Παρασκευή, 27 Μαΐου 2022 | Επικοινωνία

The detox plan: Πώς 4 επώνυμες πέταξαν από πάνω τους τα περιττά κιλά

Η beauty editor, Βάσω Αργυρέα, ετοίμασε για εσένα το σούπερ αφιέρωμα

Από Youweekly Team

Στο τεύχος του YOU WEEKLY αυτής της εβδομάδας η beauty editor του περιοδικού, Βάσω Αργυρέα, ετοίμασε για εσένα το σούπερ αφιέρωμα, “The Detox Plan” για να σε βοηθήσει να χάσεις τα περιττά κιλά του Πάσχα.

Μέσα σε αυτό θα βρεις έξυπνα διατροφικά tips, αδυνατιστικά προϊόντα, ειδικά συμπληρώματα διατροφής αλλά και τις πιο εξελιγμένες θεραπείες προσώπου και σώματος για ένα καλλίγραμμο σώμα και μια επιδερμίδα χωρίς ψεγάδι.

Πάρε μια μικρή γεύση από αυτό...

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου – 12 κιλά

Σπυροπούλου δίαιτα

FITNESS TIP: Έβαλε την άσκηση ενεργά στη ζωή της και πέρα από το τένις που λατρεύει (και συνεχίζει να παίζει μαζί με τον αγαπημένο της Βασίλη Σταθοκωστόπουλο), η καραντίνα τής δημιούργησε άλλη μία μεγάλη αγάπη: Το ποδήλατο. Βάζει, λοιπόν, στο καλάθι τον Misu και κάνει πολλά χιλιόμετρα καθημερινά κατά μήκος της Αθηναϊκής Ριβιέρας, ενώ πριν από την ποδηλατάδα πίνει έναν φρέσκο χυμό με 5-6 φράουλες που “λιώνει” πιο εύκολα το λίπος στην κοιλιά.

DIET TIP: Φανατική με τις σούπες, πέρα από την πρωτεϊνη και τη σαλάτα που τρώει καθημερινά για να χορταίνει, η Κωνσταντίνα φτιάχνει διάφορες σούπες με λαχανικά που καταναλώνει ως ένα ελαφρύ και δυναμωτικό γεύμα. Φουλ στα θρεπτικά συστατικά, βοηθά παράλληλα τις κινήσεις του εντέρου, αποτρέποντας την κατακράτηση υγρών και δίνοντας ελάχιστες θερμίδες. Η πρότασή της περιλαμβάνει καρότα, κρεμμύδια, σέλινο, μπρόκολο και στραγγιστό γιαούρτι.

Έλενα Παπαρίζου – 8 κιλά

Παπαρίζου δίαιτα

FITNESS TIP: “Η γυμναστική με καταπιέζει” λέει εκείνη και επιλέγει το περπάτημα στη φύση και το ελαφρύ τρέξιμο – έτσι ή αλλιώς η πίστα είναι το δικό της... γυμναστήριο, όπου χάνει πόντους και διασκεδάζει παράλληλα. Έχει κόψει το αλάτι στο φαγητό της, αποφεύγοντας έτσι τα φουσκώματα, αντικαθιστώντας το με μπαχαρικά και μυρωδικά. Το μυστικό της; Προσθέτει κουρκουμά στα πιάτα της που εμποδίζει τη συσσώρευση λίπους μετά το αδυνάτισμα, ενισχύοντας την απώλεια πόντων.

DIET TIP: Τρέφεται υγιεινά χωρίς να στερείται, τρώγοντας 3 γεύματα τη μέρα, που απέχουν μεταξύ τους 6 ώρες, τα οποία καταναλώνει αυστηρά τις ίδιες ώρες, γιατί έτσι ενεργοποιείται ο μεταβολισμός της. Αποφεύγει τα σνακ ενδιάμεσα, ενώ οι ποσότητες είναι στο μέγεθος μιας παλάμης, με την πρωτεϊνη να έχει την τιμητική της σε πιάτα με μπόλικα λαχανικά. Το μυστικό της; Τρώει αργά και σταθερά.

Ζέτα Μακρυπούλια – 10 κιλά

Μακρυπούλια δίαιτα

DIET TIP: Αδύνατη από... κούνια, κάποια στιγμή “έφαγα λίγο παραπάνω και το παράκανα. Πήρα 10 κιλά και ήθελα να τα χάσω”, έχει πει η Ζέτα στο παρελθόν, ακολουθώντας “στρατιωτικά” μια διατροφή για 1 χρόνο χωρίς ψωμί, τυριά και λιπαρά. Το μυστικό της; Βάζει 1 κ.γλ. κύμινο στο κρέας της, που η προσθήκη του σε διαιτητικά πιάτα διεγείρει την απώλεια βάρους – κάθε μέρα επί 3 μήνες αυξάνεται κατά 1,5 κιλό η απώλεια βάρους.

FITNESS TIP: Παράλληλα έβαλε την άσκηση στη ζωή της με pilates και TRX, ενώ η καραντίνα τής... γνώρισε το περπάτημα, που μέχρι σήμερα συνεχίζει ανελλιπώς. Μάλιστα, δεν αμελεί να καταναλώνει μία μικρή μπανάνα πριν από τη γυμναστική, καθώς είναι άριστη πηγή καλίου και άκρως σημαντική για την καλή λειτουργία των μυών. Επιπλέον, το μαγγάνιο που περιέχει είναι απαραίτητο για τον μεταβολισμό και την αυξημένη ενέργεια που χρειάζεται κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

Έλλη Κοκκίνου – 22 κιλά

Κοκκίνου δίαιτα

DIET TIP: Ίσως η πιο χαρακτηριστική περίπτωση... πραγματικής μάχης με τα κιλά αλλά και διατήρησης του βάρους για πολλά χρόνια. Η Έλλη ξεκίνησε την καριέρα της στο τραγούδι... παχουλή και πορεύεται πλέον... κορμάρα. Πώς το πέτυχε; Με προσεγμένη διατροφή, ταπεράκι στη δουλειά και αποφεύγοντας το junk food, ενώ το μυστικό της ακούει στο όνομα “καυτερό πιπέρι”. Η καψαϊκίνη που περιέχει αυξάνει τον ρυθμό καύσης του λίπους, οπότε βάζει 1/2 κ.γλ. στο φαγητό που μαγειρεύει.

FITNESS TIP: Όπου άσκηση και ιδρώτας... η Έλλη είναι μέσα! Κάνει yoga, pilates, λάστιχα, βαράκια και δοκιμάζει τα πάντα για να ξεφεύγει από τη ρουτίνα. Βέβαια, πέρα από τις πολλές ώρες που αφιερώνει καθημερινά στη γυμναστική, πίνει πάντα έναν σκέτο καφέ μισή ώρα πριν ξεκινήσει. Ο λόγος; Αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος για περίπου 1-2 ώρες, με αποτέλεσμα περισσότερα θρεπτικά συστατικά (από το πρωινό της) να φτάνουν γρηγορότερα και να θρέφουν τους μύες, ώστε να γίνει η προπόνηση πιο αποδοτική.

Σφριγηλό κορμί

Αποτρίχωση τώρα

Σύμμαχοι για καλλίγραμμο σώμα

Top θεραπείες προσώπου και σώματος

Για μια νεανική όψη, χωρίς ψεγάδι και μια σούπερ καλλίγραμμη σιλουέτα εμπιστέψου στους ειδικούς! H πλαστικός χειρουργός, Δρ. Γιολάντα Πεπέ (www.giolantapepe.gr) θα σου προτείνει την κατάλληλη θεραπεία προσώπου και σώματος και ο ειδικός ορθοδοντικός, Δρ. Κωνσταντίνος Τζαμάλας (www.athensorthodontikos.gr) θα σου συστήσει την ιδανική λύση για τέλειο αστραφτερό χαμόγελο!

Τζαμάλας ορθοδοντικός

The detox plan
Υγρό ματ κραγιόν, Inky Lips, Kiss-Proof Liquid Lipstik, Mon Rêve

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Η διατροφή της Καλομοίρα αποτελείται κατά πλειοψηφία από... - Έκοψε μακαρόνια και παχυντικά γεύματα

Έχει λεμόνι και σέλινο - Θα δεις τρομερή αλλαγή στη ζυγαριά με αυτό το σπιτικό ρόφημα

Share