Παρασκευή, 04 Δεκεμβρίου 2020 | Όροι χρήσης | Επικοινωνία

Έκτακτο παράρτημα στα Lidl - Αφορά όλους του καταναλωτές

Μεγάλη προσοχή!

Έκτακτο παράρτημα στα Lidl - Αφορά όλους του καταναλωτές
Ενημέρωση 24.10.2020 07:41
Από Youweekly Team

Μετά τα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν από την κυβέρνηση για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού, τα Lidl εξέδωσαν ένα ακόμα έκτακτο παράρτημα για τις συνθήκες υγιεινής των καταστημάτων, το οποίο σε κάθε περίπτωση, αφορά όλους τους καταναλωτές.

Η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων θέλησε να ενημερώσει όλους τους πελάτες της για τους κανόνες που ισχύουν εντός των καταστημάτων προκειμένου να αποφευχθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η μετάδοση του ιού.

Μεταξύ άλλων τα μέτρα αφορούν τον τρόπο πληρωμής, τις αποστάσεις καθώς και την προτεραιότητα που θα πρέπει να δίνεται σε ευπαθείς ομάδες και άτομα άνω των 65 ετών. Δείτε εδώ και την απάτη που γίνεται στα Lidl με τις προσφορές.

Αυτό είναι το έκτακτο παράρτημα από τα Lidl που αφορά όλους τους καταναλωτές

Αγαπητοί πελάτες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα ισχύοντα μέτρα προστασίας και υγιεινής σε όλα μας τα καταστήματα. #lidlhellas #staysafe

Lidl ανακοίνωση κορωνοϊός

Προσοχή στα ταμεία των Lidl - Πώς μπορούν να σας χρεώσουν παραπάνω! Ντοκουμέντο...

Το παρακάτω κείμενο, όπως ακριβώς διατυπώθηκε στο fimes.gr

Αν σου συμβεί μια φορά, λες “έτυχε”. Αν σου συμβεί δεύτερη, ψυλιάζεσαι ότι κάτι τρέχει. Αν σου συμβεί και τρίτη, σιγουρεύεσαι οτι κάτι δεν πάει καλά.

Σε μένα συνέβη τρίτη φορά, σήμερα το μεσημέρι. Είμαι στο LIDL Μελισσίων, τοποθετώ τα πράγματά μου στη κινητή πλατφόρμα και η ταμίας τα χτυπά ένα ένα και εγώ τα βάζω στο καρότσι. Εχω προμηθευτεί λαχανικά κυρίως και φρούτα.
-110.08 ευρώ μου λέει η ταμίας. Σαστίζω για λίγο, κοιτάζω μια το καρότσι, μια την ταμία. Είμαι απίστευτα καλή στο να γνωρίζω πόσο πάνω κάτω είναι το σύνολο των αγορών μου και σήμερα τις είχα υπολογίσει κάπου ανάμεσα στα 50-60 ευρώ.
-Κάτι δεν πάει καλά , λέω στην ταμία που απλά περιμένει να εισπράξει. Ελέγξτε παρακαλώ τον λογαριασμό.

Δεν το έκανε με ευχαρίστηση, αλλά αναγκάστηκε να το κάνει.

– Εγινε λάθος από την ταμειακή, μου λέει. “Δώστε μου ξανά τα μανιτάρια γιατί τα χτύπησε σαν πράσα….”. Την κοιτάζω, την ξανακοιτάζω…. κάτι προσθέτει, κάτι αφαιρεί… -55,08 ευρώ μου λέει.

“Δεν κατάλαβα” της λέω, “χτύπησε αντί για μανιτάρια, πράσα και χρέωσε ακριβώς τα διπλά, 55 ευρώ παραπάνω; Πως γίνεται αυτό; Χρυσά πράσα πήρα;” Δεν μπορεί να μου εξηγήσει, δεν έχει κάτι να μου εξηγήσει. Θέλει απλά να τελειώνουμε. Αλλά εγώ τα έχω πάρει…

“Την άλλη φορά θα έφευγα από το ταμείο σας με 120 ευρώ καπέλο στον λογαριασμό μου γιατί η μηχανή σας χρέωσε μανιτάρια που έκαναν 1,20 …. 120 ευρώ- εκατό φορές παραπάνω! Και αν δεν επέμενα να ελεγχθει ο λογαριασμός, θα με είχατε κατακλέψει. Και μία ακόμη φορά, μου χρεώσατε 4 συσκευασίες μπισκότα … για 40 – διαφορά γύρω στα 40 ευρώ. Πως γίνεται και οι μηχανές σας κάνουν πάντα λάθος σε βάρος του πελάτη και ανεβάζουν, διπλασιάζουν ή και πολλαπλασιάζουν τις τιμές και όχι σε βάρος του καταστήματος, να τις μειώνουν; ” Οσο απάντησε σε σας, απάντησε και σε μένα.

Ανοψοκοκκίνησε και είπε ένα συγνώμη μέσα από τα δόντια της. Σαν να έλεγε το κλασικό “ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο”. Εφυγα με τα νεύρα πάνω από το κεφάλι και την απόλυτη βεβαιότητα ότι πολύ συχνά, όταν το καρότσι είναι γεμάτο, κάτι δεν πάει καλά με τις ταμειακές του LIDL. Και σίγουρα, δεν φταίνε οι μηχανές!

Να προσέχετε λοιπόν τις αγορές σας! Και να κοιτάτε ένα ένα τα πράγματά σας, την ώρα που τα χτυπάνε στην ταμειακή…

Υ.Γ Ψωνίζω σπάνια στα Lidl- και πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Αλλά είναι βέβαιο ότι σήμερα ήταν η τελευταία φορά.

Lidl απόδειξη καταγγελίες

Διαβάστε εδώ και μια καταγγελία που έγινε για τα lidl όσον αφορά τα παγωτά τους!

Δείτε επίσης στο Υouweekly.gr:

Ανακοινωθέν από τα Lidl - Αφορά όλους τους πελάτες

Προσοχή - Αν ψωνίζετε ψάρια από τα Lidl δείτε αυτό το βίντεο!

TAGS
Share