Ενημερωθείτε τώρα: Απίστευτη αλλαγή που αφορά όλα τα σούπερ μάρκετ

Πρέπει να το γνωρίζετε

Αρθρογράφος: Youweekly Team
Youweekly Team
Συντακτική Ομάδα
Ενημερωθείτε τώρα: Απίστευτη αλλαγή που αφορά όλα τα σούπερ μάρκετ

Διαθέσιμα προς click away και ηλεκτρονικές αγορές στα σούπερ μάρκετ θα είναι εκατοντάδες κωδικοί προϊόντων που είχαν απαγορευτεί από το υπουργείο Ανάπτυξης πριν από περίπου ένα μήνα καθώς δημιουργούνται συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην αγορά.

Συγκεκριμένα τονίζεται πως τα σούπερ μάρκετ απαγορεύεται να πωλούν, με εξαίρεση το τηλεφωνικό και ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και την εξ αποστάσεως προαγορά/προεπιλογή των αγαθών μέσω ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας click away, τα προϊόντα υπό τους κατωτέρω Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριοτήτων:

α) Λιανικό εμπόριο ηλεκτρονικών υπολογιστών, περιφερειακών μονάδων υπολογιστών και λογισμικού σε εξειδικευμένα καταστήματα/ΚΑΔ 47.41,

β) λιανικό εμπόριο τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού σε εξειδικευμένα καταστήματα/ΚΑΔ 47.42,

y) λιανικό εμπόριο εξοπλισμού ήχου και εικόνας σε εξειδικευμένα καταστήματα/ΚΑΔ 47.43,

δ) λιανικό εμπόριο κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων σε εξειδικευμένα καταστήματα, με εξαίρεση το λιανικό εμπόριο ειδών ύπνου (ΚΑΔ 47.51.51.08), το λιανικό εμπόριο κουβερτών και κλινοσκεπασμάτων ταξιδιού (εκτός από ηλεκτρικές κουβέρτες) [ΚΑΔ 47.51.51.17] και το λιανικό εμπόριο παπλωμάτων (ΚΑΔ 47.51.51.29)/ΚΑΔ 47.51,

ε) λιανικό εμπόριο χαλιών, κιλιμιών και επενδύσεων δαπέδου και τοίχου σε εξειδικευμένα καταστήματα/ΚΑΔ 47.53,

στ) λιανικό εμπόριο ηλεκτρικών οικιακών συσκευών σε εξειδικευμένα καταστήματα με εξαίρεση το λιανικό εμπόριο βυσμάτων, πριζών και άλλων συσκευών για τη διακοπή ή την προστασία ηλεκτρικών κυκλωμάτων που δεν καταχωρούνται αλλού [π.δ.κ.α.](ΚΑΔ 47.54.54.07), το λιανικό εμπόριο ηλεκτρικών θερμαντικών αντιστάσεων (ΚΑΔ 47.54.54.12), το λιανικό εμπόριο ηλεκτρικών κουβερτών (ΚΑΔ 47.54.54.13), το λιανικό εμπόριο ηλεκτρικών συσκευών θέρμανσης κλειστών χώρων και εδάφους (ΚΑΔ 47.54.54.16)/ΚΑΔ 47.54,

ζ) λιανικό εμπόριο επίπλων, φωτιστικών και άλλων ειδών οικιακής χρήσης σε εξειδικευμένα καταστήματα, εξαιρούμενων του λιανικού εμπορίου φωτιστικών διατάξεων των τύπων που χρησιμοποιούνται στα χριστουγεννιάτικα δέντρα (ΚΑΔ 47.59.56.16), του λιανικού εμπορίου ανταλλακτικών (π.χ. λαμπτήρες), του λιανικού εμπορίου σαρώθρων για οικιακή καθαριότητα (ΚΑΔ 47.59.58.35), του λιανικού εμπορίου σκουπών και βουρτσών για την οικιακή καθαριότητα (ΚΑΔ 47.59.58.37), καθώς και του λιανικού εμπορίου συσκευών υγραερίου οικιακής χρήσεως (ΚΑΔ 47.59.58.38)/ΚΑΔ 47.59,

η) λιανικό εμπόριο βιβλίων σε εξειδικευμένα καταστήματα/ΚΑΔ 47.61,

θ) λιανικό εμπόριο παιχνιδιών κάθε είδους σε εξειδικευμένα καταστήματα, εξαιρουμένων του λιανικού εμπορίου απομιμήσεων χριστουγεννιάτικων δέντρων (ΚΑΔ 47.65.67.02), λιανικού εμπορίου εορταστικών ειδών γενικά (ΚΑΔ 47.65.67.06), λιανικού εμπορίου εορταστικών, αποκριάτικων και άλλων ψυχαγωγικών ειδών κ.λπ. (ΚΑΔ 47.65.67.07)/ΚΑΔ 47.65,

ι) λιανικό εμπόριο ενδυμάτων σε εξειδικευμένα καταστήματα, εξαιρουμένων του λιανικού εμπορίου καλσόν (ΚΑΔ 47.71.71.43), του λιανικού εμπορίου ανδρικών ή αγορίστικων παλτών, ημίπαλτων, καπών, επενδυτών, άνορακ, αδιάβροχων, αντιανεμικών και παρόμοιων ειδών (ΚΑΔ 47.71.71.08), του λιανικού εμπορίου γυναικείων ή κοριτσίστικων παλτών, ημίπαλτων, καπών, επενδυτών, άνορακ, αδιάβροχων, αντιανεμικών και παρόμοιων ειδών (ΚΑΔ 47.71.71.22) και του λιανικού εμπορίου ομπρελών (ΚΑΔ 47.71.71.48)/ΚΑΔ 47.71 και

ια) λιανικό εμπόριο υποδημάτων και δερμάτινων ειδών σε εξειδικευμένα καταστήματα, με εξαίρεση το λιανικό εμπόριο ειδών υποδηματοποιίας (ΚΑΔ 47.72.72.02)/ΚΑΔ 47.72.

Διαβάστε εδώ επίσης ποια καταστήματα Σκλαβενίτη θεωρούνται επικίνδυνα λόγω πολλών κρουσμάτων κορωνοϊού!

"Σκοτώνονται" στα σούπερ μάρκετ - Εικόνες τρόμου καταγράφηκαν στους διαδρόμους

Εικόνες τρόμου καταγράφηκαν στους διαδρόμους των σούπερ μάρκετ πριν η χώρα μπει σε καθολικό lockdown. Ο λόγος δεν ήταν άλλος από τον φόβο που επικρατούσε από τους πελάτες λόγω της κατάστασης.

Σύμφωνα με έρευνα που διενήργησαν η Nielsen και η Convert Group, την εβδομάδα πριν ανακοινωθούν οι αυστηροί περιορισμοί κυκλοφορίας τον Μάρτιο και τον Νοέμβριο, οι καταναλωτές προχώρησαν σε μαζικές αγορές, κυρίως σε προϊόντα όπως το αλεύρι, τα καθαριστικά και τα ζυμαρικά.

Αναλυτικά στην Ελλάδα, με βάση τα στοιχεία της Nielsen και της Convert Group μέχρι και την εβδομάδα (17/2-23/2), τόσο το online όσο και το offline κανάλι του λιανεμπορίου τροφίμων παρουσίαζαν αναμενόμενους ρυθμούς ανάπτυξης (+2,9% offline, + 30,7% online).

Ωστόσο το ξέσπασμα της πανδημίας και τα δύο lockdowns που ακολούθησαν είχαν ως αποτέλεσμα την πραγματοποίηση μαζικών αγορών από την πλευρά των καταναλωτών, με αποτέλεσμα η ετήσια τάση μέχρι και τις 15 Νοεμβρίου να πολλαπλασιαστεί και να φθάσει για το online κανάλι στο +178% και για το offline στο +9%.

Ειδικότερα, τις εβδομάδες πριν από τα lockdowns της άνοιξης, αλλά και του φθινοπώρου, οι πωλήσεις των περισσότερων προϊοντικών κατηγοριών εκτινάχθηκαν και στα δύο κανάλια, ακόμη και με τετραψήφια ποσοστά ανάπτυξης.

Ενδεικτικά, οι πωλήσεις καθαριστικών εκτινάχθηκαν στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ κατά 728,4% στο πρώτο lockdown και κατά 1.409,1% στο δεύτερο, τα αλεύρια κατά 549,2% και 952,1% και τα ζυμαρικά κατά 446,1% και 542,1% αντίστοιχα.

Τέλος, εξετάζοντας τη συμμετοχή του online καναλιού στις συνολικές πωλήσεις ενός επιλεγμένου συνόλου λιανεμπόρων, είναι ξεκάθαρο ότι αυτή έχει αυξηθεί σημαντικά, από 0,3% που ήταν την 1η εβδομάδα του 2020 στο αρκετά μεγαλύτερο 1,6% τη δεύτερη εβδομάδα του Νοεμβρίου. Σε ετήσιο επίπεδο μέχρι και τις 15 Νοεμβρίου η συνολική συνεισφορά του online υπολογίζεται σε απόλυτο ποσοστό στο 1%.