Τετάρτη, 22 Μαΐου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Δε θέλεις λίπος στην κοιλιά; Σταμάτα να καταναλώνεις αυτά τα 3 προϊόντα!

Δε θέλεις λίπος στην κοιλιά; Σταμάτα να καταναλώνεις αυτά τα 3 προϊόντα!
Woman's Style 26.09.2018 15:05
Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη

ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Ονομάζομαι Νατάσα Σπυρίδη, είμαι φαρμακοποιός και έχω αποφοιτήσει από τη σχολή δημοσιογραφίας του Αντ1. Ολοι γύρω μου έβρισκαν πάντα πολύ αντιφατικές τις δύο αυτές επιλογές μου! Σκεφτόμουν πώς η αντίφαση αυτή θα μπορούσε να έχει ένα δημιουργικό αποτέλεσμα. Αποφάσισα λοιπόν, να φτιάξω αυτή τη στήλη για να μετάφέρω με τρόπο άμεσο και εύκολο όλα όσα διάβασα, αλλά και έμαθα τόσα χρόνια, ως επαγγελματίας στο χώρο της υγείας. Όλα όσα με ρώτανε οι φίλοι μου, η οικογενειά μου, οι πελάτες για θέματα υγείας, ομορφιάς, άσκησης, καλής ψυχολογίας. Σε όλα αυτά, η Νατάσα είναι εδώ!

Το "μότο" μου είναι <<Κανείς δεν είναι σαν εσένα και αυτή είναι η δυναμή σου>>.
Πιστεύω στην μοναδικότητα του καθενός από εμάς και θα ήθελα με τις συμβουλές μου να βοηθήσω ο καθένας μας να βγάλει την καλύτερη εκδοχή του εαυτού του. Φροντίζοντας σωστά το "μέσα", δημιουργούμε ένα ακόμη καλύτερο "έξω".

Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη
ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Ξέρεις ποια τρόφιμα είναι υπεύθυνα για τη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά;

Διάβασε παρακάτω..

Αν θες να δεις το λίπος της κοιλιάς σου να μειώνεται πρέπει οπωσδήποτε να περιορίσεις:

1.Ζάχαρη: αυξάνει την κορτιζόλη, την ορμόνη του στρες που μπλοκάρει το μεταβολισμό. Η ορμόνη αυτή συσχετίζεται άμεσα με το κοιλιακό λίπος. Απέφυγε γλυκά ποτά, γλυκά, χυμούς, αθλητικά ποτά και μη προσθέτεις ζάχαρη στον καφέ!

2.Επεξεργασμένοι υδατάνθρακες : αυξάνουν σημαντικά το γλυκαιμικό δείκτη με αποτέλεσμα την αύξηση της ινσουλίνης και τη συσσώρευση κοιλιακούς λίπους. Απέφυγε το λευκό ψωμί,το λευκό ρύζι και τα λευκά ζυμαρικά. Πρόσθεσε στη διατροφή σου προϊόντα ολικής άλεσης που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και σταθεροποιούν το σάκχαρο στο αίμα.

Δείτε ακόμη: 5 σημάδια ότι ο σιδηρος σου είναι χαμηλός!

3.Αλκοόλ : όταν βγεις επέλεξε να πιεις μόνο ένα ποτήρι κρασί. Το αλκοόλ είναι υπεύθυνο για την κοιλίτσα! Ο δύσκολος μεταβολισμός του προκαλεί ορμονικές αλλαγές, υπεύθυνες για το κοιλιακό λίπος.

Νατάσα Σπυρίδη Φαρμακοποιός

Περιμένω τη γνώμη σου ΕΔΩ

Share