Φωκίδα: Νεκρός ο χειριστής της μπουλντόζας που έπεσε στον γκρεμό

Τραγική κατάληξη

Αρθρογράφος: Νεφέλη Ντατσοπούλου
Νεφέλη Ντατσοπούλου
Youweekly Editor
Φωκίδα: Νεκρός ο χειριστής της μπουλντόζας που έπεσε στον γκρεμό

Τραγική κατάληξη είχε η υπόθεση του άτυχου οδηγού μπουλντόζας που έπεσε το πρωί της Δευτέρας (9/8) σε γκρεμό, την ώρα που έκανε έργα σε περιοχή της Φωκίδας, αφού έχασε τη ζωή του.

Σύμφωνα με μαρτυρία κατοίκου της περιοχής στο τοπικό μέσο, την ώρα που το τεράστιο μηχάνημα κινούνταν από το νεκροταφείο της Ερατεινής προς το χωριό Μηλιά, κοντά στη θέση «Αμυγδαλιά», βρέθηκε στον γκρεμό, άγνωστο πώς.

Η μπουλντόζα μετά την εκτροπή τούμπαρε και σταμάτησε στη μέση της πλαγιάς, μετά από τριάντα μέτρα περίπου. Σημειώνεται πως η επιχείρηση για την ανάσυρσή του είναι σε εξέλιξη, χωρίς να ανιχνεύονται ζωτικά σημεία. Την ίδια ώρα, στο νοσοκομείο έχουν διακομισθεί και δύο πυροσβέστες.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες από το lamiareport, πρόκειται για έναν 64χρονο για τον οποίο στήθηκε επιχείρηση καθώς ήταν εγκλωβισμένος στην καμπίνα του μηχανήματος. Το περιστατικό σημειώθηκε γύρω στις 11.00 το πρωί στην Ερατεινή Φωκίδας.

Λαμία νεκρός μπουλντόζα

Έπεσε πυροσβεστικό αεροσκάφος στην Ζάκυνθο

Έπεσε αεροσκάφος τύπου Πεζετέλ που επιχειρούσε το απόγευμα της Κυριακής σε φωτιά που είχε ξεσπάσει στη Ζάκυνθο. Ευτυχώς σώος είναι ο πιλότος.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πιλότος είναι 35 ετών και του προσφέρθηκαν άμεσα οι πρώτες βοήθειες. Κατά τις ίδιες πηγές, δεν διατρέχει κίνδυνο η ζωή του.

Τα αεροσκάφη PZL είναι πολωνικής κατασκευής. 30 από τα αεροσκάφη αυτά αγοράστηκαν μεταξύ Μαρτίου 1983 και Ιανουαρίου 1984 από την Ελλάδα με ευνοϊκούς όρους αποπληρωμής. Έκτοτε υπηρετούν στην 359 ΜΑΕΔΥ (Μοίρα Αεροπορικής Εξυπηρέτησης Δημοσίων Υπηρεσιών, με έδρα τη Δεκέλεια), έχοντας ως αποστολή τους αεροψεκασμούς και την πυρόσβεση.

Τα τελευταία χρόνος ο ρόλος τους έχει επικεντρωθεί στην πυρόσβεση. Ως πυροσβεστικό το Πεζετέλ είναι κατάλληλο για το εδαφικό ανάγλυφο της ελληνικής επικράτειας, καθώς μπορεί να προσεγγίσει δύσβατες ορεινές εκτάσεις με κλίσεις έως και 60%, έχοντας παράλληλα μεταφορική ικανότητα 2.500 lt υγρού φορτίου ενώ πια το Πευκί στην Εύβοια παραδόθηκε στις φλόγες.