Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Ποσό συχνά πρέπει να γυμνάζεσαι για να δεις αποτέλεσμα;

Ποσό συχνά πρέπει να γυμνάζεσαι για να δεις αποτέλεσμα;
Woman's Style 04.01.2019 14:20
Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη

ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Ονομάζομαι Νατάσα Σπυρίδη, είμαι φαρμακοποιός και έχω αποφοιτήσει από τη σχολή δημοσιογραφίας του Αντ1. Ολοι γύρω μου έβρισκαν πάντα πολύ αντιφατικές τις δύο αυτές επιλογές μου! Σκεφτόμουν πώς η αντίφαση αυτή θα μπορούσε να έχει ένα δημιουργικό αποτέλεσμα. Αποφάσισα λοιπόν, να φτιάξω αυτή τη στήλη για να μετάφέρω με τρόπο άμεσο και εύκολο όλα όσα διάβασα, αλλά και έμαθα τόσα χρόνια, ως επαγγελματίας στο χώρο της υγείας. Όλα όσα με ρώτανε οι φίλοι μου, η οικογενειά μου, οι πελάτες για θέματα υγείας, ομορφιάς, άσκησης, καλής ψυχολογίας. Σε όλα αυτά, η Νατάσα είναι εδώ!

Το "μότο" μου είναι <<Κανείς δεν είναι σαν εσένα και αυτή είναι η δυναμή σου>>.
Πιστεύω στην μοναδικότητα του καθενός από εμάς και θα ήθελα με τις συμβουλές μου να βοηθήσω ο καθένας μας να βγάλει την καλύτερη εκδοχή του εαυτού του. Φροντίζοντας σωστά το "μέσα", δημιουργούμε ένα ακόμη καλύτερο "έξω".

Αρθρογράφος: Νατάσα Σπυρίδη
ΝΑΤΑΣΑ ΣΠΥΡΙΔΗ

Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα άθλησης για να δεις γρήγορα αποτελέσματα, όταν γυμνάζεσαι;

Ποια είναι η σωστή συχνότητα προπονήσεων σύμφωνα με τους ειδικούς; Διαβάστε παρακάτω...

Ο χρόνος είναι πολύτιμος το γνωρίζω πολύ καλά, αλλά θέλει και η γυμναστική το χρόνο της για να είναι αποτελεσματική!

Ακολούθησε κάποιο απ' τα παρακάτω προγράμματα για να γυμναστείς και θα δεις σημαντικά αποτελέσματα :

1. 5 φορές την εβδομάδα από ένα μισάωρο.

2. 3 φορές την εβδομάδα από 1 ώρα.

3. Ποτέ λιγότερο από 90 λεπτά την εβδομάδα.

Δείτε ακόμη: Bad hair day; Η εύκολη και μοντέρνα λύση!

-Επίσης είναι σημαντικό να γνωρίζεις πως μπορείς να αντικαταστήσεις ένα 45λέπτο χαμηλής έντασης αερόβιας ( περπάτημα) γυμναστικής με ένα 15 έντονης αερόβιας (ποδήλατο, τρέξιμο) και να κάψεις τις ίδιες θερμίδες!

-Κάνε βάρη 3-4 φορές την εβδομάδα από 3-4 σετ των 8-12 επαναλήψεων σε κάθε άσκηση για ενίσχυση της μυικής μάζας.

Καλή αρχή στην αθλητική σου δραστηριότητα!

Νατάσα Σπυρίδη

Περιμένω τη γνώμη σου ΕΔΩ

Share