Νέα συνεργασία του ΑΒ Βασιλόπουλος - Κορυφαία επιλογή για το lockdown που έρχεται

Αφορά μόνο Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Νέα συνεργασία του ΑΒ Βασιλόπουλος - Κορυφαία επιλογή για το lockdown που έρχεται

Η νέα υπηρεσία του delivery.gr με την ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκίνησε ήδη σε Αθήνα – Θεσσαλονίκη και σταδιακά επεκτείνεται σε περισσότερα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος σε όλη την Ελλάδα. Είναι ότι πρέπει για τις ημέρες του lockdown!

Η ΑΒ Βασιλόπουλος σε 2 ώρες στο σπίτι σας, αποκλειστικά στο app: delivery.gr Το νέο, ανανεωμένο delivery.gr, ανακοίνωσε ότι εγκαινιάζει μια δυνατή συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τα ψώνια της ΑΒ Βασιλόπουλος έρχονται μέσα σε δύο ώρες στο σπίτι μας με έναν από τους δεκάδες διανομείς του delivery.gr.

Οι παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν σε πάνω από 2.500 κωδικούς, με 25€ ελάχιστη παραγγελία, με παράδοση εντός δυο ωρών. Η εταιρία ανακοίνωσε ότι θα υπάρχουν και εβδομαδιαίες προσφορές της αλυσίδας μέσα από το delivery.gr.

Η νέα υπηρεσία του delivery.gr με την ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκίνησε ήδη σε Αθήνα – Θεσσαλονίκη και σταδιακά επεκτείνεται σε περισσότερα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος σε όλη την Ελλάδα.

Δείτε εδώ και τις προσφορές που έβαλαν τα καταστήματα Μασούτης λόγω lockdown!

Ταρακουνήθηκε η αγορά - Η μεγάλη αλλαγή στα ΑΒ Βασιλόπουλος

Τα ΑΒ Βασιλόπουλος είναι πάντα κοντά στους πελάτες τους και η αλλαγή που φέρνουν είναι σίγουρα ένα γερό ταρακούνημα για την αγορά!

Είναι χαρακτηριστική, μάλιστα, η παραδοχή του επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος, Βασίλη Σταύρου στο πλαίσιο του 31ου συνέδριου ηγεσίας της ΕΑΣΕ πως παρ’ ότι αρχίζουν να διαμορφώνονται κάποιες αγοραστικές τάσεις, ωστόσο αδυνατούν προσδιορίσουν με ακρίβεια ποια θα είναι η επόμενη μέρα. «Δεν ξέρουμε ποια θα είναι η επόμενη μέρα, πρέπει να πάμε ανιχνεύοντας…», σημείωσε, με μια προηγούμενη έκτακτη ανακοίνωση να φέρνει αναστάτωση.

Ο διοικητικός ηγέτης της ΑΒ αναφέρθηκε σε μια σειρά σημαντικών αλλαγών που έχουν συντελεστεί τους τελευταίους μήνες ως αποτέλεσμα του Covid-19 και έχουν δημιουργήσει ένα νέο τοπίο στην αγορά των σούπερ μάρκετ. Ειδική μνεία έκανε στην έξαρση των ηλεκτρονικών πωλήσεων, οι οποίες πλέον καταλαμβάνουν σταθερά στον χώρο των σούπερ μάρκετ πάνω από το 2% από 0,5% πριν τον κορονοϊό, στην «αναγέννηση» των μεγάλων καταστημάτων, αλλά και στην αύξηση της κατανάλωσης τροφίμων στο σπίτι.

Για τον κ. Σταύρου, η αγορά των σούπερ μάρκετ «έχει αδιαμφισβήτητα περάσει στην εποχή του omnichanel», όπου οι καταναλωτές πραγματοποιούν αγορές από το φυσικό αλλά και το ηλεκτρονικό κατάστημα, σημειώνοντας ωστόσο πως ο ρόλος του φυσικού καταστήματα θα διαφοροποιηθεί. Υπογράμμισε πως διανύουμε μια περίοδο όπου δεν υπάρχει πλέον πιστότητα των καταναλωτών (loyalty), αντίθετα «είμαστε σε μια εποχή no loyalty», με τους καταναλωτές να δοκιμάζουν διαφορετικά πράγματα ενώ στάθηκε στη σημασία που παίζει η καινοτομία για ένα brand. «Δεν νοείται brand, το οποίο δεν βλέπει το μέλλον με την καινοτομία ενσωματωμένη στις δραστηριότητές της», είπε χαρακτηριστικά.

Διαβάστε εδώ ποιο προϊόν των ΑΒ Βασιλόπουλος κρίθηκε ακατάλληλο!

Η μεγάλη αλλαγή στα ΑΒ Βασιλόπουλος

Ο κ. Σταύρου, ο οποίος ηγείται της δεύτερης μεγαλύτερης αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην χώρα με δίκτυο πάνω από 500 καταστήματα και περίπου 15.000 εργαζόμενους στάθηκε ιδιαίτερα στη αυξανόμενη τάση των καταναλωτών να αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες ειδικά προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους. Την χαρακτήρισε μάλιστα «ως την μεγάλη αλλαγή που βλέπουμε να έρχεται», λέγοντας πως οι καταναλωτές δεν ψάχνουν πλέον για κάτι μαζικό.

«Έχουμε μπει», είπε «στην εποχή όπου οι προσωποποιημένες κατευθυνόμενες ενέργειες αποτελούν όλο και περισσότερο το ζητούμενο από την επόμενη αλλά και την υπάρχουσα γενιά πελατών», για να προσθέσει πως η εξειδίκευση των ενεργειών, το «personalization» θα βρεθεί στο επίκεντρο.

Προκειμένου να διαχειριστεί καλύτερα τις προκλήσεις της νέας εποχής, η ΑΒ προσδιόρισε έξι περιοχές, στις οποίες επικεντρώνει τις προσπάθειές της. Πρόκειται για το brand purpose, την εστίαση στον πελάτη, την υποστήριξη όλων των καναλιών πώλησης, την στήριξη της κοινωνίας, τη συνέχιση των στοχευμένων επενδύσεων και την καινοτομία.

Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στον πελάτη, τα αγοραστικά κριτήρια του οποίου έχουν αλλάξει σημαντικά. Σύμφωνα με τον κ. Σταύρου, η ΑΒ συνεχίζει κανονικά το επενδυτικό της πλάνο και εστιάζει στο «customer value» ενώ περιλαμβάνει και την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων, την ψηφιοποίηση και την εφοδιαστική αλυσίδα.