Τρόμος στον αέρα: Αναγκαστική προσγείωση επειδή επιβάτης φώναζε και έφτυνε τη γυναίκα του!

Έγινε πανικός!

Τρόμος στον αέρα: Αναγκαστική προσγείωση επειδή επιβάτης φώναζε και έφτυνε τη γυναίκα του!

Τρόμος στον αέρα με την αναγκαστική προσγείωση ενός αεροπλάνου, επειδή ένας επιβάτης φώναζε και έφτυνε τη γυναίκα του!

Αδιανόητο περιστατικό στην πτήση!

Ο άντρας άρχισε να επιτίθεται στη σύζυγό του, φωνάζοντας και φτύνοντάς την στο πρόσωπο. Οι αεροσυνοδοί μόλις είδαν τον έξαλλο επιβάτη του ζήτησαν να σταματήσει, ωστόσο, εκείνος εξοργίστηκε ακόμη περισσότερο και άρχισε να βρίζει και αυτούς. Ο πιλότος ανησυχώντας για την κατάσταση, αποφάσισε να προσγειωθεί.

Αυτόπτες μάρτυρες δήλωσαν στις Αρχές ότι έβρισε και έσπρωξε τις αεροσυνοδούς. Αποτέλεσμα ήταν μετά την προσγείωση ο άνδρας να συλληφθεί και το αεροσκάφος συνέχισε το ταξίδι για το Κανκούν του Μεξικό.

Μεγάλη προσοχή: Υπάρχει κίνδυνος να εκραγούν αυτά τα αεροπλάνα!

«Ήταν αδικαιολόγητο αυτό που έκανα και δεν θα το ξανακάνω. Η γυναίκα μου είναι στο Μεξικό. Θέλω απλά να δω τη σύζυγό μου και τα παιδιά μου», δήλωσε ο 42χρονος. Ο άντρας θα αναγκαστεί να πληρώσει πρόστιμο 5.000 λιρών γιατί προκάλεσε την πτήση για Μεξικό να προσγειωθεί στις Βερμούδες.

Πηγή: iefimerida.gr

Εξαφανισμένο αεροπλάνο προσγειώνεται μετά από 35 χρόνια με το πλήρωμα και τους επιβάτες να είναι όλοι νεκροί! (VIDEO)

Υπάρχει ένα μυστικό στις αεροπορικές εταιρείες το οποίο δεν θέλουν να μάθουμε ποτέ!

Όλη η αλήθεια εδώ!

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί οι ώρες των πτήσεων φαίνεται να μεγαλώνουν σε σχέση με το παρελθόν; Είναι το φαινόμενο «padding» και βοηθά τις αεροπορικές να φτάνουν στον προορισμό τους στην ώρα τους -αλλά αυτό γίνεται με κόστος.

Το θέμα αποκαλύπτει το BBC. Όπως αναφέρει, τη δεκαετία του ’60 η πτήση Νέα Υόρκη - Λος Άντζελες διαρκούσε 5 ώρες και η πτήση Νέα Υόρκη - Ουάσιγκτον μόλις 45 λεπτά. Σήμερα, αυτές οι ίδιες πτήσεις διαρκούν πάνω από 6 ώρες και 74 λεπτά αντίστοιχα. Γιατί συμβαίνει αυτό, παρά τη βελτίωση της τεχνολογίας των αεροπλάνων;

Ένοχος είναι το padding. Και είναι ένα μυστικό που οι αεροπορικές εταιρείες δεν θέλουν να γνωρίζετε, ειδικά λόγω των επιπτώσεών του στο περιβάλλον.

Το padding είναι ο έξτρα χρόνος που επιτρέπουν οι αεροπορικές να διαρκέσει ένα ταξίδι από το σημείο Α στο σημείο Β. Αυτό σημαίνει το εξής: Επειδή οι πτήσεις καθυστερούν σχεδόν πάντα, οι αεροπορικές εταιρείες αντί να βελτιωθούν για να μην υπάρχουν καθυστερήσεις, αντ′ αυτού έχουν εντάξει τις καθυστερήσεις στο χρονοδιάγραμμα της πτήσεις. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι όταν η πτήση είναι καταγεγραμμένη να κρατήσει 3 ώρες, στην πραγματικότητα ο χρόνος που θα είναι στον αέρα το αεροπλάνο είναι 2 ώρες -για παράδειγμα- και μια επιπλέον ώρα υπολογίζεται η καθυστέρηση.

9+1 πράγματα που δεν ήξερες για το φαγητό του αεροπλάνου!

Και μπορεί κάποιος που θα το διαβάσει αυτό να πει «ε, εντάξει, και τι έγινε». Έτσι και αλλιώς, αυτό που σημαίνει το padding είναι ότι και ακόμη και αν αναχωρήσει η πτήση αργά, θα φτάσει στην ώρα της στον προορισμό της.

Όμως, αυτή η παγκόσμια τάση δημιουργεί πολλαπλά προβλήματα: όχι μόνο το ταξίδι διαρκεί περισσότερο (που σημαίνει ότι ο επιβάτης θα μπορούσε να κάνει άλλα πράγματα αυτή την έξτρα ώρα), αλλά δημιουργεί και την ψευδαίσθηση της ακρίβειας, που σημαίνει ότι οι αεροπορικές δεν θα πιεστούν για να γίνουν πιο αποτελεσματικές, πράγμα που σημαίνει ότι η συμφόρηση και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα συνεχίσουν να αυξάνονται.

«Πάνω από το 30% όλων των πτήσεων φτάνουν καθημερινά με καθυστέρηση 15 λεπτών παρά το padding», λέει ο Μάικλ Μπαϊάντα, πρόεδρος του ATH Group για τις αερομεταφορές, επικαλούμενος έκθεση του Υπουργείου Μεταφορών των ΗΠΑ. Ο αριθμός αυτός ήταν 40%, αλλά με το padding- όχι με λειτουργικές βελτιώσεις - βελτίωσαν τα ποσοστά ακριβούς άφιξης.«Με το padding, οι αεροπορικές εταιρίες παίζουν με το σύστημα για να σας ξεγελάσουν», λέει.

Αντίθετα, αν οι αεροπορικές εταιρείες τις διαδικασίες, οι επιβάτες θα ωφελούνταν άμεσα. «Το padding αυξάνει την καύση καυσίμου και τις εκπομπές αερίων, πράγμα που σημαίνει αν βελτιωνόταν η αποδοτικότητα των αεροπορικών θα μειωνόντουσαν οι δαπάνες, με όφελος τόσο για το περιβάλλον όσο και για το κόστος των εισιτηρίων.