Προσοχή στα ταμεία των Lidl - Πώς μπορούν να σας χρεώσουν παραπάνω! Ντοκουμέντο...

Καταγγελία από πελάτη!

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Προσοχή στα ταμεία των Lidl - Πώς μπορούν να σας χρεώσουν παραπάνω! Ντοκουμέντο...

Μια απίστευτη καταγγελία δημοσιεύθηκε όσον αφορά τα ταμεία των σούπερ μάρκετ Lidl και τις χρεώσεις που κάνουν! Υπάρχει απόδειξη - ντοκουμέντο...

Η καταγγελία για τα ταμεία των Lidl

Το παρακάτω κείμενο, όπως ακριβώς διατυπώθηκε στο fimes.gr

Αν σου συμβεί μια φορά, λες “έτυχε”. Αν σου συμβεί δεύτερη, ψυλιάζεσαι ότι κάτι τρέχει. Αν σου συμβεί και τρίτη, σιγουρεύεσαι οτι κάτι δεν πάει καλά.

Σε μένα συνέβη τρίτη φορά, σήμερα το μεσημέρι. Είμαι στο LIDL Μελισσίων, τοποθετώ τα πράγματά μου στη κινητή πλατφόρμα και η ταμίας τα χτυπά ένα ένα και εγώ τα βάζω στο καρότσι. Εχω προμηθευτεί λαχανικά κυρίως και φρούτα.
-110.08 ευρώ μου λέει η ταμίας. Σαστίζω για λίγο, κοιτάζω μια το καρότσι, μια την ταμία. Είμαι απίστευτα καλή στο να γνωρίζω πόσο πάνω κάτω είναι το σύνολο των αγορών μου και σήμερα τις είχα υπολογίσει κάπου ανάμεσα στα 50-60 ευρώ.
-Κάτι δεν πάει καλά , λέω στην ταμία που απλά περιμένει να εισπράξει. Ελέγξτε παρακαλώ τον λογαριασμό.

Δεν το έκανε με ευχαρίστηση, αλλά αναγκάστηκε να το κάνει.

– Εγινε λάθος από την ταμειακή, μου λέει. “Δώστε μου ξανά τα μανιτάρια γιατί τα χτύπησε σαν πράσα….”. Την κοιτάζω, την ξανακοιτάζω…. κάτι προσθέτει, κάτι αφαιρεί… -55,08 ευρώ μου λέει.

“Δεν κατάλαβα” της λέω, “χτύπησε αντί για μανιτάρια, πράσα και χρέωσε ακριβώς τα διπλά, 55 ευρώ παραπάνω; Πως γίνεται αυτό; Χρυσά πράσα πήρα;” Δεν μπορεί να μου εξηγήσει, δεν έχει κάτι να μου εξηγήσει. Θέλει απλά να τελειώνουμε. Αλλά εγώ τα έχω πάρει…

“Την άλλη φορά θα έφευγα από το ταμείο σας με 120 ευρώ καπέλο στον λογαριασμό μου γιατί η μηχανή σας χρέωσε μανιτάρια που έκαναν 1,20 …. 120 ευρώ- εκατό φορές παραπάνω! Και αν δεν επέμενα να ελεγχθει ο λογαριασμός, θα με είχατε κατακλέψει. Και μία ακόμη φορά, μου χρεώσατε 4 συσκευασίες μπισκότα … για 40 – διαφορά γύρω στα 40 ευρώ. Πως γίνεται και οι μηχανές σας κάνουν πάντα λάθος σε βάρος του πελάτη και ανεβάζουν, διπλασιάζουν ή και πολλαπλασιάζουν τις τιμές και όχι σε βάρος του καταστήματος, να τις μειώνουν; ” Οσο απάντησε σε σας, απάντησε και σε μένα.

Ανοψοκοκκίνησε και είπε ένα συγνώμη μέσα από τα δόντια της. Σαν να έλεγε το κλασικό “ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο”. Εφυγα με τα νεύρα πάνω από το κεφάλι και την απόλυτη βεβαιότητα ότι πολύ συχνά, όταν το καρότσι είναι γεμάτο, κάτι δεν πάει καλά με τις ταμειακές του LIDL. Και σίγουρα, δεν φταίνε οι μηχανές!

Να προσέχετε λοιπόν τις αγορές σας! Και να κοιτάτε ένα ένα τα πράγματά σας, την ώρα που τα χτυπάνε στην ταμειακή…

Υ.Γ Ψωνίζω σπάνια στα Lidl- και πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Αλλά είναι βέβαιο ότι σήμερα ήταν η τελευταία φορά.

Lidl απόδειξη καταγγελίες

Διαβάστε εδώ και μια καταγγελία που έγινε για τα lidl όσον αφορά τα παγωτά τους!

Πελάτες των Lidl προσοχή - Το συγκεκριμένο ανακοινωθέν αφορά τα χρήματά σας

Με ένα ανακοινωθέν στην επίσημη σελίδα των Lidl, lidl-hellas.gr, η εταιρεία έκανε γνωστές τις προϋποθέσεις για το πως οι πελάτες της έχουν το δικαίωμα της επιστροφής χρημάτων.

Σε όλα τα καταστήματα Lidl μπορείτε εύκολα να κάνετε τις αγορές σας χρησιμοποιώντας τις κάρτες VISA, VISA Electron, Maestro, MasterCard, American Express, Edenred και Κάρτα Αλληλεγγύης.

Εντός τριών μηνών από την ημερομηνία αγοράς, μπορείτε επιδεικνύοντας την απόδειξη αγοράς και με την πλήρη συσκευασία να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων σας για προϊόντα που αγοράσατε από τα καταστήματά μας. Μετά το πέρας του τριμήνου διατηρείτε τα δικαιώματα που σας παρέχει η εγγύηση του προϊόντος. * Δε γίνονται δεκτές οι επιστροφές σε εσώρουχα, μαγιό και εποχιακά είδη.

Να υπενθυμίσουμε πως μόλις την Τρίτη 13.10 έγινε ανάκληση προϊόντος πασίγνωστου μελιού των Lidl! Δείτε όλες τις λεπτομέρειες εδώ.

TAGS