλά και έμαθα τόσα χρόνια, ως επαγγελματίας στο χώρο της υγείας. Όλα όσα με ρώτανε οι φίλοι μου, η οικογενειά μου, οι πελάτες για θέματα υγείας, ομορφιάς, άσκησης, καλής ψυχολογίας. Σε όλα αυτά, η Νατάσα είναι εδώ!

Το "μότο" μου είναι <<Κανείς δεν είναι σαν εσένα και αυτή είναι η δυναμή σου>>.
Πιστεύω στην μοναδικότητα του καθενός από εμάς και θα ήθελα με τις συμβουλές μου να βοηθήσω ο καθένας μας να βγάλει την καλύτερη εκδοχή του εαυτού του. Φροντίζοντας σωστά το "μέσα", δημιουργούμε ένα ακόμη καλύτερο "έξω".

Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη
ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Το ξέρεις ότι για να αποκτήσεις το κορμί των ονείρων σου το 70% της προσπάθειας είναι η διατροφή και μόνο το 30% είναι η γυμναστική; Όσους κοιλιακούς, καθίσματα και προβολές και να κάνεις αν δεν τρέφεσαι σωστά, αποτέλεσμα δε θα δεις! Κρίμα τόσος κόπος να πάει χαμένος...

Το ακατάλληλο φαγητό μετά την προπόνηση είναι η γνωστή παγίδα που πέφτουν όλοι. Εκεί που αισθάνεσαι υπέροχα που έκαψες τόσες θερμίδες, εκεί λες αξίζω μια πίτσα τώρα! Τόσο πολύ κουράστηκα, δεν αξίζω να φάω ότι τραβάει η όρεξη μου;

Τα λανθασμένα τρόφιμα και οι μεγάλες ποσότητες φαγητού μετά την άσκηση μπορεί να οδηγήσουν σε αποθήκευση λίπους στο σώμα σου ενώ ο σκοπός είναι ο ανεφοδιασμός με καύσιμα και η αποκατάσταση των μυών.

Τι να φας μετά την άσκηση:

1.Να θυμάσαι πως η ποσότητα των θερμίδων που θα πρέπει να πάρεις μετά την άσκηση είναι η μισή απ' αυτήν που έκαψες. Δηλαδή αν έκαψες 600 θερμίδες στην προπόνηση φρόντισε αυτό που θα επιλέξεις να φας να είναι γύρω στις 300.

2.Το 60% του γεύματος σου θα πρέπει να είναι υδατάνθρακες πχ.ρύζι, πατάτα, ψωμί κ.α Μετά τη γυμναστική μπορείς να καταναλώσεις και επεξεργασμένους υδατάνθρακες, δηλαδή αν συνηθίζεις να τρως ψωμί ολικής άλεσης μπορείς με την ίδια ευκολία να φας και το λευκό ψωμί.

3.Το 25% του γεύματος πρέπει να είναι πρωτεϊνη υψηλής ποιότητας που βοηθάει στην αποκατάσταση και την ανάρρωση των μυών.(άπαχο κρέας, ψάρι, τυρί, γιαούρτι )

4. Το γεύμα που θα επιλέξεις θα πρέπει να μην είναι πλούσιο σε λιπαρά, λιγότερο από το 15% του γεύματος. Τα λιπαρά δεν είναι καλή επιλογή για μετά την άσκηση και δε βοηθούν στον έλεγχο του βάρους.

5. Σωστότερο είναι να φας 30λεπτα μέχρι το πολύ 2 ώρες μετά την άσκηση.

Ενδεικτικές επιλογές για μετά την άσκηση:

-Σάντουιτς με γαλοπούλα ή κοτόπουλο ή μοσχάρι

-Ομελέτα με λαχανικά.

-Γεύμα με άπαχη πρωτεϊνη, άμυλο και λαχανικά.

-Μπάρα πρωτεϊνης ή γιαούρτι με φρούτα ή δημητριακά με γάλα ή πρωτεϊνούχο ποτό.

-Αυγά και τόστ ή φρυγανιές με τυρί χαμηλό σε λιπαρά.

-Ξηροί καρποί ή ενεργειακή μπαρα.

Νατάσα Σπυρίδη Φαρμακοποιός

Share