Δύσκολη η κατάσβεση της φωτιάς στο πλοίο Ελ. Βενιζέλος! (βίντεο)

Ποιες είναι οι δυσκολίες της μάχης στα φλεγόμενα αμπάρια.

Δύσκολη η κατάσβεση της φωτιάς στο πλοίο Ελ. Βενιζέλος! (βίντεο)

Η κατάσβεση φωτιάς σε πλοίο θεωρείται για τους πυροσβέστες η δυσκολότερη επιχείρηση. Ειδικοί εξηγούν στον Γιάννη Σωτηρόπουλο ποιές είναι οι δυσκολίες της μάχης στα φλεγόμενα αμπάρια.

Οι πυροσβέστες που βλέπετε μόλις έχουν βγει από τα φλεγόμενα αμπάρια του "Ελευθέριος Βενιζέλος". Η τριήμερη μάχη με τις φλόγες τους έχει εξουθενώσει. Διαβάστε παρακάτω...

Δείτε ακόμη: Θλίψη! "Έφυγε" από την ζωή ο πατέρας του σύγχρονου χορού!

Tοξικότητα καπνών, στενότητα χώρων και εύφλεκτα υλικά. Αυτό είναι το τρίπτυχο των δυσκολιών που έχουν να αντιμετωπίσουν οι πυροσβέστες όταν εισέρχονται για κατάσβεση σε υπόγειους χώρους πλοίων, όπως το φλεγόμενο γκαράζ του πλοίου Ελευθέριος Βενιοζέλος.

«Προσεγγίσαμε από τα πλάγια, ανοίξαμε τρύπες και έτσι κατεβάσαμε τις θερμοκρασίες», λέει ο Περιφερειάρχης Αττικής Πυροσβεστικής, Αχιλλέας Τζουβάρας.

Δείτε ακόμη: Φωτιά στην Ηλεία! Μεγάλη η κινητοποίηση της Πυροσβεστικής!

«Δεν υπάρχει εισροή αέρα και ειδικά σε υπόγειους χώρους οι θερμοκρασίες πάνω από 500 βαθμούς Κελσίου. Τα πλοία στα πλαϊνά, εσωτερικά από τις λαμαρίνες, έχουν πολυορεθάνη, ως μονωτικό υλικό. Η πυρκαγιά εισέρχεται στις μονώσεις, "κατατρώει" το μονωτικό υλικό και μπορεί να ξεσπάσει σε άλλο σημείο», εξηγεί ο Πρώην υπαρχηγός Πυροσβεστικής. Ανδριανός Γκουρμπάτσης.

Πώς μπορεί, όμως, να ξεκίνησε η κόλαση φωτιάς στο πλοίο Ελευθέριος Βενιζέλος;

Δείτε ακόμη: Πολύνεκρη τραγωδία! Συντριβή στρατιωτικού αεροσκάφους!

«Πρώτη πιθανή αιτία βραχυκύκλωμα στα ηλεκτρικά του φορηγού, δεύτερη πιθανή αιτία από τα ψυκτικά μηχανήματα των φορτηγών και τρίτη πιθανότητα από την τριβή των μετάλλων και τη μεταφορά εύφλεκτων υλικών», λέει ο Πρόεδρος Συνδικάτου Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών Ελλάδας, Άκης Δερμάτης.

Ασυνόδευτα ταξιδεύουν τα φορτία στα πλοία. Χωρίς οδηγούς, χωρίς τράκτορες, μόνο καρότσες.

Δείτε το απόσπασμα στο σχετικό βίντεο:

Πηγή: Star.gr