Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις με τη νεκρή μπαλαρίνα στην Κηφισιά! Είναι θαμμένη κάτω από...

Ανατριχιάζουν τα νέα στοιχεία!

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις με τη νεκρή μπαλαρίνα στην Κηφισιά! Είναι θαμμένη κάτω από...

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις με την νεκρή μπαλαρίνα από την Κηφισιά, καθώς στο πάτωμα ενός ναϊδρίου ιδιωτικής επιχείρησης αναζητούν από χθες οι διωκτικές αρ­χές το πτώμα εύπορης Βολιώτισσας. Σύμφωνα με πληροφορίες είναι θαμμένη εκεί!

Πριν 17 χρόνια, το φθινόπωρο του 2002, η 70χρονη τότε καθηγήτρια μπαλέτου, Μαριάννα – Ενριέττα Κοντούλη εξαφανίσθηκε μυστηριωδώς από την Αμαλιάπολη, όπου ζούσε, ενώ τη Δικαιοσύνη απασχόλησε αρ­γότερα υπόθεση μεταβίβασή περουσιακών της στοιχείων.

Παρουσία εισαγγελέα και ανακριτή Μαγνη­σίας αστυνομικών της Ασφάλειας Βόλου και του Τμήματος Αλμυρού και ανδρών της 8ns ΕΜΑΚ κάτω από μυστικότητα ξεκίνησαν χθες το πρωί οι έρευνες σε ιδιωτικό ελαιουργείο που εδρεύει στην Αμαλιάπολη Αλμυρού, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, η εξαφανισθείσα είναι θαμμένη στο πάτωμα του ναϊδρίου που βρίσκεται στον αύλειο χώρο του ελαιουργείου.

Κοντούλη νεκρή μπαλαρίνα Κηφισιά

Υπενθυμίζουμε πως πρόσφατα βρέθηκε νεκρή κι ακόμη μια κορυφαία μπαλαρίνα!

Η εκσκαφή ξεκίνησε χθες το πρωί με συνερ­γεία να αποξηλώνουν το τσιμεντένιο πάτωμα εσωτερικά του ναού, έρευνα που θα συνεχισθεί και σήμερα ενώ το εξωκκλήσι φυλάσ­σεται πλέον από αστυνομικούς. Των χθεσι­νών ερευνών προΐστανται εισαγγελικές αρχές που ερευνούν επισταμένως την υπόθεση τα τελευταία χρόνια και ειδικότερα μετά την αναφορά για την εξαφάνιση τπς μπαλαρίνας που κατέθεσε το 2008 στην Εισαγγελία Βόλου η ετεροθαλής αδελφή της, ενώ άκαρπες απο­δείχθηκαν οι αναζητήσει μέχρι και το 2010 ακόμη και σε πόλεις του εξωτερικού.

Υπενθυμίζεται πως τον Μάιο του 2018, το Τριμελέ5 Εφετείο Κακουργημάτων Λάρισας επέβαλε καθείρξεις από εφτά έως εννέα ετών στους τρεις από τους έξι κατηγορούμενους που φέρονταν πως εμπλεκόμενοι σε «περίερ­γες» μεταβιβάσεις 6 ακινήτων, συνολικής έκτασης 100 στρεμμάτων της Mαριάννας – Ενριέττας Κοντούλη, καθώς περιουσιακά στοιχεία της εξαφανισθείσας φέρεται να είχαν περάσει με πλαστά πληρεξούσια στην κατοχή άλλων προσώπων και σε χρονική περίοδο, μεταγενέστερη της εξαφάνισής.

Μπαλαρίνα νεκρή Κηφισιά

Αναλυτικότερα, το Τριμελές Εφετείο Κακουρ­γημάτων Λάρισας καταδίκασε με κάθειρξη εννέα ετών κατηγορούμενο επιχειρηματία, κρίνοντάς τον τον ένοχο για απάτη και ηθική αυ­τουργία σε πλαστογραφία, ενώ απαλλάχθη­κε από τις κατηγορίες της απάτης σε βάρος του δημοσίου και από δύο υπεξαιρέσεις.

Σε κάθειρξη εφτά ετών για απάτη και ηθική αυτουργία σε πλαστογραφία καταδικάσθηκε και δεύτερος κατηγορούμενος επιχειρηματίας ο oποίος κρίθηκε αθώος για την κατη­γορία της απάτης σε βάρος του δημοσίου. Ένοχος κρίθηκε τέλος και γιατρός με κάθειρ­ξη εφτά ετών για τις ίδιες κατηγορίες, ενώ αθώοι κρίθηκαν οι άλλοι τρεις κατηγορού­μενοι, ένας δικηγόρος, ένας έμπορος και μία μεσίτρια. Οι τρεις κατηγορούμενοι άσκησαν έφεση και αφέθηκαν ελεύθεροι, ενώ η υπό­θεση θα εκδικασθεί εν καιρώ και σε δεύτερο βαθμό, στο Πενταμελές Εφετείο Λάρισας. Σύμφωνα με εκτιμήσεις η 70χρονη φέρεται να είχε μεγάλη περιουσία στη Μιτζέλα -όπως είναι γνωστή η Αμαλιάπολη- το παραθαλάσσιο χωριό του Παγασητικού κόλπου.

Οι χθεσινές έρευνες στο πάτωμα του ναϊδρίου, σύμφωνα με πληροφορίες από την «Εφημερίδα Ελευθερία» δεν είχαν αποτελέσματα σε ό,τι αφορά στον εντοπισμό ανθρώπινων οστών, οπότε με ιδιαί­τερο ενδιαφέρον αναμένεται σήμερα η συ­νέχιση των ερευνών, επίσης στο πάτωμα τη μικρής εκκλησίας.

Πηγή: Athensmagazine.gr

Το θλιβερό τέλος της «μαμάς» του ελληνικού κινηματογράφου που ήταν μπαλαρίνα! Έφυγε μόνη και ξεχασμένη από όλους!

Η κακιά πεθερά της εθνικής μας κινηματογραφίας που καμιά δεν ήταν καλή για τον γιόκα της, στον οποίο έκαμνε κιοφτέδες και χαλβά και τον συμβούλευε να μην πηγαίνει στα βαθιά, μόνο συστάσεις δεν χρειάζεται.

To απολαυστικότερο δίδυμο μητέρας-γιου του ελληνικού κινηματογράφου, Μαίρη Μεταξά και Κώστας Βουτσάς δηλαδή, το λατρέψαμε σε τόσες και τόσες ταινίες και το θυμόμαστε διαχρονικά στη «Νύχτα Γάμου», όπου η Μεταξά υποδύεται την κωνσταντινουπολίτισσα μάνα με κωμικοτραγικά αποτελέσματα.

Μια από τις πραγματικά μεγάλες καρατερίστες του σελιλόιντ, η υπερπροστατευτική και συχνά τσαούσα Μεταξά ήταν μια ταλαντούχα και εργατική ηθοποιός που έκανε αργά αλλά σταθερά βήματα στο ελληνικό θέατρο, πριν την ανακαλύψει όψιμα ο κινηματογράφος και την περιλάβει στο καστ των αξέχαστων παραγωγών του.

Η μπαλαρίνα Μαίρη Μεταξά ξεκίνησε την καριέρα της ήδη από το 1928, κατόπιν έγινε περιζήτητη στο ελληνικό σανίδι και κατέληξε να παίξει σε μερικές ταινίες όντας πια μεγάλη ηλικιακά. Το ντεμπούτο της έλαβε εξάλλου χώρα το 1958 στην «Κυρά μας τη μαμή», όπου ως απελπισμένη χωριάτισσα φέρνει το μωρό της να το κάνει καλά η μαμή Βασιλειάδου και αφήνει άπαντες με το στόμα ανοιχτό!

Κι έτσι θα χαρίσει απλόχερα γέλιο στον εμπορικό μας κινηματογράφο για πολλά ακόμα χρόνια, μέχρι το 1980 δηλαδή, με την πληθωρική της παρουσία και τους χαρακτηριστικούς κραυγαλέους δεύτερους ρόλους της.

Παρά το γεγονός ότι κινηματογραφικά δεν έγινε ποτέ ιδιαιτέρως γνωστή, είχε καντάρια ταλέντου και υποκριτικής δεξιότητας και αυτό ήταν σαφές στους πάντες. Η παντοτινή μητέρα του Βουτσά εντός οθόνης δεν είχε μάλιστα δικά της παιδιά στην πραγματική ζωή, αν και αυτό μόνο ρόλο δεν έπαιξε στην πορεία της ως κινηματογραφική μάνα.

Παρά το γεγονός ότι ο Δαλιανίδης την ανακάλυψε αργά, η Μεταξά πρόλαβε να παίξει σε 17 ταινίες της Φίνος Φιλμ και στις 7 από αυτές ήταν η υπερπροστατευτική μάνα του Βουτσά!

Στα 40 φιλμ που άφησε κληρονομιά στο ελληνικό κοινό, είναι πρόδηλο πως πρόκειται για μια σπουδαία ηθοποιό που τυποποιήθηκε για τις ανάγκες του εμπορικού κινηματογράφου, μιας και η πορεία της στο θέατρο ήταν πάντα μια άλλη ιστορία…

Πρώτα χρόνια

mmamitimmetaxxaasx2

Η Μαίρη Μεταξά γεννιέται το 1910 (ή 1912) στη Βόρεια Θράκη (Ανατολική Ρωμυλία τότε) μέσα σε μεγαλοαστική οικογένεια της περιοχής. Τα παιδικά της χρόνια ήταν άνετα και η μικρή έλαβε πολύ καλή μόρφωση, αν και είχε αποφασίσει πως ήθελε να ασχοληθεί με το μπαλέτο και το θέαμα.

mmamitimmetaxxaasx3

Την ξαναβρίσκουμε το 1928 να χορεύει ως μπαλαρίνα σε οπερέτες και να γίνεται σταθερή αναφορά του μουσικού θεάτρου της εποχής.

Αργότερα μεταπήδησε στο σανίδι και μετατράπηκε σε μια από τις πιο περιζήτητες ηθοποιούς της γενιάς της, παίρνοντας μέρος σε πλήθος θεατρικών παραστάσεων, συνήθως κωμωδίες…