H κίνηση ανθρωπιάς των Lidl που καταχειροκροτήθηκε

Μεγάλη συγκίνηση

Ελένη Ζουγανέλη
Youweekly Editor
H κίνηση ανθρωπιάς των Lidl που καταχειροκροτήθηκε

Σε μία υπέροχη κίνηση προχώρησε η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων, Lidl, η οποία φυσικά καταχειροκροτήθηκε από τους καταναλωτές της. Τα Lidl έδειξαν για ακόμα μία φορά μεγάλη ευαισθησία σε ένα θέμα που έχει απασχολήσει την κοινωνία μας.

Θυμίζουμε πως πριν από λίγο καιρό, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ προχώρησε σε μία πολύ γενναιόδωρη κίνηση προς τους ανθρώπους που επλήγησαν από τις πυρκαγιές.

Η νέα κίνηση των Lidl

H Lidl Ελλάς, πιστή στο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας που ακολουθεί, ενώνει δυνάμεις με τη HOPEgenesis, συνεχίζοντας τον δρόμο που έχει ήδη χαράξει, προωθώντας ίσες ευκαιρίες για όλους.

Οι δύο εταιρείες προχωρούν στην εκπόνηση επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: "Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες", η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Με τη συνεργασία αυτή υπογραμμίζεται η επιθυμία της να συμβάλει ενεργά στην προώθηση των γυναικών στην εργασία, την οποία η εταιρεία τοποθετεί τόσο στις εταιρικές της αρχές, όσο και στον κώδικα δεοντολογίας της.

Lidl πρωτοβουλία γυναίκες

Βασικό ζητούμενο της συγκεκριμένης έρευνας είναι η εξέταση των παραγόντων που διευκολύνουν ή "εμποδίζουν" τις γυναίκες να κάνουν παιδί ή παιδιά στη χώρα μας σήμερα και μάλιστα τις εργαζόμενες γυναίκες που ζουν εντός του αστικού ιστού, με έμφαση στις προτεραιότητες και τις ανάγκες που οι ίδιες θέτουν προκειμένου να τεκνοποιήσουν ή/και να συνεχίζουν να τεκνοποιούν. Στο πλαίσιο αυτό, τη διερεύνηση ενδιαφέρουν και οι στάσεις και αντιλήψεις των γυναικών γενικότερα και των μητέρων ειδικότερα, αναφορικά με τη "βοήθεια" που μπορεί να τους προσφερθεί από την πολιτεία κατά τη βρεφική και πρώιμη παιδική ηλικία των παιδιών τους.

Ο μέσος χρόνος ολοκλήρωσης του ερωτηματολογίου ανέρχεται μόλις σε 10 λεπτά, ενώ είναι ανώνυμο, διασφαλίζοντας τους κανόνες ηθικής δεοντολογίας της έρευνας και προστασίας των προσωπικών δεδομένων. Η συμμετοχή στην έρευνα γίνεται διαδικτυακά ακολουθώντας τον σύνδεσμο εδώ.

Σε συνέχεια της έρευνας και των αποτελεσμάτων της, η συνεργασία θα επισφραγιστεί, τον Οκτώβριο, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης, με θέμα: "Γυναίκα - Καριέρα - Οικογένεια". Η καμπάνια θα εστιάζει στην προβολή γυναικών, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία. Μέσα από τη διεξαγωγή της καμπάνιας, σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα αφήγημα που θα προβάλει Ελληνίδες γυναίκες καταξιωμένες στον χώρο τους, που έχουν συνδυάσει με επιτυχία καριέρα και οικογένεια, που προέρχονται από διάφορους χώρους, της επιστήμης, της πολιτικής, του αθλητισμού, της δημοσιογραφίας και του επιχειρείν.

Η Lidl Ελλάς υπέγραψε πριν από έναν χρόνο τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (WEPs), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων, ενώ έχει ήδη εφαρμόσει τη συντριπτική πλειονότητα των βασικών κατευθυντήριων γραμμών που καθορίζονται στα WEPs και συνεχίζει να τις αναπτύσσει ως προτεραιότητα στη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα.

Σούσουρο με τη νέα ανακοίνωση των Lidl - Στηρίζει 340 οικογένειες

Σούσουρο επικρατεί με τη νέα ανακοίνωση της Lidl Hellas, καθώς για ακόμη μια χρονιά στηρίζει 340 οικογένειες που έχουν ανάγκη, με επιπλέον προϊόντα αξίας 100.000 ευρώ.

Η Lidl Ελλάς, πιστή στο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας που ακολουθεί, προχωρά σε ανακοίνωση της συνέχισης της Συνέργειας Προσφοράς και Αγάπης με το Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Αρωγής (Δίκτυο) και το Κέντρο Υποδοχής & Αλληλεγγύης Δήμου Αθηναίων (Κ.Υ.Α.Δ.Α.).

Οι τρεις φορείς ενώνουν τις δυνάμεις τους για το κοινό καλό για δεύτερη χρονιά και αποδεικνύουν πως η αλληλεγγύη είναι συλλογική υπόθεση με διάρκεια. Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς στο πλαίσιο του κοινωνικού της έργου και της συνδρομής της στη δραστηριότητα του Δικτύου, αποφάσισε να προβεί σε συνέχιση της δωρεάς τροφίμων μακράς διαρκείας, ειδών καθαριότητας, χαρτικών κ.ά., συνολικής αξίας 100.000€ και πάλι, σε διάστημα δέκα μηνών. Τα προϊόντα θα παραλαμβάνει σε μηνιαία βάση το Δίκτυο από την αποθήκη της εταιρείας στα Καλύβια Αττικής και θα τα διαθέτει για τη στήριξη του έργου του Κ.Υ.Α.Δ.Α., συγκεκριμένα για την κάλυψη βασικών αναγκών 340 οικογενειών που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας ως συνέπεια της πανδημίας.

Lidl στηρίζει 340 οικογένειες

«Η στήριξη και η φροντίδα των συνανθρώπων μας αποτελεί για όλους εμάς στη Lidl Ελλάς προτεραιότητα και αυτό το αποδεικνύουμε καθημερινά με πράξεις, όπως με τη συνέχιση της συνέργειας προσφοράς και αγάπης. Αναγνωρίζουμε πλήρως την ευθύνη μας απέναντι στην κοινωνία των πολιτών και παράγουμε καθημερινά και υπεύθυνα κοινωνική και οικονομική αξία», δήλωσε χαρακτηριστικά η κα. Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς.

«Νιώθουμε ιδιαίτερα χαρούμενοι και ενθουσιασμένοι για τη συνέχιση της συνεργασίας αυτής, η οποία μέχρι σήμερα ήταν άκρως αποτελεσματική με απώτερο σκοπό την υποστήριξη όλων αυτών των οικογενειών που έχουν πραγματικά ανάγκη.

Είμαστε απόλυτα σίγουροι πως ενώνοντας τις δυνάμεις μας μπορούμε να καταφέρουμε ακόμα περισσότερα!», αναφέρει ο Πρόεδρος του Δικτύου, κ. Νικόλαος Πέντζος.

«Για δεύτερη φορά έχουμε δίπλα μας σημαντικούς χορηγούς και υποστηρικτές που μας βοηθούν να στηρίξουμε τους συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη. Ως Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων (Κ.Υ.Α.Δ.Α.), θα συνεχίσουμε την προσπάθεια κάλυψης των αναγκών των ευάλωτων συνανθρώπων μας, έως ότου και ο τελευταίος κάτοικος αυτής της πόλης που βρίσκεται σε ανάγκη να λάβει τη στήριξη που χρειάζεται», τόνισε ο Πρόεδρος του Κ.Υ.Α.Δ.Α. κ. Γρηγόρης Λέων.

Ανακοινώθηκε η είδηση από τα Lidl - Πολύ ευχάριστα νέα

Θύελλα αντιδράσεων με την απόφαση των Lidl

TAGS