Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2018 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Κολλάει το μυαλό σου; Οι 5 τροφές που θα εκτοξεύσουν τη σκέψη σου !

Κολλάει το μυαλό σου; Οι 5 τροφές που θα εκτοξεύσουν τη σκέψη σου !
14.09.2018 15:10
Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη

ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Ονομάζομαι Νατάσα Σπυρίδη, είμαι φαρμακοποιός και έχω αποφοιτήσει από τη σχολή δημοσιογραφίας του Αντ1. Ολοι γύρω μου έβρισκαν πάντα πολύ αντιφατικές τις δύο αυτές επιλογές μου! Σκεφτόμουν πώς η αντίφαση αυτή θα μπορούσε να έχει ένα δημιουργικό αποτέλεσμα. Αποφάσισα λοιπόν, να φτιάξω αυτή τη στήλη για να μετάφέρω με τρόπο άμεσο και εύκολο όλα όσα διάβασα, αλλά και έμαθα τόσα χρόνια, ως επαγγελματίας στο χώρο της υγείας. Όλα όσα με ρώτανε οι φίλοι μου, η οικογενειά μου, οι πελάτες για θέματα υγείας, ομορφιάς, άσκησης, καλής ψυχολογίας. Σε όλα αυτά, η Νατάσα είναι εδώ!

Το "μότο" μου είναι <<Κανείς δεν είναι σαν εσένα και αυτή είναι η δυναμή σου>>.
Πιστεύω στην μοναδικότητα του καθενός από εμάς και θα ήθελα με τις συμβουλές μου να βοηθήσω ο καθένας μας να βγάλει την καλύτερη εκδοχή του εαυτού του. Φροντίζοντας σωστά το "μέσα", δημιουργούμε ένα ακόμη καλύτερο "έξω".

Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη
ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Είσαι μαθητής, σπουδαστής; Μήπως η δουλειά σου απαιτεί καθαρή σκέψη, μυαλό και προσήλωση ή έχεις παρατηρήσει ότι η μνήμη σου υποχωρεί;

Διάβασε παρακάτω...

Για όλες αυτές τις περιπτώσεις και για άλλες τόσες ανάλογες, βρήκα τις 5 τροφές που η συχνή κατανάλωσή τους θα απογειώσει τη σκέψη σου, το μυαλό σου, την ενέργεια σου και θα σε κάνει τον genius της παρέας.

Πρόσθεσε τα 5 παρακάτω τρόφιμα στο διατροφολογιό σου και θα εκπλαγείς με τη διαύγεια, τη γρήγορη σκέψη και τη συγκέντρωση που θα έχεις!

1.Γαλακτοκομικά προιόντα, γάλα και γιαούρτια: πλούσια σε βιταμίνη D που βελτιώνει την υγεία του εγκεφάλου και βιταμίνες Β που ενισχύουν το νευρικό σύστημα. Βοηθούν στη συγκέντρωση και στη γρήγορη σκέψη.

2.Καφές: όχι μόνο η καφείνη που περιέχει, βοηθάει στην οξύτητα και στη διαύγεια, αλλά και τα αντιοξειδωτικά στη γενικότερη υγεία του εγκεφάλου.

Δείτε ακόμη: 5 σημάδια ότι ο σιδηρος σου είναι χαμηλός!

3.Μαύρη σοκολάτα: πλούσια σε πολυφαινόλες είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό και παίζει σημαντικό ρόλο στη συγκέντρωση και στην εγρήγορση!

4.Καρύδια: πηγή Ω3 λιπαρών που συμβάλουν δραστικά στη γρήγορη σκέψη και στη σωστή εγκεφαλική λειτουργία.

5.Βρώμη και προιόντα ολικής άλεσης: συμβάλλουν στη βελτίωση της συγκέντρωσης, της μνήμης και της εκμάθησης και επειδή είναι πλούσια πηγή υδατανθράκων δίνουν και απίστευτη ενέργεια.

Νατάσα Σπυρίδη Φαρμακοποιός

Περιμένω τα σχόλια σας ΕΔΩ

Share