Τετάρτη, 22 Μαΐου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Και όμως, αυτές οι 8 τροφές μειώνουν το άγχος και ανεβάζουν τη διάθεση!

Είναι Δευτέρα και έχεις παραδοθεί στο άγχος της εβδομάδας; Το άγχος είναι κακός σύμβουλος και επιβαρυντικός παράγοντας για την υγεία σου. Διώξε το άγχος και την κακή διάθεση γρήγορα!

Και όμως, αυτές οι 8 τροφές μειώνουν το άγχος και ανεβάζουν τη διάθεση!
Woman's Style 02.07.2018 13:20
Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη

ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Ονομάζομαι Νατάσα Σπυρίδη, είμαι φαρμακοποιός και έχω αποφοιτήσει από τη σχολή δημοσιογραφίας του Αντ1. Ολοι γύρω μου έβρισκαν πάντα πολύ αντιφατικές τις δύο αυτές επιλογές μου! Σκεφτόμουν πώς η αντίφαση αυτή θα μπορούσε να έχει ένα δημιουργικό αποτέλεσμα. Αποφάσισα λοιπόν, να φτιάξω αυτή τη στήλη για να μετάφέρω με τρόπο άμεσο και εύκολο όλα όσα διάβασα, αλλά και έμαθα τόσα χρόνια, ως επαγγελματίας στο χώρο της υγείας. Όλα όσα με ρώτανε οι φίλοι μου, η οικογενειά μου, οι πελάτες για θέματα υγείας, ομορφιάς, άσκησης, καλής ψυχολογίας. Σε όλα αυτά, η Νατάσα είναι εδώ!

Το "μότο" μου είναι <<Κανείς δεν είναι σαν εσένα και αυτή είναι η δυναμή σου>>.
Πιστεύω στην μοναδικότητα του καθενός από εμάς και θα ήθελα με τις συμβουλές μου να βοηθήσω ο καθένας μας να βγάλει την καλύτερη εκδοχή του εαυτού του. Φροντίζοντας σωστά το "μέσα", δημιουργούμε ένα ακόμη καλύτερο "έξω".

Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη
ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

"Είσαι ο,τι τρώς", αυτό είναι κάτι που σίγουρα έχεις ξανακούσει. Η διατροφή μας καθορίζει όχι μόνο την υγεία μας, αλλά και τη διαθεσή μας! Αν λοιπόν, μπορούσες να έχεις ένα διατροφολόγιο πλούσιο σε τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση στα ύψη , γιατί να μην το προτιμούσες;

Θα σου επισημάνω 8 υγιεινές τροφές που αν εντάξεις στο προγραμμά σου, η κακή διαθεση και το άγχος θα αρχίσουν να υποχωρούν!

1.Μπανάνα: είναι πλούσια σε τρυπτοφάνη που αύξάνει τα επίπεδα της σεροτονίνης, της ορμόνης της χαράς!

2.Αβοκάντο: περιέχει καλά λιπαρά που αυξάνουν τη ντοπαμίνη και τις ενδορφίνες. Οι ενδορφίνες είναι οι ορμόνες που εκκρίνονται με τη γυμναστική και ανεβάζουν τη διάθεση στα ύψη.

3.Σοκολάτα: πιο συγκεκριμένα η μάυρη είναι ιδιαίτερα ευεργετική στην υγεία σου, αλλά και στη διαθεσή σου! Και σίγουρα το γνωριζεις καλά. Αυξάνει και αυτή τα επίπεδα των ενδορφινών και της σεροτονίνης.

Δείτε ακόμη:Τι να μη φας λίγο πριν την παραλία, για να αποφύγεις το φούσκωμα στην κοιλιά!

4.Πράσινο τσάι: είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και θειανίνη. Το πράσινο τσαι βοηθάει να υποχωρεί το στρες και να αυξάνεται η συγκέντρωση και η μνήμη.

5.Καρύδια: είναι πολύ σημαντικά στη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου. Η σωστή λειτουργία του νευρικού συστήματος εξασφάλιζει ηρεμία και θετική διάθεση.

6.Αυγά: αυξάνουν και αυτά τη σεροτονίνη, την ορμόνη της χαράς! Eίναι πλούσια σε βιταμίνη D, αυξάνουν τη μνήμη και θωρακίζουν το ανοσοποιητικό.

7.Σαρδέλες, σολωμός: είναι πλούσια σε ω3 και ω6 λιπάρα! Τα ω λιπαρά βοηθούν σημαντικά στη σωστη λειτουργία του νευρικού συστήματος.

8.Κοτόπουλο: είναι πλούσιο σε τυροσίνη, ένα αμινοξύ που βοηθάει στη μείωση του άγχους. Επίσης, αυξάνει τη ντοπαμίνη που φτιάχνει τη διάθεση!

Η καλύτερη θεραπεία είναι η πρόληψη! Η σωστή διατροφή μπορεί να σε γλιτώσει από πολλά προβλήματα. Πριν παραδοθείς στος άγχος και τη ψυχολογική πίεση της καθημερινότητας, αντέδρασε κάνοντας απλές και σωστές διατροφολογικές επιλογές.

Νατάσα Σπυρίδη

Share