Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Έλλη Κοκκίνου: Πως έχασε 22 κιλά! Τα μυστικά διατροφής της για άψογο κορμί!

Τα μυστικά διατροφής της Έλλης Κοκκίνου!

Έλλη Κοκκίνου: Πως έχασε 22 κιλά! Τα μυστικά διατροφής της για άψογο κορμί!

22 κιλά κατόρθωσε να χάσει πριν μερικά χρόνια η Έλλη Κοκκίνου, που σήμερα διαθέτει από τα πιο καλίγραμμα κορμιά στη showbiz και διατηρεί μια άψογη σιλουέτα.

Όπως αναφέρεται σε γνωστό περιοδικό, έχει κόψει τη γλουτένη ενώ έχει αντικαταστήσει τα γαλακτοκομικά με προϊόντα σόγιας. Διαβάστε παρακάτω...

Δείτε ακόμη: Αθηνά Οικονομάκου: Σα να μην γέννησε ποτέ! Η δίαιτα που ακολουθεί για το ιδανικό six - pack!


Το πρωινό της είναι πλούσιο, ώστε να πάρει ενέργεια το υπόλοιπο της ημέρας. Συνήθως φτιάχνει δυο κρέπες με μέλι και κανέλα από αλεύρι χωρίς γλουτένη με γάλα σόγιας. Ή πίνει καφέ και τρώει κουακερ χωρίς γλουτένη.

Δείτε ακόμη: Ο Γιώργος Λιάγκας επιβεβαιώνει το youweekly.gr για την επανασύνδεση με την Φαίη Σκορδά!

Στα γεύματα της απαγορεύονται τηγανητά, αλλά μόνο ψητά και κατσαρόλας, που τα μαγειρεύει η ίδια. Μάλιστα, τις περισσότερες φορές παίρνει μαζί της το ταπεράκι της με μαγειρευτό φαγητό, χωρίς τσιγαρισμένα λάδια, που μπορεί να είναι από κοκκινιστό κοτόπουλο μέχρι τόνο με ρύζι και καλαμπόκι ή ζυμαρικά χωρίς γλουτένη με κόκκινη σάλτσα.

Δείτε ακόμη: Καν'το όπως η Φουρέιρα! Η διατροφή της για καυτό σώμα στην παραλία!

Ενδιάμεσα θα φάει ένα φρούτο ή μια μπάρα δημητριακών, ενώ βράδυ συνήθως δεν τρώει, αν φάει κάτι, θα είναι light μία φέτα γαλοπούλα βραστή αβγά ποσέ ή φρούτα. Επίσης, πίνει πολύ νερό και πράσινο τσάι.

Share