Έκτακτη ανακοίνωση για τα Σούπερ Μάρκετ! Τι αλλάζει από αύριο;

Σας αφορά!

Έκτακτη ανακοίνωση για τα Σούπερ Μάρκετ! Τι αλλάζει από αύριο;

Έκτακτη ανακοίνωση βγήκε για τα Σούπερ Μάρκετ της Ελλάδας, αλλά και του εξωτερικού. Τι αλλάζει από αύριο, μέχρι στιγμής δοκιμαστικά;

Ρομπότ και αυτόματα ταμεία έρχονται και στα ελληνικά σούπερ μάρκετ. Μπορεί να ακούγεται επιστημονική φαντασία, ωστόσο είναι ένα ενδεχόμενο πολύ πιο κοντινό απ’ ό,τι κάποιοι νομίζουν. Καταστήματα χωρίς ταμεία έχει λανσάρει ήδη στις ΗΠΑ η Amazon, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των καταναλωτών, ενώ τη σκυτάλη ετοιμάζεται να παραλάβει η Tescο. Χαλάς πολλά χρήματα στο σούπερ μάρκετ; Αυτά τα 10 tips θα σε σώσουν!

Η κορυφαία αλυσίδα είναι έτοιμη να αρχίσει δοκιμαστικά σε πρώτη φάση στη Βρετανία σε συνεργασία με την Trigo Vision, μια startup από το Ισραήλ. Η ψηφιακή τεχνολογία, μάλιστα, εκτιμάται πως θα μπει ψηλά στην ατζέντα των περισσότερων αλυσίδων, στο πλαίσιο καλύτερης προσέγγισης της νέας γενιάς καταναλωτών.

Τα υφιστάμενα καταστήματα, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΙΕΛΚΑ, Κωνσταντίνο Μαχαίρα, «δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον για το 50% των ατόμων της νέας γενιάς», και άρα οι λιανέμποροι θα πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.

Τονίζει, μάλιστα, πως οι επιχειρήσεις που θα επενδύσουν στο ψηφιακό μετασχηματισμό θα έχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων, λέγοντας πως τα big data θα οδηγήσουν τον κλάδο στην παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών προς τους καταναλωτές. Καταλυτικές αλλαγές, επισημαίνει, θα υπάρξουν και στο μέγεθος των προϊόντων, το οποίο όπως είπε θα μειωθεί για να προσαρμοστεί στις ανάγκες των millennial που θέλουν μεγάλη επαναληπτικότητα

Την αρχή ετοιμάζεται να κάνει η ΑΒ Βασιλόπουλος, η οποία αύριο αναμένεται να παρουσιάσει το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος. Ένα κατάστημα που θα ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, με στόχο την καλύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή.

Ειδικότερα, οι τεχνολογικές καινοτομίες που εισάγονται στο δίκτυο της εταιρείας είναι οι εξής:

Κιόσκια (Ψηφιακά σημεία πληροφοριών) για προσφορές, χρήσιμες πληροφορίες, παιχνίδια, νέα προϊόντα και συνταγές.

Ψηφιακές οθόνες, όπου οι πελάτες θα βλέπουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της εταιρείας.

Μηχανισμός για σειρά προτεραιότητας, με ειδοποίηση στο κινητό για την εξοικονόμηση χρόνου μέσα στο κατάστημα ΑΒ.

Αυτόματα ταμεία για γρήγορη κι εύκολη ολοκλήρωση των καθημερινών αγορών, με μετρητά ή κάρτα.

Pepper, το φιλικό ρομπότ που θα υποδέχεται και θα εξυπηρετεί εκείνους που εμπιστεύονται τα καταστήματά ΑΒ Ελληνικό και AB Μακεδονία.

Πηγή; ethnos.gr

Σκλαβενίτης: O ανατριχιαστικός λόγος που δεν ανοίγουν τα σούπερ μάρκετ τις Κυριακές!

Ο λόγος που δεν ανοίγουν τα σούπερ μάρκετ του Σκλαβενίτη της Κυριακές είναι ανατριχιαστικός και σίγουρα δεν τον γνωρίζετε!

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης είναι από τις λίγες επιχειρήσεις που τις εργάσιμες Κυριακές παραμένει κλειστή.

Ειδικά στον κλάδο σούπερ μάρκετ είναι από τις λίγες επιχειρήσεις που κάνει τέτοια επιλογή «σπάζοντας» στην πράξη το νόμο που έχει καθιερώσει οκτώ εργάσιμες Κυριακές σε όλο το χρόνο.

Η μόνη Κυριακή που λειτουργούν τα καταστήματα Σκλαβενίτης είναι η τελευταία του χρόνου.

Το ερώτημα είναι γιατί η Σκλαβενίτης κάνει αυτή την επιλογή;

Σκλαβενίτης: O ανατριχιαστικός λόγος που δεν ανοίγουν τα σούπερ μάρκετ τις Κυριακές!

Αλλά για να απαντηθεί χρειάζεται κανείς να ανατρέξει στον τρόπο που έχει αποφασίσει να πορευτεί η οικογένεια επιχειρηματικά.

Η επιχείρηση μέσα στην κρίση δεν απέλυσε κανέναν, δεν μείωσε μισθούς, αλλά αντίθετα, άνοιξε κι άλλα υποκαταστήματα και δημιούργησε χιλιάδες θέσεις εργασίας!

Αποκορύφωμα της τακτικής επέκτασης και κυριαρχίας της στην ελληνική αγορά είναι η αίσια ολοκλήρωση του deal με την Μαρινόπουλος και η διάσωση πάνω από 10.000 θέσεων εργασίας.

Οι εργαζόμενοι εκτιμούν την επιχείρηση που έχει σεβαστεί τα βασικά δικαιώματά τους, και το γεγονός ότι δεν απολύει τους παλιούς για να προσλάβει πάρτ τάιμ νέους, με κατώτερους μισθούς, αλλά και το ότι οι περισσότεροι καταφέρνουν να βγουν στη σύνταξη από την εργασία τους στη Σκλαβενίτης0.

Οι άνθρωποι που ηγούνται της εταιρείας είναι προσηλωμένοι σε αυτό που ξέρουν να κάνουν καλά: τη δουλειά τους.

Μία δουλειά που έχει στηριχθεί στο τρίπτυχο (με την συγκεκριμένη σειρά): ικανοποιημένοι εργαζόμενοι, ικανοποιημένοι πελάτες, ικανοποιημένοι προμηθευτές.

Σκλαβενίτης: O ανατριχιαστικός λόγος που δεν ανοίγουν τα σούπερ μάρκετ τις Κυριακές!

Δεν είναι τυχαίο ότι συχνά ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Γεράσιμος Σκλαβενίτης, δηλώνει πως «κινητήρια δύναμη αποτελούν οι διαρκείς προσπάθειες των εργαζομένων μας για την ικανοποίηση των πελατών μας και οι άριστες σχέσεις μας με τους προμηθευτές μας».

Με όλα αυτά, προφανώς, η εργασία την Κυριακή είναι… περιττή!