Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2018 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

6 τρόποι για να κάψεις εύκολα λίπος στο διάδρομο!

6 τρόποι για να κάψεις εύκολα λίπος στο διάδρομο!
My Body 30.07.2018 11:22
Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη

ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Ονομάζομαι Νατάσα Σπυρίδη, είμαι φαρμακοποιός και έχω αποφοιτήσει από τη σχολή δημοσιογραφίας του Αντ1. Ολοι γύρω μου έβρισκαν πάντα πολύ αντιφατικές τις δύο αυτές επιλογές μου! Σκεφτόμουν πώς η αντίφαση αυτή θα μπορούσε να έχει ένα δημιουργικό αποτέλεσμα. Αποφάσισα λοιπόν, να φτιάξω αυτή τη στήλη για να μετάφέρω με τρόπο άμεσο και εύκολο όλα όσα διάβασα, αλλά και έμαθα τόσα χρόνια, ως επαγγελματίας στο χώρο της υγείας. Όλα όσα με ρώτανε οι φίλοι μου, η οικογενειά μου, οι πελάτες για θέματα υγείας, ομορφιάς, άσκησης, καλής ψυχολογίας. Σε όλα αυτά, η Νατάσα είναι εδώ!

Το "μότο" μου είναι <<Κανείς δεν είναι σαν εσένα και αυτή είναι η δυναμή σου>>.
Πιστεύω στην μοναδικότητα του καθενός από εμάς και θα ήθελα με τις συμβουλές μου να βοηθήσω ο καθένας μας να βγάλει την καλύτερη εκδοχή του εαυτού του. Φροντίζοντας σωστά το "μέσα", δημιουργούμε ένα ακόμη καλύτερο "έξω".

Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη
ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Ανήκω στην κατηγορία αυτών που λατρεύουν το τρέξιμο στο διάδρομο! Διάδρομο δώσε μου και πάρε μου τη ψυχή! Με βοηθάει να καίω λίπος, να χάνω κιλά, μα πάνω απ' όλα με αποφορτίζει.

Επειδή έχω φάει χρόνια πάνω σε αυτό το μαγικό όργανο, θέλω να μοιραστώ μαζί σου 6 μυστικά που θα σε βοηθήσουν να κάψεις περισσότερο λίπος και να δεις γρήγορα αποτελέσματα στο σώμα σου.

1.Ο οργανισμός αρχίζει να καίει λίπος μετά τα 20 λεπτά άσκησης στο διάδρομο!

2. Μην ξεπερνάς ποτέ τα 50 λεπτά αν δεν έχεις πολλά κιλά να χάσεις, γιατί υπάρχει κίνδυνος να χάσεις μυική μάζα.

3. Μην πηγαίνεις ποτέ με σταθερή ταχύτητα. Ανεβοκατέβαζε την ταχύτητα κάθε 2- 3 λεπτά. Ζήτα απ' το γυμναστή σου να σου προτείνει ένα ανάλογο πρόγραμμα.

4. Αν θες να σφίξεις τους γλουτούς και τα πόδια κάνε γρήγορο περπάτημα ή τρέξιμο σε ανοδική πορεία. Πρόσεξε όμως, αν έχεις ευαισθησία στα γόνατα.

Δείτε ακόμη:5 tips για να έχεις ενέργεια και να άντεχεις την άσκηση σε υψηλές θερμοκρασίες!

5. Μην ακουμπάς τα χέρια σου στις λαβές του διαδρόμου, γιατί η άσκηση γίνεται πολύ ευκολότερη και επιπλέον διευκολύνει τη δουλειά των ποδιών μειώνοντας την προσπάθεια και τις θερμίδες που καις.

6. Μην παρακολουθείς τηλεόραση, γιατί δε συγκεντρώνεσαι στην άσκηση και δεν την κάνεις αποτελεσματικά, επιβραδύνεις τους ρυθμούς και δεν καις λίπος και θερμίδες.

Περιμένω τα σχόλια σας ΕΔΩ

Νατάσα Σπυρίδη

Share