Αν είστε πελάτης των Lidl πρέπει να διαβάσετε αυτή την ανακοίνωση - Αφορά την υγεία σας

Θέλουν το καλό σας

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Αν είστε πελάτης των Lidl πρέπει να διαβάσετε αυτή την ανακοίνωση - Αφορά την υγεία σας

Τα καταστήματα Lidl όντας συνεχώς στο πλευρό των καταναλωτών του εξέδωσαν ανακοίνωση για την υγεία αυτών όσον αφορά τον Covid - 19.

Η ανακοίνωση των Lidl για τους καταναλωτές του

Για τη Lidl Ελλάς η υγεία και η ασφάλεια των πελατών και των εργαζομένων της συνιστά απόλυτη προτεραιότητα.

Για αυτό και ενισχύει τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στα καταστήματά της για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού Covid-19, με την πρωτοβουλία τοποθέτησης επιπλέον σταθμών αντισηψίας χεριών στους χώρους των καταστημάτων και ειδικών προστατευτικών διαχωριστικών από πλεξιγκλάς στα ταμεία. Με την τοποθέτησή τους μειώνεται σημαντικά ο κίνδυνος μετάδοσης του κορωνοϊού Covid-19, τόσο για τον εργαζόμενο όσο και τον πελάτη που εξυπηρετείται στο ταμείο.

Παράλληλα η Lidl Ελλάς προχωρά στην εγκατάσταση αυτόματης αναγγελίας από τα μεγάφωνα των καταστημάτων ανά 10 λεπτά, που υπενθυμίζει στους πελάτες να τηρούν την απόσταση των 2 μέτρων για τη δική τους ασφάλεια καθ' όλη τη διάρκεια των αγορών τους και κατά την αναμονή στο ταμείο.

Δείτε εδώ τις προσφορές που έρχονται από την Παρασκευή 5/6

Η εφαρμογή των παραπάνω πρόσθετων μέτρων έχει ήδη ξεκινήσει και αναμένεται να ολοκληρωθεί σταδιακά σε όλο το δίκτυο καταστημάτων της Lidl Ελλάς.

Σε πλήρη συμμόρφωση με τις νομοθετικού χαρακτήρα οδηγίες οι εργαζόμενοι στα 225 καταστήματα λαμβάνουν ατομικά μέτρα προστασίας ενώ εφαρμόζεται η αναλογία του ενός ατόμου ανά 15τ.μ. μεταξύ τους.

Με αποφασιστικότητα και υπευθυνότητα η Lidl Ελλάς προχωρά διαρκώς σε νέες πρωτοβουλίες και πρόσθετα μέτρα για την προάσπιση της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων και των πελατών της.

Ευχάριστη ανακοίνωση για τα Lidl - Χαμόγελα για τους καταναλωτές

Lidl ανακοίνωση

Χαμόγελα σε όλους τους καταναλωτές των σούπερ μάρκετ Lidl μοιράζει αυτή η νέα ευχάριστη ανακοίνωση που αναφέρει πως για 3η συνεχή φορά η Lidl Ελλάς αποτελεί μια από τις πρώτες 20 επιχειρήσεις, οι οποίες αξιολογήθηκαν από το Sustainability Performance Directory και εντάσσονται στην ομάδα των ΤHE MOST SUSTAINABLE COMPANIES ΙΝ GREECE για το έτος 2020.

Το Sustainability Performance Directory έχει ως στόχο τη δημιουργία του Χάρτη της Βιώσιμης Ανάπτυξης και της Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, ώστε να καταστεί σημείο αναφοράς όλων των επιχειρήσεων που αναπτύσσουν πολιτικές, πρωτοβουλίες, δράσεις και συστήματα, τα οποία συμβάλλουν στη δημιουργία μιας Βιώσιμης Οικονομίας – Κοινωνίας.

Οι εταιρίες που παρουσιάζονται από το QualityNet Foundation, τον εξειδικευμένο Οργανισμό σε Θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης, ως ΤHE MOST SUSTAINABLE COMPANIES ΙΝ GREECE, μπορούν να λειτουργήσουν ως παραδείγματα βέλτιστης επιχειρηματικής πρακτικής και να παίξουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου που συνδέεται άμεσα με την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων και την προσέλκυση επενδύσεων, εκπαιδεύοντας όλη την αλυσίδα αξίας τους. Ρίξτε μια ματιά, επίσης, και σε αυτό: Lidl - ανακοίνωση: Χάρισε προϊόντα αξίας 20.000 ευρώ σε αυτούς του 6 δήμους!

«Στη Lidl Ελλάς η έννοια της βιώσιμης ανάπτυξης είναι συνυφασμένη με την εταιρική μας κουλτούρα και διατρέχει όλες τις ενέργειές μας, λειτουργώντας ως γραμμικό σύστημα ολικής ευθύνης. Είναι ταυτόχρονα και ένα δίκτυο αλληλεπίδρασης, με κάθετους άξονες επιρροής, που εμπνέει και καθοδηγεί τα ενδιαφερόμενα μέρη μας», δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου - Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Ελλάς.

Η ένταξη της Lidl Ελλάς στις ΤHE MOST SUSTAINABLE COMPANIES ΙΝ GREECE για 3η συνεχή φορά αποτελεί σημαντικό επίτευγμα και έμπρακτη απόδειξη πως για τη Lidl Ελλάς η βιώσιμη ανάπτυξη και η διαρκής επιδίωξη του «καλώς επιχειρείν» αποτελούν στρατηγικό προσανατολισμό και δέσμευση.

Για την εταιρία μία πιο βιώσιμη Lidl Ελλάς, σημαίνει μία πιο βιώσιμη Ελλάδα. Και αυτό παρουσιάζεται αναλυτικά και με διαφανή τρόπο στη δεύτερη κατά σειρά Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης που εξέδωσε η εταιρία για τα οικονομικά έτη 2017-2018. Εκεί διατυπώνονται, ανάμεσα σε άλλα, οι σαφείς στόχοι της εταιρίας για υπεύθυνα προϊόντα, παρουσιάζονται τα στοιχεία του πρώτου απολογισμού κλιματικού αποτυπώματος και αποτυπώνεται η συμβολή της στην απασχόληση.

Η έκθεση συντάχθηκε σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο «GRI Standards» σε επίπεδο κάλυψης «Core», λαμβάνοντας την αντίστοιχη πιστοποίηση, και είναι πλήρως εναρμονισμένη με την Ατζέντα 2030 για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και τους σχετικούς με αυτήν 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.

Βέβαια, πριν από λίγο καιρό τα καταστήματα εξέδωσαν μια έκτακτη ανακοίνωση θέλοντας να ενημερώσουν τους καταναλωτές τους, για να μην πέσουν θύμα απάτης:

TAGS