Ευχάριστη ανακοίνωση για τα Lidl - Χαμόγελα για τους καταναλωτές

Σας αφορά όλους

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Ευχάριστη ανακοίνωση για τα Lidl - Χαμόγελα για τους καταναλωτές

Χαμόγελα σε όλους τους καταναλωτές των σούπερ μάρκετ Lidl μοιράζει αυτή η νέα ευχάριστη ανακοίνωση που αναφέρει πως για 3η συνεχή φορά η Lidl Ελλάς αποτελεί μια από τις πρώτες 20 επιχειρήσεις, οι οποίες αξιολογήθηκαν από το Sustainability Performance Directory και εντάσσονται στην ομάδα των ΤHE MOST SUSTAINABLE COMPANIES ΙΝ GREECE για το έτος 2020.

Το Sustainability Performance Directory έχει ως στόχο τη δημιουργία του Χάρτη της Βιώσιμης Ανάπτυξης και της Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, ώστε να καταστεί σημείο αναφοράς όλων των επιχειρήσεων που αναπτύσσουν πολιτικές, πρωτοβουλίες, δράσεις και συστήματα, τα οποία συμβάλλουν στη δημιουργία μιας Βιώσιμης Οικονομίας – Κοινωνίας.

Οι εταιρίες που παρουσιάζονται από το QualityNet Foundation, τον εξειδικευμένο Οργανισμό σε Θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης, ως ΤHE MOST SUSTAINABLE COMPANIES ΙΝ GREECE, μπορούν να λειτουργήσουν ως παραδείγματα βέλτιστης επιχειρηματικής πρακτικής και να παίξουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου που συνδέεται άμεσα με την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων και την προσέλκυση επενδύσεων, εκπαιδεύοντας όλη την αλυσίδα αξίας τους. Ρίξτε μια ματιά, επίσης, και σε αυτό: Lidl - ανακοίνωση: Χάρισε προϊόντα αξίας 20.000 ευρώ σε αυτούς του 6 δήμους!

«Στη Lidl Ελλάς η έννοια της βιώσιμης ανάπτυξης είναι συνυφασμένη με την εταιρική μας κουλτούρα και διατρέχει όλες τις ενέργειές μας, λειτουργώντας ως γραμμικό σύστημα ολικής ευθύνης. Είναι ταυτόχρονα και ένα δίκτυο αλληλεπίδρασης, με κάθετους άξονες επιρροής, που εμπνέει και καθοδηγεί τα ενδιαφερόμενα μέρη μας», δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου - Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Ελλάς.

Η ένταξη της Lidl Ελλάς στις ΤHE MOST SUSTAINABLE COMPANIES ΙΝ GREECE για 3η συνεχή φορά αποτελεί σημαντικό επίτευγμα και έμπρακτη απόδειξη πως για τη Lidl Ελλάς η βιώσιμη ανάπτυξη και η διαρκής επιδίωξη του «καλώς επιχειρείν» αποτελούν στρατηγικό προσανατολισμό και δέσμευση.

Για την εταιρία μία πιο βιώσιμη Lidl Ελλάς, σημαίνει μία πιο βιώσιμη Ελλάδα. Και αυτό παρουσιάζεται αναλυτικά και με διαφανή τρόπο στη δεύτερη κατά σειρά Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης που εξέδωσε η εταιρία για τα οικονομικά έτη 2017-2018. Εκεί διατυπώνονται, ανάμεσα σε άλλα, οι σαφείς στόχοι της εταιρίας για υπεύθυνα προϊόντα, παρουσιάζονται τα στοιχεία του πρώτου απολογισμού κλιματικού αποτυπώματος και αποτυπώνεται η συμβολή της στην απασχόληση.

Η έκθεση συντάχθηκε σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο «GRI Standards» σε επίπεδο κάλυψης «Core», λαμβάνοντας την αντίστοιχη πιστοποίηση, και είναι πλήρως εναρμονισμένη με την Ατζέντα 2030 για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και τους σχετικούς με αυτήν 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.

Βέβαια, πριν από λίγο καιρό τα καταστήματα εξέδωσαν μια έκτακτη ανακοίνωση θέλοντας να ενημερώσουν τους καταναλωτές τους, για να μην πέσουν θύμα απάτης:

Ανακοίνωση από τα Lidl - Μεγάλη προσοχή! Αφορά όλους τους καταναλωτές!

Σε μια ανακοίνωση προς όλους τους καταναλωτές της προέβη η ομάδα των σούπερ μάρκετ Lidl θέλοντας να επιστήσει την προσοχή τους ώστε να μην πέσουν στην παγίδα που κάποιοι έχουν ετοιμάσει χρησιμοποιώντας το όνομά τους.

Η ανακοίνωση των Lidl προς όλους τους καταναλωτές

Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η Lidl δεν διοργανώνει τους παρακάτω διαγωνισμούς.Πρόκειται για κακόβουλο λογισμικό για το οποίο διαμαρτυρήθηκαν καταναλωτές.Η Lidl διατηρεί το δικαιώμα να προβεί σε κάθε νόμιμη ενέργεια για την προάσπιση των νόμιμων δικαιωμάτων της.

Lidl ανακοίνωση για καταναλωτές

TAGS