Ανακοίνωση - «βόμβα» από τα ΑΒ Βασιλόπουλος

Η είδηση που κάνει τον γύρο του διαδικτύου

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Ανακοίνωση - «βόμβα» από τα ΑΒ Βασιλόπουλος

Σαν "βόμβα" έσκασε η ανακοίνωση που αφορά τη γνωστή αλυσίδα καταστημάτων ΑΒ Βασιλόπουλος. Συγκεκριμένα πρόκειται για μία νέα συνεργασία που ξεκίνησαν τα σούπερ μάρκετ και σε κάθε περίπτωση αφορά όλους τους πελάτες.

Αυτή είναι η ανακοίνωση "βόμβα" από τα ΑΒ Βασιλόπουλος

Τη συνεργασία με την αλυσίδα, συγκεκριμένα, ανακοίνωσε η εφαρμογή delivery.gr, ακολουθώντας την τάση των συνεργασιών των delivery apps με τα super markets, τη στιγμή που μια άλλη κίνηση του Βασιλόπουλου προκάλεσε ρίγη συγκίνησης.

Μέσω της συνεργασίας AB και delivery.gr οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν απευθείας από το περιβάλλον της να παραγγέλνουν τα ψώνια τους από το super market και να τα παραλαμβάνουν σε δύο ώρες στο σπίτι τους με έναν από τους δεκάδες διανομείς της. Δείτε εδώ την απίστευτη κίνηση που έκαναν τα ΑΒ Βασιλόπουλος πριν από το lockdown.

ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωση

Συνοπτικά η νέα συνεργασία προσφέρει:

  • Πάνω από 2.500 κωδικοί, με 25 ευρώ ελάχιστη παραγγελία
  • Παράδοση μέσα σε 2 ώρες από τον στόλο διανομών του delivery.gr
  • Εύκολη περιήγηση και αγοραστική εμπειρία
  • Εβδομαδιαίες προσφορές μέσα από το delivery.gr

Η νέα υπηρεσία του delivery.gr με την ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκίνησε ήδη να εφαρμόζεται σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη και σταδιακά επεκτείνεται σε περισσότερα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος σε όλη την Ελλάδα.

Πηγή: athensmagazine.gr

Έκτακτο ανακοινωθέν από τα ΑΒ Βασιλόπουλος

Μόλις πριν από μερικές ώρες κυκλοφόρησε ένα νέο έκτακτο ανακοινωθέν από την γνωστή αλυσίδα καταστημάτων ΑΒ Βασιλόπουλος, το οποίο σε κάθε περίπτωση αφορά όλους τους πελάτες και παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.

Αυτό είναι το έκτακτο ανακοινωθέν από τα ΑΒ Βασιλόπουλος

Σε αναθεώρηση προς τα πάνω των προοπτικών για τα λειτουργικά κέρδη της το 2020 προχώρησε χθες η Ahold Delhaize, καθώς, όπως όλοι οι μεγάλοι όμιλοι που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, είναι από τους ωφελημένους της πανδημίας.

Ο όμιλος τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα, όπου δραστηριοποιείται μέσω της αλυσίδας «ΑΒ Βασιλόπουλος», θα δώσει το επόμενο διάστημα ιδιαίτερη έμφαση στη βελτίωση των υποδομών που σχετίζονται με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, αφού, αυτές, λόγω πανδημίας, αναπτύχθηκαν με ιλιγγιώδεις ρυθμούς και κατά το τρίτο τρίμηνο του 2020. Δείτε εδώ και μία μεγάλη αλλαγή που κάνουν τα ΑΒ Βασιλόπουλος.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε χθες η διοίκηση της Ahold Delhaize, στην Ελλάδα δημιουργήθηκε ένα ακόμη κέντρο διαχείρισης για τις ηλεκτρονικές παραγγελίες που γίνονται στην «ΑΒ Βασιλόπουλος», προκειμένου να είναι πιο αποτελεσματική και γρήγορη η κατ’ οίκον παράδοσή τους. Πρόκειται για ένα εξειδικευμένο κέντρο στην περιοχή του Ρέντη.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες ο πολυεθνικός όμιλος, οι καθαρές πωλήσεις του το τρίτο τρίμηνο του 2020 διαμορφώθηκαν συνολικά σε 17,8 δισ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση 10,5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010. Σε επίπεδο εννεαμήνου, οι καθαρές πωλήσεις του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 55,13 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 13,1% σε σύγκριση με το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2019.

ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωση

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ανήλθαν το τρίτο τρίμηνο του 2020 σε 1,78 δισ. ευρώ και το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2020 σε 4,97 δισ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση σε ετήσια βάση 62,6% και 59,8% αντιστοίχως. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει ότι στις ΗΠΑ η αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων ήταν κατά το τρίτο τρίμηνο του 2020 υπερδιπλάσιες σε σύγκριση με πέρυσι (αύξηση 114,7%).

Μάλιστα, όπως αναφέρεται στη χθεσινή πολυσέλιδη ανακοίνωση του ομίλου, ο στόχος για ηλεκτρονικές πωλήσεις στα 7 δισ. ευρώ θα επιτευχθεί φέτος, ένα χρόνο νωρίτερα από ό,τι προέβλεπε ο αρχικός σχεδιασμός.

Η πανδημία, βεβαίως, πέρα από τα αυξημένα έσοδα για τον εν λόγω λιανεμπορικό όμιλο είχε και μεγάλο κόστος. Σε επίπεδο εννεαμήνου, οι δαπάνες που σχετίζονται με την COVID-19 διαμορφώθηκαν σε 470 εκατ. ευρώ, ενώ σε επίπεδο γ΄ τριμήνου αυτές διαμορφώθηκαν στα 140 εκατ. ευρώ.

Τα λειτουργικά κέρδη του ομίλου διαμορφώθηκαν το τρίτο τρίμηνο σε 1,5 δισ. ευρώ και το εννεάμηνο σε 4,9 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 7,4% και 21,6% σε σύγκριση με τις αντίστοιχες περυσινές περιόδους.

Στην Ευρώπη, όπου υπάγεται και η δραστηριότητα της «ΑΒ Βασιλόπουλος», οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν το γ΄ τρίμηνο σε 6,9 δισ. ευρώ και το εννεάμηνο σε 21,09 δισ. ευρώ, με την αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων να πλησιάζει το 50%.

Πηγή: kathimerini.gr