Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2020 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Έλλη Κοκκίνου: Με αυτό τον τρόπο κατάφερε να "ξεφορτωθεί" 22 κιλά - Δεν ήταν με δίαιτα αλλά...

Και όμως είδε 100% αποτέλεσμα

Έλλη Κοκκίνου: Με αυτό τον τρόπο κατάφερε να
Αρθρογράφος: Ελένη Ζουγανέλη
ΕΛΕΝΗ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ

YOUWEEKLY EDITOR

Follow us on Google News

Όταν βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Έλα χαμογέλα», το μεσημέρι του Σαββάτου η Έλλη Κοκκίνου μεταξύ άλλων αποκάλυψε τον τρόπο που κατάφερε να "ξεφορτωθεί" από πάνω της 22 ολόκληρα κιλά. Δεν ήταν δίαιτα.

Αφορμή στάθηκε το σχόλιο της παρουσιάστριας για την εκρηκτική εμφάνιση της τραγουδίστριας.

Συγκεκριμένα, αποκαλύφθηκε πως η Έλλη Κοκκίνου αντιμετώπιζε ένα πρόβλημα με τον θυρεοειδή της και για αυτό τον λόγο περπάταγε κάθε μέρα από τη Γλυφάδα στη Βάρκιζα και επέστρεφε. Δείτε ωστόσο πως είναι και το σώμα της με μαγιό και χωρίς ρετούς.

Έλλη Κοκκίνου κιλά

Έλλη Κοκκίνου: «Πώς έχασα 22 κιλά»! Η τραγουδίστρια αποκαλύπτει πώς απέκτησε αυτό το κορμί!

Η τραγουδίστρια αποκαλύπτει πώς απέκτησε αυτό το κορμί και σήμερα είναι πιο σέξι από ποτέ.

Με τα μίνι φορέματα και τις ψιλοτάκουνες γόβες της βάζει φωτιά στις πίστες, ενώ ακόμα και όταν φοράει τα αθλητικά κολάν της κάνει τα αρσενικά να παραληρούν. Διαβάστε παρακάτω...

Σήμερα η Έλλη Κοκκίνου δεν θυμίζει σε τίποτα την παχουλή τραγουδίστρια που ξεκίνησε την καριέρα της τραγουδώντας "Επικίνδυνα παιχνίδια" αφού διαθέτει ένα αξιοζήλευτο κορμί. Αν και η μάχη της με τα κιλά δεν ήταν εύκολη, καθώς έχανε ένα και έπαιρνε τέσσερα, τελικά με σκληρή γυμναστική και προσεκτική διατροφή απέκτησε το σώμα των ονείρων της.

Διατροφικά tips

Ούτε για αστείο δεν θέλει η 44χρονη τραγουδίστρια να βλέπει τον δείκτη της ζυγαριάς να ανεβαίνει αφού όπως παραδέχεται «με τις ρυτίδες δεν πανικοβάλλομαι, με τα κιλά όμως με πιάνει ένας πανικός». Έτσι, το πρόγραμμα διατροφής που ακολουθεί περιλαμβάνει τέσσερα γεύματα που απέχουν μεταξύ τους τέσσερις ώρες, ενώ πάντα πριν από το φαγητό πίνει ένα ποτήρι νερό και καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας 3 λίτρα. Η Έλλη λόγω του ότι πάσχει από κοιλιοκάκη έχει κόψει τη γλουτένη, αντικαθιστώντας τα γαλακτοκομικά με προϊόντα σόγιας. Επίσης απαγορεύονται το πλιγούρι, το αλεύρι, αλκοολούχα ποτά όπως η μπύρα, το ουίσκι και η βότκα αλλά και τα γλυκά εμπορίου. "Όχι" λέει και στα τηγανητά, επιλέγοντας μόνο ψητά και φαγητά κατσαρόλας από κοκκινιστό κοτόπουλο μέχρι τόνο με ρύζι και καλαμπόκι ή ζυμαρικά χωρίς γλουτένη με κόκκινη σάλτσα. Ένα από τα μεγαλύτερα διατροφικά μυστικά της είναι πως ενδιάμεσα από τα γεύματα θα φάει ένα φρούτο ή μια μπάρα δημητριακών μαζί με πράσινο τσάι, ενώ αν το βράδυ βγει για φαγητό το μεσημεριανό της θα είναι light.

Πρόγραμμα διατροφής Έλλης

  • Πρωινό - 2 αυγά και 1 ασπράδι, 150 γρ. ντομάτα, 40 γρ. τυρί light ή 30 γρ. κουάκερ χωρίς γλουτένη, 200ml γάλα με λιγότερη λακτόζη (ή σόγιας) και 15 γρ. σταφίδες
  • Δεκατιανό - 1 τοστ με γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών ή 20 γρ. ξηρούς καρπούς ανάλατους με γιαούρτι (2% λιπαρά)
  • Μεσημεριανό - Μακαρόνια μόνο με λάδι και λίγη σάλτσα ντομάτας ή ψητό κρέας, κοτόπουλο ή ψάρι με πατάτες στον ατμό ή με σαλάτα
  • Βραδινό - 150 γρ. μήλο και 200ml γάλα με λιγότερη λακτόζη (ή σόγιας) ή 2 φρυγανιές με τυρί ή κράκερ ή γιαούρτι (2% λιπαρά) με 2 κράκερ.

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Έλλη Κοκκίνου: Μας έλιωσε η ανάρτηση με τον γιο της - "Η ζωή που θα χαράξεις..."

Έλλη Κοκκίνου: Με δική της εκπομπή στην τηλεόραση;

Share