Κρατούμενος Πάτρα: Ραγδαίες εξελίξεις με τον θάνατό του! Πέθανε από...

Μεγάλη ανατροπή!

Κρατούμενος Πάτρα: Ραγδαίες εξελίξεις με τον θάνατό του! Πέθανε από...

Ραγδαίες εξελίξεις με τον θάνατο του κρατούμενου στην Πάτρα! Από τι πέθανε τελικά;

Σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες, δεν ξυλοκοπήθηκε ο 44χρονος κρατούμενος των φυλακών του Αγίου Στεφάνου στην Πάτρα, ο οποίος είχε βρεθεί νεκρός στο πειθαρχείο και οι συγγενείς του κατήγγειλαν ότι έπεσε θύμα ξυλοδαρμού προσκομίζοντας μάλιστα και φωτογραφίες της σορού του.

Το γεγονός ότι ο 44χρονος Ρομά κρατούνταν την απομόνωση του σωφρονιστικού καταστήματος, βοήθησε στην εξιχνίαση της υπόθεσης καθώς στον χώρο λειτουργούσε κάμερα η οποία κατέγραφε τα πάντα. Από την εξέταση του βίντεο, δεν φάνηκε κάποιος να πλησιάζει τον κρατούμενο και να τον χτυπά, όπως διευκρίνισε στην ιστοσελίδα thebest η εισαγγελέας Χριστιάνα Φραγκιά που είναι και επόπτρια των φυλακών.


Μάλιστα, απέδωσε για τις μελανιές στο σώμα του 44χρονου στο γεγονός ότι είχαν αρχίσει τα πτωματικά φαινόμενα, ενώ το αίμα στο σεντόνι φαίνεται ότι προήλθε από ανακοπή ή πνευμονία που προκαλούν ρινορραγία. Πάντως, η νεκροτομή αναμένεται να ξεκαθαρίσει τα ακριβή αίτια του θανάτου.

Σοκ στις φυλακές της Πάτρας! Νεκρός στο κελί του ο....

Σοκ έχει προκληθεί στις φυλακές της Πάτρας, με την είδηση για τον κρατούμενο που βρέθηκε νεκρός στο κελί του!

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ένας Ρομά περίπου 45 ετών εντοπίστηκε νεκρός κάτω από άκρως περίεργες συνθήκες.

Τον κρατούμενο βρήκε «παγωμένο» - όπως χαρακτηριστικα λένε οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι - ο φύλακας στην πρωινή καταμέτρηση. Ήταν στο πειθαρχείο της φυλακής για προστασία από άλλους κρατούμενους.

Στον ίδιο χώρο ήταν περίπου άλλοι 10 κρατουμενοι.

Θλίψη! Νεκρός γνωστός Έλληνας ηθοποιός και δεν το πήρε κανείς χαμπάρι!

Νεκρός βρέθηκε γνωστός Έλληνας ηθοποιός, και δεν το πήρε κανείς χαμπάρι έναν χρόνο τώρα! Η είδηση προκαλεί σοκ....

Ήταν ο άνθρωπος που «χάρισε» στην Ειρήνη Παπά το επίθετο με το οποίο «απογειώθηκε» η καριέρα της και εκτός ελληνικών συνόρων. Ηθοποιός, θεατρικός συγγραφέας, ραδιοφωνικός παραγωγός, διαφημιστής, αλλά πάνω απ’ όλα ένας πολύ δημιουργικός άνθρωπος. Ο Αλκης Παπάς, ο άνθρωπος που μύησε στην υποκριτική τέχνη τη διεθνούς φήμης Ελληνίδα ηθοποιό και στη συνέχεια την παντρεύτηκε, πέθανε πριν από περίπου έναν χρόνο σε ηλικία 96 ετών και κηδεύτηκε αθόρυβα από τους οικείους του. Έτσι, η είδηση για την απώλεια του σημαντικού αυτού ανθρώπου δεν είδε το φως της δημοσιότητας μέχρι το σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας Espresso που υπογράφει ο Αλκίνοος Μπουνιάς.

Στην τελευταία του συνέντευξη στην εφημερίδα, τον Μάρτιο του 2014, ο Άλκης Παπάς είχε αναφερθεί στη γνωριμία του με την Ειρήνη Παπά: «Όταν η Ειρήνη φοιτούσε στη σχολή του Εθνικού Θεάτρου, της έκανα ιδιαίτερα μαθήματα. Ετσι γνωριστήκαμε κι ερωτευτήκαμε. Ημουν στο πλευρό της ως δάσκαλος, όταν έπαιξε στην επιθεώρηση “Ανθρωποι άνθρωποι” των Σακελλάριου – Γιαννακόπουλου. Υποδυόταν μια αριστοκράτισσα σε ένα νούμερο μαζί με τον Ορέστη Μακρή, που είχε μεγάλη επιτυχία. Τότε ήταν πανάκριβα τα ρούχα, γι’ αυτό έβαλε το φράκο μου για να παίξει».

undefined

Ο έρωτάς τους κατέληξε σε γάμο, παρότι οι γονείς της είχαν κάποιες αντιρρήσεις. «Παντρευτήκαμε στη Θεσσαλονίκη μεταξύ δύο παραστάσεων, όταν παιζόταν το έργο μου “Ερωφίλη” με την αδελφή μου, την Κρινιώ Παπά και τον Σπύρο Μουσούρη, αλλά και τον τότε πρωτοεμφανιζόμενο Ανδρέα Μπάρκουλη, που έκανε ένα ρολάκι. Ο πατέρας της, όταν τον γνώρισα, μου είπε: “Α, μου την έκλεψες την όμορφη”, αλλά στη συνέχεια είχαμε καλές σχέσεις. Προς το τέλος της στρατιωτικής θητείας μου -κράτησε τρία χρόνια και η Ειρήνη ερχόταν και με έβλεπε- χωρίσαμε φιλικά. Τότε έφυγε για το εξωτερικό σημειώνοντας αμέσως μεγάλη επιτυχία κι από την πρώτη της δουλειά χρησιμοποίησε το δικό μου επίθετο και όχι το Λελέκου, που είναι το δικό της.

Επιστρέφοντας κάποια στιγμή στην Αθήνα παίρνει μέρος στη ραδιοφωνική εκπομπή μου “Το Λυχνάρι του Αλαντίν” και μου λέει: “Αλκη, σε πειράζει να κρατήσω το όνομά σου, γιατί έτσι έχω αρχίσει να γίνομαι γνωστή στο εξωτερικό;”. Της απάντησα πως δεν είχα κανένα πρόβλημα. Μάλιστα είχε έρθει η Λίντα, η αδελφή της, να μου ζητήσει να υπογράψω ένα χαρτί γι’ αυτό το θέμα, αλλά της είπα ότι ο λόγος μου είναι συμβόλαιο».