Αν έχετε αυτό το αμάξι, θα φάτε πρόστιμο μαμούθ! «Καμπάνα» για Έλληνες οδηγούς!

Άσχημα τα νέα! Το οδηγούμε οι περισσότεροι!

Αν έχετε αυτό το αμάξι, θα φάτε πρόστιμο μαμούθ! «Καμπάνα» για Έλληνες οδηγούς!

«Καμπάνα» μαμούθ έσκασε για τους Έλληνες οδηγούς, αφού αν έχετε αυτό το αμάξι θα φάτε πρόστιμο μαμούθ!

Μπαράζ ελέγχων αναμένεται να πραγματοποιήσει το αμέσως προσεχές διάστημα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ώστε να περιορίσει το φαινόμενο κυκλοφορίας υπερπολυτελών αυτοκινήτων συνήθως πολύ μεγάλου κυβισμού με βουλγάρικες πινακίδες κυκλοφορίας στην Ελλάδα. Ειδικότερα η ΑΑΔΕ σε συνεργασία με τις τις υπηρεσίες Μεταφορών της Βουλγαρίας έχει διαπιστώσει πως πάνω από 9.500 οχήματα με ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας έχουν διαγραφεί από τα μητρώα της Ελλάδας και έχουν ταξινομηθεί στην Βουλγαρία.


Δηλαδή οι ιδιοκτήτες τους κατέθεσαν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους τα έκαναν εξαγωγή στη Βουλγαρία όπου και επαναταξινομήθηκαν αποκτώντας βουλγάρικες πινακίδες κυκλοφορίας.

Σας αφορά όλους! Αυτό το επίδομα αυξάνεται και πάει στα 2.000 ευρώ!

Ωστόσο το «λάθος» που μπορεί να στοιχίσει ακριβά στους παραβάτες έχει να κάνει με το γεγονός πως τόσο στην Ελληνική Άδεια που είχε κάποιο όχημα όσο και στη νέα Βουλγάρικη Άδεια Κυκλοφορίας κάποιων οχημάτων εμφανίζονται οι ίδιοι ιδιοκτήτες γεγονός που κάνει εύκολη τη δουλειά των στελεχών της ΑΑΔΕ. Ειδικότερα μόλις διαπιστωθεί πως σε κάποιο όχημα έχουν αλλάξει οι πινακίδες κυκλοφορίας αλλά όχι οι ιδιοκτήτες η ΑΑΔΕ θα προχωρά σε ελέγχους προκειμένου να διαπιστώσει αν οι κάτοχοί τους είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας.

Στην περίπτωση αυτή η μεταφορά της ταξινόμησης του οχήματος στη Βουλγαρία δεν σημαίνει τίποτα καθώς η φορολογική διοίκηση θα χρεώσει στους κατόχους τους το ετήσιο τεκμήριο διαβίωσης και τυχόν φόρο πολυτελούς διαβίωσης! Σύμφωνα με στελέχη της ΑΑΔΕ οι περισσότεροι επιχειρηματίες με ακριβά και με υψηλό κόστος χρήσης αυτοκίνητα στην Ελλάδα για να αποφύγουν τα τεκμήρια αλλά και τα υψηλά Τέλη Κυκλοφορίας και τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης επιλέγουν να δημιουργήσουν μια εικονική εταιρεία στη γειτονική χώρα η οποία θα αποτελεί και τον νέο ιδιοκτήτη του οχήματός τους.

Η Βουλγαρία λοιπόν έχει εισέλθει για τα καλά στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ και εκτός των αυτοκινήτων με βουλγάρικες πινακίδες κυκλοφορίας ελέγχονται και όλες οι επιχειρήσεις που έχουν μεταφέρει την έδρα τους στην γειτονική χώρα. Μάλιστα από την ΑΑΔΕ παρασχέθηκαν οδηγίες και πληροφορίες, στις εφορίες, σχετικά με τον έλεγχο επιχειρήσεων ελληνικών συμφερόντων που δραστηριοποιούνται στη Βουλγαρία και παρουσιάζουν ασυνήθιστη επιχειρηματική συμπεριφορά. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η ελληνική φορολογική νομοθεσία προβλέπει ότι όταν η ουσιαστική άσκηση διοίκησης μιας επιχείρησης γίνεται από την Ελλάδα τότε ακόμη και αν εδρεύει στο εξωτερικό θεωρείται ελληνικής φορολογικής έδρας και τα κέρδη της φορολογούνται στην Ελλάδα

Πρόσφατα μάλιστα, κάποιος ιδιοκτήτης πολυτελούς οχήματος ο οποίος είχε αλλάξει παράνομα τις πινακίδες κυκλοφορίας του από Ελληνικές σε Βουλγάρικες καταδικάστηκε και αναγκάστηκε να πληρώσει πρόστιμα πολλών χιλιάδων ευρώ.

Προσοχή: Αλλάζουν όλα στα διόδια! Θα πληρώνετε ανάλογα με τη...

Μεγάλες αλλαγές έρχονται στα διόδια και στον τρόπο με τον οποίο θα πληρώνετε για τη διέλευσή σας!

Γινόμαστε πλέον Ευρώπη με το νέο σύστημα πληρωμής, που είναι κάτι νέο για όλους μας!

Ένα βήμα πιο κοντά στη λειτουργία των ηλεκτρονικών διοδίων, με την αναλογική – χιλιομετρική χρέωση, βρίσκεται η Ελλάδα, ύστερα από την ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου του σχετικού διαγωνισμού.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, προσωρινός διάδοχος του νέου «Ηλεκτρονικού Συστήματος αναλογικής χρέωσης για τα διόδια στους Αυτοδκινητοδρόμους της χώρας» αναδείχθηκε το σχήμα «Ακτωρ-Intrakat-Intrasoft Inl-Autostrade Tech (Ιταλία)».

Οπως τονίζει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών «με τον τρόπο αυτό η προσπάθεια του υπουργείου για την αναβάθμιση της χρήσης του εθνικού οδικού δικτύου με τη χρήση σύγχρονης τεχνολογίας διαχείρισης αποκτά άλλη μία έμπρακτη απόδειξη. Αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας θα είναι η οικονομικότερη και πιο σύγχρονη διαχείριση όλων των πόρων».

Αλλάζουν τα πάντα στα διόδια

Με τη λειτουργία του νέου συστήματος, η διαχείριση των διοδίων του συνόλου των αυτοκινητοδρόμων θα γίνεται ηλεκτρονικά. Σύμφωνα με το υπουργείο, ο χρήστης του οδικού δικτύου δεν θα χρειάζεται να ασχολείται αν η υποδομή που κινείται ανήκει σε διαφορετικές εταιρείες ή το δημόσιο, να σταματά και να καθυστερεί.

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υποστηρίζει επίσης ότι με τη λειτουργία των ηλεκτρονικών διοδίων γίνεται οικονομία κλίμακας και το όφελος αυτής θα περάσει άμεσα στον χρήστη.

Οπως είχε προαναγγείλει σε σχετικό ρεπορτάζ το Economistas, το καινούριο σύστημα θα έχει διττό τρόπο λειτουργίας: Τα οχήματα επαγγελματικής χρήσης θα έχουν εγκατεστημένη μια συσκευή που θα επιτρέπει την παρακολούθηση και καταγραφή της θέσης και της πορείας τους, με τη βοήθεια δορυφόρων.

Παράλληλα, τα οχήματα ιδιωτικής χρήσεως θα παρακολουθούνται με κάμερες και θα αναγνωρίζονται αυτόματα από τις πινακίδες κυκλοφορίας τους κατά την είσοδο και έξοδό τους από το οδικό δίκτυο.

Με εφαρμογή στο κινητό οι πληρωμές στα νέα διόδια

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε περίπτωση αδυναμίας αναγνώρισης πινακίδας κυκλοφορίας ΙΧ, το σύστημα θα επικοινωνεί αυτόματα με τις υπηρεσίες της Τροχαίας προκειμένου να επεμβαίνουν για την αναγνώριση του οχήματος.

Με την εφαρμογή του νέου συστήματος, οι οδηγοί θα πληρώνουν με ειδική κάρτα ή με εφαρμογή στο κινητό τους, κατά την έξοδό τους από τον αυτοκινητόδρομο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, για το νέο σύστημα θα δημιουργηθούν δυο κέντρα διαχείρισης στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, ενώ θα υπάρχουν πύλες διαχείρισης και ελέγχου στις εισόδους και εξόδους των αυτοκινητοδρόμων, στα λιμάνια και στα αεροδρόμια.

Βάσει του σχεδιασμού, τα υφιστάμενα μετωπικά διόδια θα μετατραπούν σε σταθμούς ελέγχουν φορτίων και κυκλοφορίας.