Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

4 λόγοι που είναι καλύτερη η βραδινή προπόνηση!

4 λόγοι που είναι καλύτερη η βραδινή προπόνηση!
Woman Vibe 20.11.2018 15:35
Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη

ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Ονομάζομαι Νατάσα Σπυρίδη, είμαι φαρμακοποιός και έχω αποφοιτήσει από τη σχολή δημοσιογραφίας του Αντ1. Ολοι γύρω μου έβρισκαν πάντα πολύ αντιφατικές τις δύο αυτές επιλογές μου! Σκεφτόμουν πώς η αντίφαση αυτή θα μπορούσε να έχει ένα δημιουργικό αποτέλεσμα. Αποφάσισα λοιπόν, να φτιάξω αυτή τη στήλη για να μετάφέρω με τρόπο άμεσο και εύκολο όλα όσα διάβασα, αλλά και έμαθα τόσα χρόνια, ως επαγγελματίας στο χώρο της υγείας. Όλα όσα με ρώτανε οι φίλοι μου, η οικογενειά μου, οι πελάτες για θέματα υγείας, ομορφιάς, άσκησης, καλής ψυχολογίας. Σε όλα αυτά, η Νατάσα είναι εδώ!

Το "μότο" μου είναι <<Κανείς δεν είναι σαν εσένα και αυτή είναι η δυναμή σου>>.
Πιστεύω στην μοναδικότητα του καθενός από εμάς και θα ήθελα με τις συμβουλές μου να βοηθήσω ο καθένας μας να βγάλει την καλύτερη εκδοχή του εαυτού του. Φροντίζοντας σωστά το "μέσα", δημιουργούμε ένα ακόμη καλύτερο "έξω".

Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη
ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Προτιμάς την πρωινή ή τη βραδινή γυμναστική;

Πρόσφατα μια έρευνα έδειξε ότι η βραδινή προπόνηση έχει πολλαπλά οφέλη για τον οργανισμό! Διαβάστε παρακάτω...

1.Κοιμάσαι καλύτερα: κ όμως οι έρευνες έδειξαν πως αυτοί που ασκούνται το βράδυ έχουν καλύτερο και πιο ποιοτικό ύπνο απ' αυτούς που ασκούνται πρωί ή απόγευμα! Ο ύπνος σου θα είναι πιο βαθύς και θα ξυπνάς πιο ξεκούραστος και ανανεωμένος το επόμενο πρωί.

2.Ρίχνει την υψηλή πίεση: οι άνθρωποι που γυμνάζονται βράδυ μπορούν να ρίξουν πιο εύκολα την πίεση τους, όταν αυτή είναι υψηλή από εκείνους που γυμνάζονται το πρωί!

Δείτε ακόμη: Ενυδάτωση δέρματος! Ποιος είναι ο σωστός τρόπος; Βήμα, βήμα...

3.Βλέπεις πιο γρήγορα αποτελέσματα: φαίνεται ότι η βραδινή γυμναστική αποδίδει περισσότερο, δημιουργώντας πιο δυνατούς μύες στα χέρια, στα πόδια και στους κοιλιακούς. Επίσης καις περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια του ύπνου.

4.Πιο έντονο μυικό σύστημα: επειδή η τεστοστερόνη εκκρίνεται σε μεγαλύτερο ποσοστό το βράδυ, η άσκηση αποδίδει περισσότερο μυικά! Αντίθετα, τις πρωινές ώρες έχουμε αυξημένη κορτιζόλη που παρεμποδίζει την αύξηση της μυικής μάζας.

Νατάσα Σπυρίδη

Περιμένω τη γνώμη σου ΕΔΩ

Share