Δευτέρα, 20 Μαΐου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

4 + 1 τρόποι να σταματήσεις να εισαι Drama Queen!

Δες πως μπορεί να γίνει αυτό!

4 + 1 τρόποι να σταματήσεις να εισαι Drama Queen!
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 14.05.2019 15:47

Πόσο συχνά μιλάς για τα προβλήματα σου;Τι σκέφτεσαι μόλις σηκώνεσαι το πρωί;

Ξέρεις να κάνεις ελαφριές "σκέψεις" ή ανακυκλώνεις συνεχώς στενάχωρες και απαισιόδοξες σκέψεις;

Ζεις στο παρόν αναπολώντας το παρελθόν ακόμη και αν είναι ενα παρελθόν που σε έχει πληγώσει;

Αν απαντάς ναι σε αυτα τα ερωτήματα τότε οι παρακάτω 5 τρόποι θα σε βοηθήσουν να βγεις από το.. δράμα και να υιοθετήσεις θετική σκέψη!

5 Τρόποι να σταματήσεις να εισαι drama queen

1. Σταμάτα να συζητάς συνεχώς το πρόβλημα με φίλους και γνωστούς. Κάθε φορά που συζητάς το πρόβλημα δυναμώνει!

2. Αν δυσκολεύεσαι να βγεις από το φαύλο κύκλο των αρνητικών σκέψεων ξεκίνα να διαλογίζεσαι!

Ο Διαλογισμός είναι ένα υπέροχο εργαλείο για να πάρεις των έλεγχο των σκέψεων σου, άρα και της ζωής σου.

3. Βάλε όρια! Αν υπάρχουν άνθρωποι στη ζωή σου που υποχρεωτικά τους συναναστρέφεται, (πχ: εξαιτίας των παιδιών ή της δουλειάς),επέλεξε πως και με ποιον τρόπο θα το κάνεις.

Στη πραγματικότητα αν θες να αλλάξεις τη ζωή σου θα πρέπει να "απαγορεύσεις" την ελεύθερη πρόσβαση.

4. Είσαι ο δημιουργός της πραγματικότητας σου. Οι σκέψεις και τα συναισθήματα σου,δημιουργούν ένα vortex έλκοντας καλά ή λιγότερα καλά συμβάντα στη ζωή σου. Φαντάσου τι έλκεις μεσα από αρνητικές σκέψεις, το φόβο και το θυμό. Ξεκίνα να αλλάξεις το υποσυνείδητο σου. Η τεχνική του ThetaHealing θα απελευθερώσει χώρο από το νου για να δημιουργήσεις μια ευτυχισμενη ζωή.

5. Φόρεσε ένα Κιτρίνη. Το λίθο της χαράς, της ευτυχίας και της θετικής εκπλήρωσης. Έτσι ώστε να έλκεις ανθρώπους και καταστάσεις που είναι θετικοί και αισιόδοξοι.

Για τις επόμενες τρεις βδομάδας φτίαξε ένα πλάνο, βάσιζόμενο σε αυτές τις πέντε αρχές. Θα σε βοηθήσει να επανέλθεις στο κέντρο σου να αγαπήσεις τον εαυτό σου και να σηκώσεις πανιά για ένα ονειρεμένο μέλλον.

Βάλε μια τζούρα αγάπης .. η αγάπη όλα τα θεραπεύει!

Αυτά είναι τα τοξικά συναισθήματα που σου στερούν την ευτυχία!

Καθημερινά κάνεις βήματα για να φτάσεις πιο κοντά στην ευτυχία, όμως, κάπου χάνεσαι στον δρόμο και πας πάλι στην αφετηρία. Τι σου συμβαίνει;

Σε κατακλύζουν τοξικά συναισθήματα που αν δεν φροντίσεις ν’ απαλλαγείς απ’ αυτά, θα συνεχίσουν να σου στερούν την ευτυχία...
Παρακάτω θα δεις τη λίστα με τα συναισθήματα που πρέπει να μετατρέψεις σε θετικά προκειμένου να αποκτήσεις τη ζωή που θέλεις.


Τοξικό άγχος
Το άγχος συνήθως προέρχεται από αίσθημα ανασφάλειας και απειλής. Αυτό το τοξικό συναίσθημα μεγαλώνει στο σώμα και το μυαλό σου, κάνοντάς σε να αισθάνεσαι αποθάρρυνση αλλά και κατάθλιψη. Ορισμένα άλλα συμπτώματα είναι ο φόβος, η έλλειψη συγκέντρωσης και εμπιστοσύνης και η αϋπνία.

Συνεχής αγωνία
Αυτό το συναίσθημα δημιουργεί μια συνεχή κατάσταση δυσφορίας, θλίψης και λύπης. Μπορεί να σε κάνει να αλλάξεις τον τρόπο που ακούς και μιλάς, καθώς και να επηρεάσει τις ικανότητες λήψης αποφάσεων. Η ανησυχία μπορεί να σε παραλύσει και, το πιο σημαντικό, μπορεί να επηρεάσει τους ανθρώπους γύρω σου και ολόκληρο το μέλλον σου.

Χρόνια δυσαρέσκεια
Η δυσαρέσκεια γίνεται τοξική όταν είναι μόνιμα στη ζωή σου. Ένα περιστασιακό αίσθημα δυσαρέσκειας σε βοηθά να γίνεις καλύτερος άνθρωπος μέρα με τη μέρα, αλλά η χρόνια δυσαρέσκεια σε κάνει να ψάχνεις συνεχώς για κάποιο πρότυπο τελειότητας, το οποίο δεν υπάρχει πραγματικά.

Τοξικός εθισμός
Αυτό το συναίσθημα σε μετατρέπει σ’ ένα συναισθηματικά χειραγωγημένο άτομο και σε κάνει να σκέφτεσαι λιγότερο τον εαυτό σου. Σου στέλνει λάθος μηνύματα ότι δεν μπορείς να επιτύχεις τίποτα και σύντομα θα γίνεις συντηρητικός, θα αισθάνεσαι ανασφάλεια και θα αμφιβάλεις για τις ικανότητές σου.

Τοξικός θυμός
Σε ορισμένες περιπτώσεις, ένα καλά διαχειριζόμενο αίσθημα θυμού μπορεί πραγματικά να σε βοηθήσει να ξεπεράσεις τις δυσκολίες. Μερικές φορές σε βοηθά να παραμείνεις συγκεντρωμένος και επιφυλακτικός, αλλά ο θυμός γίνεται πραγματικό πρόβλημα εάν μεταμορφωθεί σε βία.

Τοξικός φόβος
Ο φόβος της αποτυχίας στο παρελθόν μπορεί να σε κρατήσει πίσω για μια ζωή. Μόνο ανακαλύπτοντας την πηγή του φόβου σου θα είσαι σε θέση να τον αντιμετωπίσεις και να τον ξεπεράσεις.

Τοξική ντροπή
Η εμμονή και ο φόβος του να φανείς γελοίος συχνά σχετίζεται με το φόβο της εγκατάλειψης. Η ντροπή σε παραλύει και σε αποτρέπει από την εκπλήρωση των στόχων και των ονείρων σου. Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσεις ότι όποιος προσπαθεί να σε κάνει να αισθανθείς ντροπή, το κάνει λόγω της δικής του ανασφάλειας.

Τοξική ενοχή
Είναι σημαντικό να γίνεται διάκριση ανάμεσα στην πραγματική ενοχή (για παράδειγμα, όταν υπάρχει εσκεμμένη παραβίαση του νόμου) και την τοξική ενοχή (το αίσθημα ενοχής που προέρχεται από συναισθηματικές αιτίες). Φρόντισε να τις διαχωρίσεις και θα γίνεις πιο ευτυχισμένος!

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

15 μυστικά για να ξεπεράσεις την στεναχώρια σου!

7 απλοί τρόποι για να βελτιώσεις την αυτοπεποίθησή σου!

Διαβάστε περισσότερα θέματα ψυχολογίας στο Youweekly.gr!

Share